728 x 90

قیام مردمی و رعشه مرگ در درون رژیم

قیام مردم ایران
قیام مردم ایران
هفته اول قیام 96که سرتاسر کشور را در برگرفته پشت سر می‌گذاریم در بسیاری جاها نمادهای خاص رژیم زیر آتش خشم مردم قرار گرفته و حوزه‌های جعل و جنایت موسوم به علمیه را به آتش کشیدند.

در بسیاری شهرها، فرمانداریها و مواردی پایگاه بسیج ضد‌مردمی را سوزانده و منهدم کردند.

شعار «مرگ بر خامنه‌ای» «مرگ بر دیکتاتور» «سیدعلی حیا کن مملکتو رهاکن» نشان می‌دهد که مردم به‌خوبی دریافتند که سرمنشاء همه جنایات و بحرانهای جامعه به‌دست ولایت‌فقیه است.

مردم به چیزی کمتر از نابودی حکومت شریر خامنه‌ای قانع نیستند.

در این بین آن چیز که قابل‌توجه است ترس و وحشت مهره‌های رژیم است که به‌خوبی نشان می‌دهند که از خشم جوانان و گستردگی قیام غالب تهی کرده‌اند. آنها پیشنهاد می‌کنند که با متعرضان گفتگو صورت گیرد، از مردم نظرسنجی بکنیم.

علم الهدی، کرگدن نظام آخوندی که 2روز پیش عربده‌کشی می‌کرد، حالا می‌گوید که مردم می‌توانند از طریق تجمع‌های قانونی مطالبات خود را پیگیری کنند.

نگاهی به گزارش روزنامه‌های رژیم بیاندازیم:
آرمان: «نظرسنجی راهی برای دوری از خشونت است».
اعتماد:‌ علوی‌تبار: «نیروهای سیاسی با معترضان وارد گفتگو شوند».

علی مطهری: «مسوولان برای اظهارنظر آرام و مدنی مردم، شرایط را مهیا کنند».

روزنامه حکومتی آرمان هم می‌نویسد: «به‌جای سر باز زدن از شناسایی اعتراضات، مسئولان باید با صداقت و هوشمندی سراغ نخبگان ارگانیک بروند، سخنان و خواسته‌های ایشان را به سمع قبول بشنوند و از ایشان بخواهند که از مرجعیت مؤثر خود برای کاهش تنشها استفاده کنند».

نخبگان ارگانیک، کسانی هستند که حکومتی نیستند، مخالف رژیم هستند و درسندیکاهای کارگری فعال هستند نماینده کارگران هستند و برخی در زندان هستند.

آنها به‌خوبی می‌دانند که مردم مزدوران و عوامل رژیم را طرد کرده‌اند، بنابر‌این از کسانی که نماینده کارگران و زحمتکشان هستند می‌خواهند استفاده کنند که جلوی اعتراضات مردمی گرفته شود.

جدا از این‌که اصلاً چنین چیزی بتواند اتفاق بیفتد و نیفتد آن چه مهم است دست به دامان شدن رژیم به به‌اصطلاح نخبگان است.

رژیم به‌رغم هوچی‌گریهایش اما منت می‌کشد که به جز عوامل رژیم کسانی دیگر وارد گود شوند تا رژیم بتواند از این مخمصه بگریزد!.

اینها همه ازدستاوردهای چند روز اخیر قیام است. دشمن بسیار ضعیف‌تر و ضربه‌پذیرتر از آن است که فکرش را بکنیم.

دشمن می‌گوید که رفراندم بشود اما رفراندم واقعی در خیابان هاست، آنها به‌خوبی در این رفراندوم سراسری خواسته‌شان را که به زباله‌دان ریختن «نظام ولایت» است اعلام کرده‌اند.

بنابراین بر جوانان قیام‌آفرین باید درود فرستاد که که آتش در لانه گرگ ریختند باید هرچه بیشتر آتش قیام شعله‌ور گردد این قیام آتشفشانی است که فوران آن بنیاد جنایت و شقاوت خامنه‌ای و سپاه جعل و جنایت او را منهدم می‌کند. پیش بسوی گسترش قیام سراسری.

سعید صداقت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/795dce93-7fd3-4313-8469-9b921bbb46ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات