728 x 90

اینهم عدالت! دیگه چی میخواین؟

این هم عدالت
این هم عدالت

چه خوب! که بعد از ۴۰سال رنج و تلاش رهبر و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و از برکت قیام به این نتیجه رسیدیم که باید عدالت بیاید، نمی‌دانم این ۴۰سال کجا رفته بود، سفرش خیلی طولانی شد. به ما هم چیزی نگفت، شاید یک جاهایی گیر

افتاده بوده ما خبر نداشتیم. خوب الحمدلله که بسلامتی برگشت و دیگه همه چیز روبراه میشه باور کنید این دفعه اصلاً پروپاگاند نیست، واقعاً عدالت اومده، خود آغا سالها دنبالش بودن. اتفاقاً این‌دفعه روی عارضه اصلی هم انگشت گذاشته‌اند یعنی خود آغا انگشت مبارکشون رو روش گذاشتن. بفرما: «اعاده اموال نامشروع مسئولان»!

 واقعاً هم اگر عدالت عزیز به سلامتی و خیر و خوشی اجرا شود چی میشه!؟

 همه مسایل و مشکلات جامعه حل خواهد شد، دیگر فقر و گرسنگی و فحشاء و بیکاری و... را باید در خاطرات جستجو کرد.

البته زیاد هم امر پیچیده و مشکلی نیست، از دولتی سر عدالت، اموال و دارایی‌های ۱۵هزار مدیر و وزیر و وکیل و... حساب کتاب شده و اگر چیزی ته آن ماند حتماً به مستضعفان مسترد می‌شود. فقط باید حواسمان باشد افراط و تفریط نشده و با آبروی سرمایه‌های نظام بازی نشود.

خوشبختانه با توجه به این‌که الحمدالله مدیران و وزرا و مسئولان ما همگی انقلابی و ارزشی هستند، خودشان اموال را شفافانه بررسی کرده و آنچه را که طی این 40سال اشتباها و غیرعمد با اختلاس و یا رشوه و رانت و... اضافی جمع‌آوری شده، از سر اخلاص به بیت المال بازمی‌گردانند.

شکی نیست که خیلی از مدیران مدبر ما در سایه ژن خوب و فعالیتها و مشقاتی که متحمل شده‌اند موفق به جمع‌آوری مختصر سرمایه‌هایی در حد چند هزار ملیارد و اخیراً هم تعداد نا قابل و انگشت‌شماری تریلیادر شده‌اند.

ناگفته نماند که در سایه همین فعالیتها است که رونق اقتصادی و بالا رفتن تراز واردات محقق شده و مهمتر این‌که بدون این‌که استهلاک کارخانجات و مشکل نیروی کار و دردسر تهیه مواد و جدی‌تر از همه بدون آن که آلودگی هوا و محیط‌ زیست ناشی از دود کارخانجات و گازهای سمی داشته باشیم کالاهای مورد نیاز را این دوستان زحمتکش واردکرده و در اختیار عزیزان هموطن قرار می‌دهند. بگذار دود و دم کارخانجات و زحمت و مشکلاتش مال اجانب کافر باشد و کالای لوکس و حاضر و آماده مال امت مسلمان همیشه در صحنه.

تا آنجا که به این عزیزان اختلاسگر و... برمی‌گردد، خودشان پیشقدم در دادن مختصر ثروت و حاصل عمر خود و خانواده محترمشان به مستضعفان عزیزتر از جان می‌باشند. فقط به‌خاطر این‌که انصاف رعایت شده و این افراد خیّر زیر خط فقر نروند مختصر امکاناتی از قبیل یک برج (و نه بیشتر) به همراه خودرو به تعداد افراد عائله و یک باغ چند هزار هکتاره به‌خاطر این‌که در تابستان این طفل‌های معصوم گرمازده نشوند از همان زمینهای بی‌ارزش روستاهای شمال تهران به این عزیزان که از مال و اموالشان یعنی از حاصل یک عمر زحمت و پینه کف دست و عرق جبین گذشته‌اند داده شود. از طرفی از آنجا که ایران در آینده نیاز به متخصصان از نوع ژن خوب دارد، سزاوار است که یک بودجه بخور و نمیر جهت تحصیلات این آقازاده‌های فداکار در آمریکا و اروپا در نظر گرفته شود.

شکی نیست که ارزش کار معنوی این برادران مدیر و مدبر بیشتر از این‌هاست، فقط با توجه به این‌که حاج آقا و حاج خانم سنی ازشان گذشته و به‌خاطر این‌که پول ایرانی به جیب شرکتهای هواپیمایی اجنبی نرود یک هواپیمای خصوصی جهت دیدار این عزیزان از جگرگوشه‌هایشان در مملکت غربت که دود چراغ می‌خورند و علم ذخیره می‌کنند، در نظر گرفته شود. البته اگر پولی در بساط مانده باشد، چرا که حاج آقا به‌خاطر بالا بردن اعتبار ایران و ایرانی و این‌که خارجیها فکر نکنند که با یک عده یک لا قبا ترفند یک چند هزار ملیارد مختصری در چند بانک خارج به امانت گذاشته‌اند که البته در نهایت سرمایه و اعتبار ملت است و هر زمان که لازم بود به مستضعفان مسترد خواهد شد.

ضمنا از آنجا که این برادران وزیر و وکیل نمی‌خواهند خدمات‌شان شائبه ریاکاری داشته باشد اصلاً نیازی هم به اعلام کردن اسامی و داد و قال نیست، از طرفی آبروی مؤمن واجب و محترم است و باید حفظ شود حتی اگر تخلف کرده باشند، آبروی مسئولان، آبروی نظام و انقلاب است.

نا گفته نماند که نظام مقدس از سالیان قبل تصمیم به این عمل انقلابی به نفع مستضعفان گرفته بود، منتها بعضی دستهای اجانب نمی‌دانم فرشته عدالت را کجا بردند، اصلاً آب شد رفت تو زمین. ولی نمایندگان مجلس، یعنی همان تفاله‌های ملت، ببخشید «عصاره‌های ملت، ناامید نشده و سال ۸۴در مجلس به یاد عدالت، طرح مبارزه با فساد را به سرعت در عرض 2سال به تصویب رسانده و ۸سال مختصر هم در مجمع تشخیص روی آن زحمت کشیده شده و بعد از ۱۰سال تصویب گردید. البته یک ۲سالی هم هست که مصوبه مربوطه رو میز حاج آقا صادق لاریجانی روی آن کار می‌شود تا مصوبه عطف بما سبق نشود. حالا این‌که اجرا نشد حتماً دست همان اجانب در کار بوده.

البته خود آغا هم فرموده بودند که فساد مثل اژدهای هفت‌سر افسانه‌هاست. یک سرش را که میزنی با ۶سر دیگر حرکت می‌کند. از بین بردنش آسان نیست، به‌خصوص که اژدها هم جان دارد و در اسلام ریختن خون جاندار کراهت دارد. بنابراین تا همین جا هم که آمدیم خیلی...

 اصلاً می‌دونید چیه؟ خود آقا هم گفته: فساد مثل استخری است که دیواره‌هایش پر از ترک است هرچه پرش میکنی باز خالی میشه، اینجوریه دیگه کاریش نمیشه کرد. حالا چرا آقا کاری به ترک‌های استخر نداره حتماً حکمتی در کاره.

در خاتمه برای تمام مسئولان شفاف و با تقوا که مسئول رسیدگی به این پرونده‌ها هستند آرزوی موفقیت داریم و توجشان را به نکاتی حیاتی جلب می‌کنیم:

اولا گذشته‌ها گذشته و این رسیدگیها عطف بما سبق نمی‌شود. ملاک حال و آینده افراد است.

ثانیا حواستان باشد کاری نکنید گند قضیه زیاد بالا بزنه که دوباره امت کار دستمان بدهد.

ثالثا خدای نخواسته دچار توهم نشده و پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید. منظور رعایت حریم و حرمت سرمایه‌ها و هولدینگ‌های سپاه پاسداران و رهبر و بیت رهبری است. والسلام

م. ایمان

 

  ثروتهای خامنه‌ای و خانواده

 

مسئولیت محتوای این مطلب برعهده نویسنده است و سایت مجاهد الزاماً آن را تأیید نمی‌کند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2244ff74-9dac-441b-9949-10896e62d22b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات