728 x 90

ابزارهای زنگ‌زده برای مقابله با «ریزش»

دجالیت خامنه ای
دجالیت خامنه ای

در روزگاری هستیم که جنگ قدرت در میان باندهای مافیایی نظام غوغا می‌کند. در این میانه خامنه‌ای به‌عنوان عمود موریانه‌خورده‌ٔ خیمه‌ٔ مندرس نظام، نه نیروی کشیدن قلاده و مهار درندگان ولایت‌معاش را دارد و نه توان حل کلان مشکلات و بحرانهای اقتصادی و اجتماعی را.

برآیند ناگزیر این کشمکش بی‌حاصل نیز ناامیدی و ریزش بیش‌از‌پیش نیروهای بدنه‌ٔ نظام سرکوب‌گر ولایت است. سران حکومت آخوندی که خوب این نگرانی را درک کرده‌اند ناچارند که دست به نمایش‌ها یا قدرت‌نمایی‌هایی بزنند که به‌گونه‌یی هم این جریان «ریزش» را تا حد امکان کند یا متوقف کنند؛ هم این‌که با دود و دم و هیاهو صورت خود را چند صباحی هم که شده سرخ نگه دارند!

 

ابزارهای زنگ‌زده و ریزش نیروها

شاید جوانان و نوجوانان امروزی با شنیدن ترهات مفتضح عمله و اکره‌ٔ ولایت در این روزگار شگفت‌زده یا حتی خشمگین شوند. مثل وقتی که سرچماقدار بیت ولایت سرکرده سپاه جهل و جنایت شخصاً وارد صحنه می‌شود و مجری شوی مفتضحانه‌ٔ معرفی «کرونا یاب» می‌گردد و مدعی می‌شود که می‌تواند با آن ویروس را در ۱۰۰متری شناسایی کرده و تشخیص دهد!

شاید نوجوانان ایران امروز با سخنان یک «دکتر!» به نام «امیرحسین قاضی زاده» در مقام نایب‌رئیس مجلس ارتجاع که مدعی شکار زیردریایی اتمی با تور ماهیگیری می‌شود (۳دی۹۹ مصاحبه با خبرگزاری روسی اسپوتنیک)، به خنده بیفتند!

شاید ادعای زدن موشک هدایت‌شونده‌ٔ تاو با دسته بیل در هنگامه‌ٔ جنگ ضدمیهنی از سوی یکی از «نخبگان!» نظام برای نوجوان ایرانی تبدیل به سوژه‌ٔ جوک شود!

اما وقتی می‌بینیم این‌گونه شوهای به‌شدت «چیپ» و مفتضح با اصرار به اشکال گوناگون تکرار و باز تکرار می‌شوند، باید نتیجه‌ٔ مشخصی گرفت. اراجیفی مانند:

- ادعای واهی ساخت واکسن توسط حکومتی که از ساخت یخچال واکسن عاجز است؛ مسخره‌بازی که صدای متخصصان عرصه‌ٔ پزشکی و داروسازی خودشان را هم درآورد!

- ادعای مدیریت و درمان کرونا بدون نیاز به واکسن، آن هم باز هم توسط مقامی مانند سرکرده سپاه پاسداران. (۸دی۱۳۹۹)

- و در اوج همه‌ٔ این اراجیف، ادعای بزرگ عمامه داران نظام، خامنه‌ای بود که مدعی جاسوسی «جن»ها علیه حکومت مطلقه‌ٔ فقیه شد! (پیام نوروز۱۳۹۹)

شاید هر تازه واردی که این لاطائلات را می‌خواند یا سیرک ولایت را می‌بیند، به خود بگویند که در عصر علم و تکنولوژی چه جای این حرف‌هاست!

برای پاسخ به «چرایی» این همه «جفنگیات ولایی»، یک عبارت کوتاه کافی است: «نیاز مطلق»!

همان‌طور که برای راضی کردن لشکر بسیجی‌های جویای پاسخ به هلاکت پاسدار سلیمانی، انتقام سخت را سمبل کردند، در پاسخ به کرونا نیاز روزمره‌ای به انواع مسکن‌هایی مانند «کرونا یاب» و «واکسن داخلی» و «طرح ضد کرونایی سلیمانی» دارند!

برای بستن دهان جماعت ولایت‌معاش در مقابل ناتوانی خامنه‌ای در پاسخ به «شیطان بزرگ و کوچک و متوسط» که باعث هلاکت پاسداران در بغداد و تهران و پایگاههای نظامی در سوریه شده چه می‌کنند؟ پاسخ در علم کردن «جن» و رونمایی از «موشک زیر زمینی» و «زیر دریایی بشکه‌یی» و «حمله به ماکت ناو دشمن» است!

ممکن است به مصداق «شنونده باید خودش عاقل باشد» بگویید که خب چه کسی باور می‌کند؟!

برای پاسخ به این پرسش باید کمی به گذشته‌ٔ نظام نگاه کرد.

 

خمینی فضایی؛ احمدی‌نژاد نورانی!

یاوه‌گویی‌های مهوع امروزی این جماعت، خلق الساعه و ابتکاری نیست؛ بلکه ریشه در گذشته‌های دور دارد. رد پای آن را می‌توان در تاریخ ارتجاع آخوندی تا قرون پیشین هم دنبال کرد. اما نگاهی از بدو تأسیس نظام دروغ و دجالیت فقیه کافی است که نشان بدهد هدف‌گذاری این دروغ و دغل‌ها روی قشر «خواص» نظام است؛ نه مردم ایران که همواره «دشمن» این جماعت محسوب شده‌اند!

خزعلبات قدیمی‌تر این جماعت هرزه‌باف هم مانند دروغهای امروزی همیشه سوژه‌ٔ دست انداختن آخوندها در دست مردم بوده است.

- مانند ادعای در ماه دیدن چهره‌ٔ کریه پیرکفتار جماران!

- مانند ادعای دیدن تصویر خمینی در شنهای توفان صحرای طبس!

- مانند دیدن هاله‌ٔ نور حول احمدی‌نژاد در ساختمان سازمان ملل! (دیدار احمدی نژاد با جوادی آملی مهر۱۳۸۴)

- مانند ادعای یا علی گفتن خامنه‌ای هنگام تولد که حتی جماعت حزب‌اللهی را هم به اعتراض واداشت! (نقل قول مشهور آخوند سعیدی نماینده‌ٔ خامنه‌ای در قم۱۳۹۰)

بله؛ خزعلبات امروزی این جماعت، برای همان جنس مزدورانی است که دیروز با این‌گونه چرندیات «شارژ روحی» می‌شدند! ولی این قبیل شارژها دیگر کارآیی قبلی را ندارد و حتی بیشتر به مضحکه‌ٔ مزدوران حکومتی می‌انجامد!

 

پرسش‌های بی‌پاسخ بیخ ریش ولایت

«به مرحله‌ای رسیده‌ایم که دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم» (محمدرضا ظفر قندی، رئیس سازمان نظام پزشکی رژیم؛ روزنامه آرمان - ۱۱دی).

«دنیا شروع به واکسیناسیون کرده است و با این کار جان مردمش را حفظ می‌کند» (همان منبع).

«تعلل در این امر موجب سیاسی شدن این قضیه خواهد شد» (همدلی. ۱۰دی).

«احساس می‌شود که قوه مجریه در وارد کردن واکسن کرونا برای استفاده شهروندان، به‌خوبی عمل نمی‌کند ... با وجود تأکید رئیس بانک مرکزی کشور از اختصاص ۲۰۰میلیون یورو برای خرید واکسن، تغییری حس نمی‌شود که به عینیت‌ یافتن این تصمیم منجر شود» (شرق.۱۰دی).

«زمزمه پنهان‌کاری و شایعه‌سازی در لایه‌های اجتماعی به باز تولید می‌رسد و همین می‌تواند جوانه‌های ناخواسته اضطراب و ترس عمومی را سبب شود» (همان منبع).

به‌روشنی روز پیداست که نظام ولایت به سرکردگی خامنه‌ای نه نگران حفظ جان مردم ایران، بلکه نگران «حفظ حکومت آخوندی» است. از این رو به‌جای اقدام برای رفع مشکلات واقعی مردم مانند همین واکسن کرونا، با تولید مزخرفات خرافی و ارتجاعی، درصدد حفظ نیروهای بدنه نظام است!

این همان قطب‌بندی واقعی درون ایران است که «نظام» را با همه‌ٔ مهره‌هایش در مقابل جبهه‌ٔ «مردم» قرار داده است. کشاکشی که به روزهای آخر خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌گردد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/601ac421-03f2-4fb3-b1d5-af609030557d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات