728 x 90

باج گیر وارد نیویورک شد... !

رئیسی جلاد در نیویورک
رئیسی جلاد در نیویورک

آخوند رئیسی منصوب خامنه‌ای در قوه مجریه، وارد نیویورک شد تا اعلام کند باجگیری از راه گروگانگیری با موفقیت انجام شده است. پنج تن از ایرانیان دوتابعیتی که گروگان فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران بودند پس از سالها اسارت در زندانهای رژیم آخوندی تحویل دولت قطر شدند تا به آمریکا برگردند. در مقابل پنج ایرانی متهم به دور زدن تحریم‌ها و لابی‌گری، آزاد شدند و ۶میلیارد دلاری که به‌خاطر تحریم‌های بین‌المللی، مسدود شده بود، نیز تحویل بانک‌های قطری شد تا رژیم آخوندی بخشی از نیازهای خود را تأمین کند.

نتیجه آن که آخوند رئیسی و هیأت همراهش که از روز اول، گروگان‌گیری را مدیریت می‌کردند به شهروندان کشورهای اروپایی و آمریکایی پیام دادند که شما هم می‌توانید در دور بعد در زندانهای ایران حضور به‌هم برسانید!

رئیسی در این سفر هم‌چنین به دولتهای جهان می‌گوید با گروگان گیرها وارد گفتگو شوید تا هم ما به پول‌های مورد نیاز مان برسیم و هم شما در معرض فشار افکار عمومی قرار نگیرید. در حالی که مردم تحت ستم ایران در همین روزها در خیابان‌ها و در گوشه گوشهٔ ایران فلاکت‌زده اعتراض و خشم و شورش خود را نشان دادند؛ اگر چه با سرکوب وحشیانه و عریان مواجه شدند.

شاهد مثال این وضعیت، هشدار سازمان عفو بین‌الملل به جامعه جهانی بود که اعلام کرد: «رئیسی بابت مشارکت در اعدام هزاران زندانی سیاسی در تابستان ۶۷، باید تحت تعقیب قضایی بین‌المللی قرار گیرد»؛ اما خامنه‌ای برنامه‌های دیگری برای تداوم باجگیری از راه گروگان‌گیری دارد. آخوند رئیسی و مجریان فرامین پیشوا باید آنها را به اجرا بگذارند. چندی پیش رئیس بانک مرکزی رژیم آخوندی گفته بود «دسترسی به منابع ارزی در چند کشور در حال انجام است و در صورت تحقق قطعی نتایج آن اعلام می‌شود».

این پروژه البته تنها مربوط به‌گروگان گرفتن شهروندان ایرانی و یا دیگر کشورها نیست همان‌طور که مشخص شد یک دیپلمات اروپایی وابسته به اتحادیه اروپا بیش از ۵۰۰روز است در گروگان نظام ولایت فقیه است.

 

بیچارگی خامنه‌ای در پرداخت صورتحساب‌های نجومی

خامنه‌ای هم مانند هر تبهکار دیگری نیازمند پول زور برای تأمین مخارجش می‌باشد. با این‌که سال گذشته در چارچوب سیاست مماشات توانست میلیون‌ها بشکه نفت با پایین‌ترین قیمت بفروشد ولی به روزی افتاده است که التماس‌کنان برای گرفتن ۶ میلیارددلار برای تهیه آذوقه حامیان و نیروهای نیابتی و سایر سفره نشینان بیت است.

طبق گزارش بانک مرکزی، سال گذشته حدود ۱۰۰میلیارد دلار از راه فروش نفت و مشتقات (۵۵ میلیارد دلار) و کالاهای قابل صدور غیرنفتی (۴۲ میلیارد دلار) به جیب خامنه‌ای رفته است اما میران تقاضاها بابت راضی نگه‌داشتن آخوندهای دین‌فروش و مافیای سپاه و گروه‌های نیابتی و تولید بمب و موشک و پهپاد چنان است که به همین ۶میلیارد دلار نیز محتاج است.

 

قیام علیه دیکتاتور ادامه دارد

اکنون آخوند رئیسی در آمریکاست ولی نمایندگان شریف مردم ایران در برابرش ایستاده‌اند و جلاد قتل‌عام را در انظار بین‌المللی افشا می‌کنند. نمایندگان منتخب مردم سراسر جهان نیز در کنار مقاومت ایران حضور دارند.

البته پاسخ نهایی را جوانان قیام‌آفرین و کانون‌های شورشی در سراسر میهن اسیر ابراز می‌کنند تا ریشه باجگیران و گروگان‌گیرانی که نام ایران را لکه‌دار کرده‌اند، از سرزمین شیر و خورشید پاک کنند و رسم منحط گروگانگیری و باجگیری را از خاطر جهانیان بزدایند.

پوریا بهاری

مسئولیت محتوای مطالب وارده برعهده نویسنده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/801592de-7cfa-4317-8228-e34cf57602e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات