728 x 90

استقبال کانون‌های شورشی از کهکشان مقاومت

سخن روز
سخن روز

در شرایطی که خلیفهٔ ارتجاع پس از ضربه هلاکت جلاد۶۷، در باتلاق نمایش انتخابات دست و پا می‌زند، کانون‌های شورشی در سراسر میهن اسیر تاکنون ۱۰ هزار پراتیک انقلابی در استقبال از کهکشان مقاومت انجام داده‌اند.

شورشگران پیشتاز با نصب و برافراشتن پلاکاردها، با رژه‌های چند نفره خیابانی و با پخش گسترده تراکت، شعارهای تحریم شعبده انتخابات، زن مقاومت آزادی و برنامه ده ماده‌یی مریم رجوی برای ایران فردا را در سراسر کشور به میان مردم بردند.

نمونه‌های دیگری از این شعارها و فرازهای توزیع شده در شهرهای داخل کشور عبارتند از:

-رأی مردم ایران قهر و سرنگونی است

-نه به انتخابات قلابی آری به مریم رجوی

-نه به شعبده انتخابات آری به جمهوری دموکراتیک

-آرزوهای خامنه‌ای با مرگ رئیسی سوخت و خاکستر شد

-نفرین مادران و دادخواهان شهیدان و سربداران سرموضع با لعنت خدا و خلق و تاریخ بدرقه جلاد۶۷است

- نه به حکومت اجباری- نه به دین اجباری -نه به حجاب اجباری

-نه به ولایت فقیه، آری به حاکمیت مردمی

-در این رژیم جایی برای انتخابات نیست زمان قیام است

- دوران استبداد دینی در ایران به پایان رسیده

-مریم رجوی: بهاران خجسته ایران با پیکار زنان و مردان شورشگر در راه است

-زن ایرانی شایستگی دارد و باید سکان رهبری را در ایران دموکراتیک فردا به دست بگیرد

-پیش به سوی انقلاب دموکراتیک با برنامه ده ماده‌یی مریم رجوی

- نه به ولایت فقیه آری به حاکمیت مردم در یک جمهوری آزاد

-مریم رجوی: انقلاب دموکراتیک مردم ایران به استبداد دینی خاتمه خواهد داد

این فعالیت‌های اختناق‌شکن انقلابی که باشتاب ادامه دارد، در شرایطی صورت می‌گیرد که رژیم آخوندی از هر وسیله‌یی برای سرکوب شورشگران استفاده می‌کند و پاسداران اختناق به کمین جوانان شورشگر نشسته‌اند. هنوز فراموش نکرده‌ایم که نیروهای آتش به اختیار خامنه‌ای بامداد ۲۰بهمن۴۰۲، یک پاکبان جوان را که بر روی پل عابر پیاده مشغول نظافت مسیر بود، به گمان این‌که قصد نصب بنر یا تخریب نمادهای رژیم را دارد، وحشیانه از پل به پایین پرتاب کردند و کشتند.

با وجود غلظت شدید امنیتی و صدهاهزار دوربینی که رژیم در شهرهای سراسر کشور به‌کار گرفته‌، فعالیت‌های کانون‌های قهرمان شورشی در آستانه کهکشان مقاومت رشد چشمگیری داشته است.

آنها با فعالیتهایشان در تهران و شیراز و اصفهان و کرج و بابل و آمل و رامسر و اراک و اسلامشهر و بندرعباس و سقز و مهاباد و تبریز و ارومیه و بسیاری دیگر از شهرها به استقبال از کهکشان مقاومت رفتند و تلاشهای جهانی ایرانیان آزاده برای برپایی کهکشان را با جنبشی سراسری در خاک میهن گره‌زده‌اند.

اولین سری این پراتیک‌ها که شامل هزار فعالیت فشرده سراسری در معرفی آلترناتیو دموکراتیک بود، یک روز قبل از مرگ رئیسی جلاد (۲۹ اردیبهشت) اجرا شد و پس از ضربه جبران‌ناپذیر هلاکت رئیسی، عملیات و فعالیت‌های کانون‌های شورشی با سرعتی چشمگیر افزایش یافت.

قهرمانان کانون‌های شورشی در۱۰هزار پراتیک انقلابی در سراسر کشور، پیام دوران‌ساز بزرگترین، طولانی‌ترین، بغرنج‌ترین و خونین‌ترین مقاومت سازمان‌یافته تاریخ ایران با چراغ راهنمای ”نه شاه نه شیخ“ علیه دیکتاتوری و وابستگی را در کارزاری خیره‌کننده طنین‌انداز کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82f55c44-0e31-48bb-9675-67d467245ec6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات