728 x 90

بازتاب حمایتهای گسترده اجتماعی از مجاهدین و آلترناتیو دموکراتیک در برنامه همیاری سیمای آزادی

برنامه همیاری سیمای آزادی
برنامه همیاری سیمای آزادی

برنامه همیاری مردم با سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران، از روز جمعه ۹ آذرماه شروع شد. این برنامه‌یی است که این تلویزیون به‌صورت نوبه‌یی برگزار می‌کند تا کمکهای مادی هموطنان را که تنها منبع مالی این تلویزیون برای ادامه فعالیتهایش هست را گردآوری کند. این بیست‌وسومین برنامه همیاری بود. آنچه در اولین ساعتهای اولین روز از این همیاری متجلی شد عزم راسخ ملی برای آزادی ایران و سرنگونی فاشیسم مذهبی آخوندی و حمایت گسترده اجتماعی از مجاهدین و آلترناتیو دموکراتیک بود.

از همان ساعتهای اولیه اولین روز، هموطنان با نثار خالصانه‌ترین کمکهای مادی و معنوی خود تأکید می‌کردند که صدای رسای مقاومت ایران را بیش‌از‌پیش رساتر می‌خواهند. هموطنانی می‌گفتند که این تلویزیون خروش مقاومت مردم و رزمندگان آزادی است، هموطنان صدای رسای سیمای آزادی را صدای یکانها و کانونهای شورشی و ارتش آزادی می‌خواندند که سرمایه رهایی و کلید پیروزی بر استبداد مذهبی هستند.

هموطنانمان می‌گفتند این سیما خواست مردم ایران که برای سرنگون کردن رژیم سر از پا نمی‌شناسند را بازتاب می‌کند و می‌گفتند که سیمای آزادی با تمامی توش و توان خود یکی از بی‌نظیرترین صحنه‌های مقاومت علیه استبداد را در تاریخ میهنمان در این یک سال اخیر منعکس کرده است. هموطنانمان از ایران و سراسر جهان وقتی که با برنامه همیاری سیمای آزادی که آن را «گلریزان همیاری» می‌نامیدند تماس می‌گرفتند و کمکهای اهدایی خود را اعلام می‌کردند هر کدام از زاویه‌یی به موقعیت مقاومت سازمان‌یافته‌ای اشاره می‌کردند که طی چهار دهه عمر ننگین این نظام فاسد و تبهکار، جلوه‌ درخشان عزم، اراده و آمادگی برای نبرد قطعی و سرنگونی آن بوده است و تأکید می‌کردند که حمایت گسترده خود از این مقاومت را تا رهایی از قید و بند حاکمیت منحوس آخوندی ادامه خواهند داد.

در واقع برنامه همیاری با سیمای آزدای در محتوای خود حمایتهای گسترده مردمی از مقاومت مردم ایران، را نشان می‌داد و در واقع همیاری با خلقی به پاخواسته و پرشور است که طی یک سال گذشته در راستای سرنگونی این رژیم از هیچ کوشش و جانفشانی دریغ نکرده است.

طنین خروش مردمی که در قیامهای دیماه ۹۶ و مرداد ۹۷ رأی خود مبنی بر سرنگونی تام و تمام نظام ولایت فقیه با تمامی دسته‌بندیهای درونی آن را با صدای بلند اعلام کردند؛ در برنامه همیاری به گوش رسید که حمایت خود از فرزندان مجاهدشان و حمایتشان را از یگانه آلترناتیو دموکراتیک و مردمی رژیم ولایت فقیه اعلام می‌کردند.

همیاری با سیمای آزادی همچنین تجدید پیمان با شهیدان و قهرمانانی بود که طی ۴۰سال گذشته در راستای افشای جنایات این رژیم و در راستای سرنگون کردن آن از جان و مال، خانه و خانواده گذشتند و ایران و ایرانی را نزد سایر ملل دنیا سرفراز کردند.

همیاری مردم ایران با سیمای آزادی، همیاری با شهیدان و مجاهدان قهرمانی نظیر جعفر کاظمی، محمدعلی آقایی، علی صارمی و سایر قهرمانانی است که به‌خاطر پیوندشان با مقاومت و به‌طور مشخص به‌دلیل همیاری با سیمای آزادی، دستگیر و شکنجه شدند و جانشان را فدای رهایی خلق‌شان کردند و سربه‌دار شدند.

هموطنان با همیاری با سیمای آزادی نشان دادند که راه و رسم پایداری و درخشش مقاومت ایران، تا کجا در اعماق قلوب مردم ما ریشه دوانده و چگونه پیوند مردم به‌پاخواسته با فرزندان مجاهدشان عمقی صدچندان ژرف‌تر پیدا کرده است.

آنان با همیاری خود به دشمن غدار و ضدمردمی نشان دادند، زبان مقاومت و پایداری علیه نظام آخوندی زبان مشترک ملتی است که عمیقاً می‌داند برای آزادی خود باید قیمت پرداخت.

در برنامه همیاری سیمای آزادی شور میهنی برای آزادی را در شور و شوق ملی هموطنانی دیدیم که برای تأمین هزینه‌های سیمای آزادی که سیمای یک مقاومت مستقل و آزادیخواه را بازتاب می‌کند، گوی سبقت از یکدیگر می‌ربودند و می‌گفتند عامل همبستگی ملی بین اقشار مختلف مردم قیام‌کننده و زبان گویا و مشترک همه اقشار مختلف مردم را در سیمای آزادی یافته‌اند. یکی از هموطنان می‌گفت سیمای آزادی پلی برای همبستگی بین همه اقشار مردم است. همه پیامهای آن حامل آزادی، رهایی، ایستادگی و فریاد علیه حاکمیت پلید آخوندی است، پیامهایی که سرمشق و سرلوحه رزمندگان مقاومت در داخل کشور و به‌ویژه کانونهای شورشی قهرمانی است که در راستای سرنگونی دشمن ضدبشری سر از پا نمی‌شاسند.

آنچه که در ساعتهای اولیه اولین روز برنامه همیاری با سیمای آزادی شاهد بودیم حماسه‌ دیگری از همبستگی ملی و نمادی روشن از اراده خلل‌ناپذیر مردم برای سرنگونی حاکمیت منحوس آخوندی و حمایت گسترده اجتماعی از مجاهدین و مقاومت ایران بود.

مردم همیاری کننده با سیمای آزادی می‌گفتند عزم جزم کرده‌اند که هیچگاه نگذارند این چراغ خاموش شود تا روزی که چراغ عمر ننگین نظام ولایت فقیه به دست مردم ایران و کانونهای شورشی و با کمک مقاومت سازمان‌یافته این مردم خاموش شود و به زباله‌دان تاریخ سپرده شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b039673-2a7a-465d-847d-e3f6083b1d1d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات