728 x 90

«شفافیت»، بلای جان ولایت

خامنه ای دروغگو
خامنه ای دروغگو

شفاف‌ترین پدیده در نظام ولایت، دروغ‌گویی مفرط است! اثبات آن هم پیچیدگی خاصی ندارد. عمود خیمه‌ و فرمانده کل قوای نظام، خامنه‌ای، با گفتن تنها یک جمله در این هفته، هم رکورد وقاحت را فرسنگ‌ها جابه‌جا کرد؛ هم رکورد دروغ‌گویی را!

برای همگان روشن است که خط پنهان‌کاری در اخبار مربوط به ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن یا تعداد مبتلایان، همگی از بیت‌العنکبوت خامنه‌ای صادر شده است. بنابراین جای شگفتی‌ هم نیست که قوی‌ترین پشتیبان این دروغ عظیم هم بالاترین مقام حکومت آخوندی باشد؛ یعنی شخص ولی‌فقیه ‌درمانده‌ٔ ولایت.

 

شفافیت فقط برای شخص خامنه‌ای

در میان دروغهای ولایی که ۲۴ساعته از تمامی تریبونها و رسانه‌های نظام به مغز مخاطبان خودی(بسیجی و...)‌ پمپاژ می‌شود تا رد اصل ماجرا را پنهان کنند، یکی از مداحان بند را آب داد.

روضه‌خوان و مداح خامنه‌ای به‌نام نریمان پناهی که در ۲۶بهمن به دیدار خامنه‌ای رفت، به‌روشنی فاش کرد که خامنه‌ای با شفافیت تمام از فرود بهمن‌وار ویروس کرونا بر سر مردم با خبر بوده است. به همین دلیل هم اجازه‌ٔ آیین نفرت آفرین دستبوسی «حضرتش»! را به خاک‌بوسان ولایت‌معاش نداده‌اند تا مبادا عمود خیمه‌ٔ نظام به دردی که مردم از آن رنج می‌برند مبتلا شود.

مداح خامنه‌ای در توصیف این دیدار می‌گوید:

«دست بوس آقا هم که مشرف شدیم. عزیزانی که محافظ آقا هستند نگذاشتند ما دست آقا را ببوسیم. چرا؟ آقا به ما بی‌اعتنایی کرد؟ ‌نخیر. حفظ جان آقا بر ما واجب است. هرکس باید مراقب باشد. مراقبش باید باشند دیگه. ما باید مراقب همدیگر باشیم. هم جلسه مون هم زائران و هم کسانی که در آن شرکت می‌کنند».

 

ویروس کرونا، تهدیدی برای میلیون‌ها ایرانی

بنا‌ به گفته‌ٔ بسیاری از مهره‌های رژیم، خطر بسیار فراگیر است. مسعود مردانی عضو کمیته‌ٔ آنفلوانزای رژیم از احتمال ابتلای ۳۰تا ۴۰درصدی ساکنان تهران۱۲میلیونی گفت.

از سوی دیگر، اگر نسبت ابتلا در پایتخت که طبعاً بیشترین امکانات را دارد،۴۰درصد کل جمعیت باشد؛ می‌توان دانست که این نسبت در سایر نقاط کشور، که از فقر و محرومیت مضاعف هم رنج می‌برند، بسا بیشتر خواهد بود.

اما فقط برای داشتن یک نمای کلی احتمالی بر همین مبنا، با توجه به این‌که نه امکانات و نه اراده و نه توان قرنطینه‌ٔ بیماران در شهرهای آلوده در نظام آخوندی وجود ندارد؛ میزان تلفات کل کشور برای ما غیرقابل تصور و هضم ناشدنی است؛ اما برای نظامی که بنیانگذار خبیث آن، حفظ‌اش را بر حفظ جان «امام زمان» هم مرجح دانسته است، مهم نیست و می‌گوید: «این بلا به‌نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست. خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را. یک قضیه‌ای است پیش آمد،».(خامنه‌ای ۱۳اسفند ۹۸)

این جمله‌ٔ خامنه‌ای درباره‌ٔ ویروس کرونا را اصلاً و ابداً به حساب حماقت و نادانی‌اش نگذارید. به خوبی، هدفمند و صد البته دجالانه و برنامه‌ریزی شده دروغ می‌گوید. زیرا با کوچک کردن و لاپوشانی انبوه فوت شدگان و مبتلایان به ویروس کرونا، تلاش می‌کند از زیر بار مسئولیت‌های خود شانه خالی کند.

اما موضوع این است که اگر ویروس کرونا و ابتلای کرور کرور ایرانی به آن، که نتیجه‌اش مرگ هزاران هزار نفر است، «بلای بزرگ» نیست، پس خامنه‌ای جنایتکار به چه چیزی می‌گوید «بلای بزرگ»؟!

 

بلای بزرگتر از ویروس کرونا

واقعیت این است که تنها بلای بزرگ‌تر، همین نظام آخوندی است که ۴۱سال است به جنایتکارانه‌ترین وجه ممکن به کشتار و غارت و چپاول حرث و نسل این کشور مشغول‌اند و مردم هم نشان داده‌اند که در تلاش برای نابودی این بلای بدتر از کرونا هستند.

این همان نفرت بزرگ و خشم سراسری مردم است که مهره‌های نظام با نام مستعار «بی‌اعتمادی» به‌خوبی آن‌را می‌شناسند و به یکدیگر هم معرفی می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a4e8e2f-b78c-4562-84fa-a74a0a008925"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات