728 x 90

اعتلای کانون‌های شورشی؛ اعتراف رژیم جنایتکار آخوندها

سخن روز
سخن روز

روز پنجشنبه ۴مرداد، کانون‌های شورشی در پاسخ به جنایت علیه بشریت توسط قضاییه جلادان و اعدام جنایتکارانهٔ زندانی سیاسی اهل سنت، کامران شیخه پس از ۱۵سال حبس و شکنجه، سازمان زندانها و اعدامها در تهران و پایگاههای بسیج و سپاه پاسداران را در تهران، اصفهان، نیشابور، زاهدان و یاسوج در هم‌کوبیدند.

اعتلا و آمادگی کانون‌های شورشی و پاسخهای آتشین‌ آنها به جنایات ضدبشری، کابوس دیکتاتوری دینی است که می‌خواهد با اعدام و ارعاب در برابر خیزشهای حق‌طلبانه مردم ایران سد ببندد.

پس از تظاهرات عظیم ایرانیان در برلین و اجلاس جهانی ایران آزاد، که بر تارک آن ۲۰ هزار پراتیک انقلابی و بیش از ۱۷۰۰ عملیات گوناگون کانون‌های شورشی در شهرهای سراسر میهن درخشید؛ وزارت اطلاعات آخوندی مدعی شد عناصر فعال ۶ هستهٔ عملیاتی از مجاهدین را دستگیر کرده است. خبرگزاری حکومتی مهر نیز به‌نقل از سرکرده انتظامی بوشهر از دستگیری «عوامل خرابکاری» در یکی از ادارات دشتستان در ارتباط با مجاهدین خبر داد. خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (۲۱ تیر) هم به‌نقل از سرکردهٔ انتظامی استان بوشهر نوشت: «به‌دنبال چندین فقره تخریب و آتش‌سوزی تعدادی از بنرهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت و ضرورت مشارکت... و شعارنویسی در نقاط مختلف استان و نگرانی امت حزب‌الله و مسئولان محلی و قضایی و دستگاه‌های امنیتی نسبت به تداوم و گسترش این‌گونه اقدامات ضدامنیتی، مراتب در دستور کار مأموران پلیس استان بوشهر قرار گرفت».

درپی دعاوی منابع سپاه و اطلاعات آخوندی، سخنگوی مجاهدین اعلام کرد: «دستگیری کانون‌های شورشی و هواداران و بستگان و خانواده‌های حقیقی مجاهدین هیچ چیز جدیدی نیست و همهٔ مردم ایران ۴۳ سال است با سرخ‌ترین نام در نظام پلید ولایت که نام مجاهدین است، آشنا هستند». سخنگوی مجاهدین افزود: «ادعای ابلهانهٔ این‌که ساختار مجاهدین بر اثر ضربات پیاپی رژیم دچار آشفتگی شده است نیز تازگی ندارد الا این‌که اکنون پس از هزاران بار خبر نابودی مجاهدین، رژیم به «آشفتگی» آنها قناعت کرده است! آری، ما تا به آتش کشیدن ریش و ریشهٔ نظام ولایت و آزادی خلق و میهن بسیار برآشفته‌ایم. متقابلاً علت آشفتگی وزارت بدنام و حسرت و سوزش آن را هم‌چنان‌که در اطلاعیهٔ اجلاس اخیر شورای ملی مقاومت ایران آمده است می‌دانیم».

در بخشی از اطلاعیهٔ اجلاس اخیر شورای ملی مقاومت آمده است: «اعضای شورا تأکید کردند به موازات تشدید بحران سرنگونی، رژیم آخوندها پمپاژ اطلاعات دروغ و شیطان‌سازی علیه شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین را تشدید کرده است. رژیم به این وسیله می‌خواهد از استقبال فزایندهٔ جوانان از کانون‌های شورشی جلوگیری کند، برای تروریسم زمینه‌سازی کند، با حمایت گسترده بین‌المللی از مقاومت مقابله کند و به طرفهای خارجی القا کند که رژیم آلترناتیوی ندارد. هم‌چنین می‌خواهد به نیروهای وارفتهٔ خودش در مقابله با نیروهای انقلابی روحیه بدهد. آنها افزودند دستگاه شیطان‌سازی رژیم در داخل و خارج کشور در برابر ارادهٔ رزمنده و افشاگریهای اعضا و هواداران مقاومت در هم می‌شکند. این نبرد بی‌وقفه در برابر دشمن و مزدورانش لازمهٔ سرنگونی و تسهیل کننده مأموریت کانون‌های شورشی و ارتش آزادی است».

هموطنانمان در تظاهرات بزرگ برلین از کانون‌های شورشی به‌عنوان پیشتازان قیام و نبرد با دیکتاتوری خون‌آشام آخوندی و سپاه پاسداران جهل و جنایت حمایت کردند. در کهکشان مقاومت اکثریتهای پارلمانی و شخصیتهای بین‌المللی تأکید کردند که جهان آزاد باید حق مردم ایران برای قیام و حق کانون‌های شورشی مجاهدین برای مقابله با سپاه پاسداران را به‌رسمیت بشناسد.

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور قبلی آمریکا در سخنرانی خود اجلاس جهانی ایران آزاد ۱۴۰۳ گفت: «حقیقت این است که آخوندهای (حاکم بر) تهران هیچ ترسی بزرگ‌تر از شورای ملی مقاومت ندارند. به‌همین دلیل است که خانم رجوی و صد نفر از رهبران این جنبش را به‌طور غیابی به محاکمهٔ نمایشی کشانده‌اند، به این امید که نسل جوان‌تری از قهرمانان را بترسانند، بسیاری از چهره‌هایی که الآن روی صفحه‌های نمایش در این گردهمایی دیدیم. اما تعقیب و قتل اعضای کانون‌های شورشی در سراسر ایران به‌شدت این جنبش را در تعداد، قابلیت‌ها، عزم و الهام‌بخشی در جهان آزاد تقویت کرده است. همان‌طور که رئیسی در قتل‌عام ۱۳۶۷ نتوانست سازمان مجاهدین را نابود کند، حکومت تهران دوباره در مقهور کردن کانون‌های شورشی در ایران شکست خواهد خورد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e6dfd6c-22ac-4553-b214-2523ac597650"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات