728 x 90

بازی تکراری با آمار واکسن کرونا، چرا؟

بخشهای ای.سی.یو همچنان مملو از بیماران کرونایی
بخشهای ای.سی.یو همچنان مملو از بیماران کرونایی

این روزها رسانه‌های حکومتی پر است از تبلیغ حول میزان واردات واکسن و تعداد تزریق آن.

تلویزیون شبکه ۱ رژیم ۵مهر ۱۴۰۰ گفت: «آمار واردات روزانه گمرک میگه واردات واکسن از هفتاد و یک میلیون دوز عبور کرده که این یعنی سرعت واکسیناسیون عمومی در کشور»

رژیم با کوچک‌نمایی آمار مبتلایان کرونا، ادامه ابتلای هموطنان و پیک بعدی را هم پیشاپیش به حساب مردم می‌گذارد.

تلویزیون شبکه ۱ رژیم در ادامه افزود: «اگر چه آمار مبتلایان به کرونا نزولی شده اما هنوز هم وضعیت ۲۹شهر کشور قرمزه که رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تونه مابقی شهرها را هم در معرض خطر قرار بده»

این موج تبلیغات و ادعای وزیر بهداشت رژیم که مدعی واکسیناسیون به میزان ۵۰درصد شده و گفته به‌زودی به ۷۰درصد واکسینه شدن مردم می‌رسیم، از طرف محافل خود رژیم هم به ریشخند و چالش کشیده است.

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۶مهر ۱۴۰۰ در مطلبی تحت عنوان با یادآوری وعدهٔ ۵۰میلیون دوز واکسن توسط مخبر معاون رئیسی جلاد نوشت: «چرا معاون اول رئیس‌جمهور ساکت است؟ ۵۰میلیون دوز واکسن برکت چه شد؟!» و در ادامه نوشت «شاید محمد مخبر به پاسخگویی اعتقاد نداشته باشد! و شاید مخبر فقط مسئول بیان وعده بوده نه پاسخگویی درباره عدم اجرای آن!».

اما مقامات حکومتی هم‌چنان به ادعای فراوانی واکسن ادامه می‌دهند.

روز جمعه ۲مهر ۱۴۰۰ عین‌اللهی وزیر بهداشت رئیسی همگام با دروغ‌بافی‌ها و شارلاتان بازیهای رئیس جلادش به ضرورت واکسیناسیون و حل یک‌شبه آن وعده داد او بدون توجه به راستی‌آزمایی عملی حرفهایش که با آمار جان‌باختگان کرونا به‌طور روزانه رسوا می‌شود گفت ما فکرش را نمی‌کردیم که چنین حجمی از واکسن تأمین شود فکرش را نمی‌کردیم که به جای باران سیل جاری شود.

روزنامه حکومتی آرمان چهارم مهر در پاسخ به این ادعای عین‌اللهی زیر عنوان «سیل واکسن یا فرار از انتقادات» نوشت: «در پاسخ به جو سازیهای حکومتی مبنی بر واکسینه کردن ۵۰درصد از مردم و این‌که به‌زودی به ۷۰درصد بالغ می‌شود نوشته است: «نمی‌توان اعلام کرد که یک دُز واکسن تزریق شده است و ایمنی‌زایی جمعی ایجاد شده است یا همه مردم یا ۵۰درصد مردم واکسینه شده‌اند. این سخنان نشان می‌دهد که عده‌یی قصد دارند با چنین سخنانی از فشار افکار عمومی رهایی پیدا کنند و بعد از اشتباهاتی که صورت گرفت حال می‌خواهند مردم را سرگرم واکسیناسیون و عــددسازی و آمار کنند».

این روزنامهٔ حکومتی در مطلب دیگری با عنوان «درباره سرعت واکسیناسیون کرونا در این روزها»، با اشاره به بیش از هفت ماه تأخیر در واکسیناسیون مردم پرسیده چه کسی مقصر است؟

و در ادامه با اذعان به این‌که «این یک پرونده ملی است و با این همه قربانی. در دنیا دادگاههای بزرگ تاریخی برای کشتار کمتر از این تشکیل داده‌اند. به مردم در این مورد پاسخ بگویید»، نشان داده که در پشت این همه شانتاژهای تبلیغاتی رژیم هدفی جز در بردن خامنه‌ای و تمامیت نظام ولایت از کشتار مردم نیست. رژیم پلید آخوندی که تنها به‌خاطر بقای نظام و سد بستن در برابر قیام با فرستادن نزدیک به ۴۵۰هزار تن از مردم ایران به کوره‌های کرونا، همان جنایتی را مرتکب شد که هیتلر و آیشمن به آن دست زدند، حالا که تیغ حسابرسی را نزدیک برگردنش احساس می‌کند به این تلاشهای مذبوحانه روی آورده است ولی کور خوانده و مردم ایران با لعنت و نفرین شخص خامنه‌ای نشان می‌دهند که عامل اصلی این جنایت کیست و گول این دجالیت‌های آخوندی را نمی‌خورند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8aeedf53-c166-4f5a-ba37-4e9275b8b079"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات