728 x 90

اعتراف به فساد و چپاول در وحشت از شعله‌های قیام

فساد و چپاول در رژیم
فساد و چپاول در رژیم
به اعتراف سردمداران، مهره‌ها و رسانه‌های رژیم، فساد و چپاول در حاکمیت پلید ولایت‌فقیه امری نهادینه شده، و به قول اسحاق جهانگیری معاون آخوند حسن روحانی مانند موریانه تمامی نظام را خورده است.

فساد و چپاول نهادینه شده اضافه بر این که از ماهیت پلید این نظام ناشی می‌شود، بر بستری از جنگ بر سر کسب سهم بیشتر در قدرت و ثروت نیز که در میان باندها جریان دارد، تشدید می‌شود. این جنگ تحت عناوین مختلفی مانند شفاف سازی و... به رسانه‌های حکومتی کشیده شده است.

قبل از اشاره به نمونه‌های اخیر سر بازکرده در رسانه‌های رژیم تنها یادآوری می‌کنیم که نمونه‌های دزدیهای میلیاردی غارت و چپاول در رژیم ولایت فقیه آن‌قدر زیاد و ابعاد آن سرسام‌آور است که یادآوری حتی شمه‌ای از آنها از حوصله این مطلب خارج است. ما در نوشته حاضر تنها به بعضی از آخرین نمونه‌های سر بازکرده در جنگ باندی در رسانه‌های رژیم اشاره می‌کنیم.

از جمله این فسادها دزدی وچپاول از اموال مردم در شهرداری رژیم در تهران است که در بستر جنگ باندی نجفی شهردار رژیم در تهران در گزارش صد روزه خود به بخشی از آنها اعتراف کرده است.

شهردار رژیم در تهران در این گزارش اعتراف می‌کند: ”اواخر سال ۹۵ شهرداری با یکی از شرکتهای نیروی انتظامی قراردادی را در خصوص تدوین شاخصهای ارزیابی عملکرد به‌مبلغ یک میلیارد تومان به امضاء رسانده است که شاید ارزش واقعی آن حتی ۱۰میلیون تومان هم نبوده است.

نجفی با این‌که آخرین پرداخت به این مؤسسه اول مرداد ۹۶ و پس از انتخابات بوده و ۸۵۰میلیون تومان به این قرارداد پرداخت شده است، گفت: ما در بررسی‌های بیشتر دریافتیم که یک قرارداد دیگر در تاریخ ۲مرداد ۹۶ منعقد شده که در روز قرارداد پرداختی صورت گرفته است.

به گفته نجفی هم‌اکنون هیچ برآورد دقیقی از ارزش املاک اختصاصی شهرداری تهران و وضعیت ثبتی آن در دست نیست. از مجموع املاک، ۶۷۴ملک غالباً به‌صورت سلیقه‌ای در اختیار اشخاص و نهادها قرار گرفته است. به‌طور مثال به یک نهاد، ملکی ۵میلیاردی واگذار شد و به یک نهاد دیگری که همان فعالیت را داشته است واگذار نشد؛ برای این‌که وجه تمایز چه بوده است؟ هیچ رابطه‌ای پیدا نکردیم... “. (خبرگزاری ایسنا 24دی 96)

روزنامه‌ایران 5دی 96 در مورد تخلفات قالیباف می‌نویسد گزارشی که قرار بود ”موی تخلفات“ را از ”ماست مدیریت 12ساله قالیباف“ بیرون بکشد، این سؤال را مطرح می‌کند که چگونه با وجود یک شورای ناظر، چنین تخلفاتی در شهر رخ داده است؟!

خبرگزاری حکومتی آریا 24دی 96 از قول رسولی خزانه‌داری شورای قلابی شهر تهران می‌نویسد با توجه به جرم های صورت گرفته در شهرداری گزارش نجفی (شهردار رژیم در تهران) برای مقام رهبری ارسال می‌شود.

سایت حکومتی رجا نیوز 24دی 96 به معاف بودن از پرداخت مالیات فرزندان سردمداران سابق رژیم که از آنها به‌عنوان ”شهید“ نام برده می‌شود، خبر می‌دهد.

این سایت حکومتی ازقول علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع می‌نویسد: ”علی مطهری گفته است: هر کسی یا هر نهادی که درآمدی دارد باید مالیات بدهد؛ معنی ندارد که بگوییم آستان قدس معاف از مالیات است“.

این سایت وابسته به خامنه‌ای در جواب علی مطهری به خود او هم طعنه می‌زند که از پرداخت مالیاتی معاف است و در این زمینه می‌نویسد: ”یکی از معافیتهای بی‌معنی، معافیت کارمندان فرزند شاهد از پرداخت مالیات است. به عبارت ساده‌تر در حالی‌که یک معلم با 2میلیون تومان حقوق مالیات پرداخت می‌کند علی مطهری یا فرزندان بهشتی و مفتح که احتمالاً اکنون نوه هم دارند با حقوقهای نزدیک به 10میلیون تومان مالیات پرداخت نمی‌کنند! از جمله دیگر معافیتهای مالیاتی، معافیت ناشران و مؤسسات انتشارات است. یکی از بزرگترین انتشارات ایران، انتشارات صدرا است که شاید میانگین تیراژ کتب منتشر شده توسط آن از همه انتشاراتیهای ایران بیشتر باشد. این انتشارات با دهها میلیون تیراژ هم حسب ظواهر در مالکیت و مدیریت آقای علی مطهری است“

فسادهای این چنینی در نظام ولایت‌فقیه نسبت به سایر دزدیها را باید به‌مثابه یک امر معمول و روش جاری دزدی در این حاکمیت دانست.

زیرا وقتی در گمرگات کشور که در تیول مقامات و نهادی رژیم از جمله سپاه پاسداران ضدخلقی، نیروی انتظامی و... است، و در روز روشن و در برابر صدها مامور رسمی، قاچاق کالا صورت می‌گیرد.

وقتی به اعتراف دادستان کل رژیم مقامات و فرزندان آنان در قاچاق کالا دست دارند: «وقتی ما می‌بینیم برخی از مقامات و کسانی که باید دلسوزانه در عرصه مبارزه با قاچاق فعال باشند خودشان یا به‌نحوی سهم دارند یا فرزندانشان یا کسانی که به آنها وابسته هستند. آن وقت چطور انتظار داریم مبارزه به نتیجه برسد». (سیاست روز 27آذر 96)

وقتی که رانت‌دهی و رانت‌خواری یکی از ویژگیهای برجسته نظام آخوندی است و همه این فسادها توجیه‌پذیر هستند، و هزار کلاه شرعی آخوندی هم برای توجیه آنان وجود دارد و... ، در مورد فسادهای ذکر شده در شهرداری، معافیت مالیاتی، و فسادهای دیگر! نبایستی زیاد به نظام ولایت گیر داد! چرا یک امر عادی و معمول در نظام ولایت است.

مگر علی خامنه‌ای به‌عنوان رهبر فاسد این نظام فاسدپرور، به کسی حساب پس می‌دهد که ثروت 95میلیارد دلاری نهاد وابسته به او از کجا تأمین می‌شود، وسود حاصله از این دارایی افسانه‌یی درکجا خرج می‌شود! و...

اما با این حال یک ویژگی این افشاگریها را نباید نادیده گرفت، و اتفاقا وجه برجسته آن در میان افشاگریهای قبلی در رژیم است.

ویژگی مهم این است که این افشاگریها و دست روکردن‌ها در زمینه فساد در وحشت از شعله‌های قیام صورت می‌گیرد.

قیامی که در آن مردم یکپارچه شعار دادند ”ملت گدایی می‌کند، رهبر خدایی می‌کند“، ”ملت گدایی می‌کند، آخوند خدایی می‌کند“، فساد و چپاول نهادینه شده در نظام و در میان سردمداران آن را هدف قرار دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e562ce37-2c3e-49b5-9cbe-df9cf8811192"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات