728 x 90

استراتژی کلان‌تلفات انسانی؛ تیک تاک فنا و پایان

استراتژی-کلان-تلفات-انسانی-با-کرونا
استراتژی-کلان-تلفات-انسانی-با-کرونا

پس از گذشت چندین هفته از سیاست خائنانه و ضدانسانی «ایمنی گله‌ای» که رژیم با موافقت و فرمان خامنه‌ای در پیش گرفت و به بهانهٔ «گشایش اقتصادی» به بازگشایی مشاغل و اماکن مبادرت کرد، اکنون عواقب وخیم آن نمایان شده و کارگزاران نظام را به هراس انداخته‌است؛ چندان که به زبان اشهد خود به ۲۲۱ فوتی در روز اعتراف می‌کنند.

روزانه ۳۰۰ فوتی داشتیم

محمدعلی بندپی نماینده مجلس ارتجاع، با احتساب آمار کسانی که در منازل یا قبل از رسیدن به بیمارستان جان‌باخته‌اند، اعتراف می‌کند که «گاهی روزانه ۳۰۰ فوتی هم داشتیم».

یک کادر درمانی بیمارستان خرم‌آباد این واقعیت را به گونه‌ای دیگر بیان و تأیید می‌کند:

«ناراحت هستم. شاید ۲۰۰-۳۰۰ نفر بردم غسالخانه تمام کرونایی، جوان تا پیر همه مردند»

بنا به اعتراف روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت (۱۹تیر۹۹) «آمار مرگ‌و‌میر بهار ۱۳۹۹ سازمان ثبت‌احوال نشان می‌دهد مرگ‌و‌میر ایرانی‌ها ۲۰هزار نفر از میانگین پنج سال گذشته بالاتر بوده است»

برنامه ریزی؛ رتبهٔ آخر رژیم در میان ۱۷۰کشور

جهان‌صنعت به‌نقل از یک گزارش تحقیقی متعلق به «گروه مطالعاتی دانشگاه آکسفورد» رژیم «دارای کمترین میزان آمادگی برای کاهش محدودیت‌های مربوط به کرونا بوده‌» و از این لحاظ در میان ۱۷۰کشور جهان «در رتبهٔ آخر قرار گرفته است»

معنای این آمار این است که همهٔ کشورهایی که بعد از یک دوره قرنطینه به لغو آن و بازگشایی اماکن عمومی دست زده‌اند، با یک برنامه و طرح مشخص اقدام به این‌کار کردند؛ و تنها رژیم بوده که بی‌محابا و بدون هیچ‌برنامهٔ از پیش تعیین شده مردم را به میدانهای مین کرونا گسیل کرده است.

بر اساس گزارش گروه مطالعاتی دانشگاه آکسفورد که جهان‌صنعت آن‌را منعکس کرده، «اکنون ایران [رژیم] رتبهٔ سوم جهان در فوتیهای کرونا بعد از مکزیک و هند و بالاتر از آمریکا و روسیه را به دست آورده و غرق در مرگ‌های کرونایی شده است».

اعتراف به ضربه فنی در مقابل ویروس خطرناک

این روزنامهٔ حکومتی سپس به مقایسهٔ رژیم با کشورهای اروپایی مانند ایتالیا، اسپانیا، آلمان و انگلستان و هم‌چنین کشورهای آسیایی مثل ژاپن و کره‌جنوبی و نیز کشورهای خاورمیانه مانند عربستان سعودی پرداخته که «همپای ایران [رژیم] کانون انتشار و آلودگی ویروس محسوب می‌شدند» و خاطرنشان کرده است که آنها «به موفقیت‌های چشمگیری در خصوص مهار و کنترل و مدیریت بیماری دست پیدا کرده‌اند و امروز درصدد احیای موقعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خود برآمده‌اند» اما در نقطهٔ مقابل این رژیم است که «در مقابل ویروس به زانو در آمده و می‌رود که در دقایق آخر و مقابل این ویروس خطرناک ضربه ‌فنی شود».

دولت مردم را با کرونا تنها گذاشت

اگر ژست‌های مضحک و تو خالی خامنه‌ای و روحانی را که در زمینهٔ مهار کرونا به اروپا و آمریکا و سایر کشورها فخر می‌فروختند و شیادانه پز می‌دادند که حاضرند تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهند، به یاد بیاوریم، آنگاه معنای سهل‌انگاری جنایتکارانهٔ سران نظام بهتر مفهوم می‌شود. به این ترتیب همان‌طور که از ابتدا هم برای مردم مشخص بود، معلوم می‌شود خامنه‌ای که کرونا را رویدادی زودگذر و نه چندان مهم توصیف می‌کرد و حتی حاضر نشد از دارایی‌های ۲۰۰میلیاردی‌اش را که از اموال مردم محروم ایران دزدیده صرف مبارزه با کرونا کند؛ و روحانی که مدام از بهبود اوضاع و مهار کرونا و پر بودن فروشگاهها از مواد مورد نیاز مردم دم می‌زد، جز دروغگویی و دجالیت کار دیگری نکرده‌اند؛ و همهٔ هم و غم‌شان از سیاست ایمنی گله‌ای مقابله با خیزشهای مردمی بوده است. این واقعیتی است که محبوب‌فر کارشناس رژیم و عضو ستاد حکومتی کرونا در جهان‌صنعت به‌روشنی تمام به آن اعتراف کرده است:

«با توصیفی که ارائه شد دولت به دنبال جلوگیری از تجدید اعتراضات سال‌های ۹۶ و ۹۸ از پس بحران اقتصادی و کاهش ارزش قیمت ریال در میانه تحریم و کرونا با اتخاذ راه‌کار دولتی «ایمنی گله‌ای» نسبت به بازگشایی‌های گسترده در سطح کشور و رفع محدودیتها و ممنوعیتها تعجیل کرد و مردم را با کرونا تنها گذاشت».

مفهوم این اعتراف آشکار آن است که رژیم از ترس این‌که مردم مانند قیامهای سال۹۶ و ۹۸دست به شورش بزنند، با توجیه و در پوش «ایمنی گله‌ای» آگاهانه میلیونها نفر را با ویروس مهلک درگیر کرده تا فرصت برخاستن و قیام را از آنان سلب کند.

تیک تاک فنا و پایان نظام

مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران مدتها پیش این جنایت را معادل «ادامه همان خط کار جنگ ضدمیهنی و قتل‌عام زندانیان» دانسته و هشدار داده بود:

«خامنه‌ای و روحانی برای حفظ رژیم از خطر قیام و سرنگونی در شرایط تحریم، استراتژی کلان تلفات انسانی و فرستادن مردم به میدانهای مین کرونا را در پیش گرفته‌اند» و افزوده بود:

«اگر برای رژیم ولایت فقیه هر مرگ یک فرصت و یک نعمت است، ما باید با شورش و جنگ صد برابر آن را به تیک‌تاک قیام و ناقوس سرنگونی تبدیل کنیم. فرصت استبداد دینی و رژیم دجال و ضدبشری به پایان رسیده است.

شورشگران پیروزی می‌سازند» (از پیام ۲۳فرودین۹۹).

رهبر مقاومت ایران هم‌چنین در پیامی دیگر خامنه‌ای و روحانی را «کلان بازندهٔ» این «بازی مرگ» دانسته و تصریح کرده بود:

«خامنه‌ای و روحانی بر سر شاخ و بن می‌برند. رژیمشان را موریانه کرونا و بحرانها از درون خورده و وعده خدا حق است. برخلاف تصور آنها جانهایی که از دست می‌رود نه عامل بقای رژیم بلکه تیک تاک فنا و پایان است» (از پیام ۱۷خرداد۹۹).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/577896a0-35d0-4dfd-8f26-abebcaf4d236"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات