728 x 90

ابوعطا خوانی یک قورباغهٔ معزول امنیتی در آب سربالا

قیام ایران؛ خروشی علیه ستمگران
قیام ایران؛ خروشی علیه ستمگران

آخوند حسین طائب که در ماجرای کشف فساد و ناکارآمدی اطلاعات سپاه پاسداران از قدرت برکنار و به مقام تشریفاتی «مشاور فرمانده کل سپاه» در دکهٔ ترشی ولایت تنزل داده شد، اظهارات جالبی در مورد قیام سراسری دارد. این اظهارات بیش و پیش از آن‌که فلاکت مافوق تصور توتالیتاریسم دینی را برملا نماید، پرت و پلاگویی و بلاهت عمامه‌داران در حال سقوط را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد مشاعرباختگی مقام عظمای ولایت به مهره‌های هراسان و حتی از درجهٔ اعتبار ساقط شدهٔ قدرت نیز سرایت کرده است.

این آخوند دست در خون و فاسد امنیتی بنا به روش نخ‌نمای دیکتاتورها و سلف پیشین خود و اربابش، انقلاب دمکراتیک مردم ایران برای خلاصی از استبداد دینی را به «آمریکا، انگلیس و اسراییل» ربط می‌دهد:

«بر اساس اجماع دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی از اردیبهشت ۱۴٠۱ آمریکایی‌ها، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس دنبال بودند که سال۱۴٠۱ را سال اغتشاش در ایران قرار دهند و این برآورد برای مسئولان گزارش‌شده بود» (انتخاب. ۲۸مهر ۱۴۰۱).

چرا؟

ـ زیرا ایران تحت نعلین آخوندها به یک ابر قدرت در ردیف چین و روسیه تبدیل شده است!

«هدف دشمنان این است که قدرت جمهوری اسلامی را مهار کنند و می‌گویند جمهوری اسلامی در روند جهانی در حال قدرت یافتن است و این قدرتمندی مدل حکمرانی جدید در جهان ایجاد کرده و دموکراسی غرب را به چالش کشیده است پس باید آن را تضعیف کرد» (همان منبع).

این رطب و یابس به‌هم بافتن‌ها در حالی است که مردم و جوانان شورشی با پرداخت بهای گزاف در خیابانهای ایران، ارگانها و دولتهای غربی را ناگزیر به شگفتی و حمایت از قیام مرد ایران برانگیختند.

قورباغهٔ ابوعطاخوان نظام در تبیین چرایی و چگونگی قیام سراسری و خاموشی‌ناپذیر بودن آن استدلال جالبی دارد:

«امسال دشمنان اغتشاش را از مسائل قومی شروع کردند و بعد هم به دانشگاه و مدارس کشاندند، اما با حضور به‌موقع نیروهای امنیتی موضوع جمع شد و این‌ها مجبور شدند آخرین مرحله یعنی پروژه زندانها را عملیاتی کنند تا زندانیان را وارد آشوب کنند که در این پروژه هم ناکام ماندند» (انتخاب. ۲۸مهر ۱۴۰۱).

البته بعد از بارها ادعای جمع‌شدن قیام و بور شدن مکرر، اکنون آخوند طائب و هم‌ریشان او اعتراف می‌کند که مهار این آتشفشان به این سادگی‌ها نیست.

«البته آنها رها نمی‌کنند، چون علت اغتشاش هم‌چنان تداوم دارد و اگر توانشان برسد این حرکت را ادامه می‌دهند» (همان منبع).

به‌رغم این ابوعطاخوانی‌ها، آنچه به جوانان سلسله‌جنبان قیام برمی‌گردد، خوب می‌دانند که باید ریش آخوندها را چسبید و مرعوب زوزه‌های احتضار آنها نشد. این آخر خط دجالگری و شارلاتانیسم است. ایران و ایرانی اراده کرده‌اند که برای همیشه به سلطنت شیخ چون سلطنت شاه پایان دهند؛ و پایان خواهند داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ae343ac-9f03-4570-9438-59f9256157d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات