728 x 90

برای نجات ایران بپاخیزیم

زاگرس هم‌چنان در آتش می‌سوزد. هورالعظیم هم‌چون ارومیه و بختگان و هامون و جازموریان خشکید.

جنگل‌های پنجاه میلیون ساله ارسباران در حال مرگ گروهی اند، خشک‌سالی به جان طبیعت جنوب کشور افتاده. اما آخوندها درگیر غارت و جنایتند و خبر اول تلویزیونشان فرو ریختن ساختمانی در آمریکاست!

مؤسسه تحقیقاتی بین‌المللی اینتل لب با استناد به تصاویر ماهواره‌یی هشدار داد: فرو نشست زمین در تهران بمب ساعتی است. بروز این پدیده "زندگی سیزده میلیون ساکن این شهر و زیرساخت‌های حساس آن را تهدید می‌کند."

نابودی شبکه برق‌رسانی و قطع برق، انفجار لوله‌های گاز، بروز ناگهانی حفره‌های عمیق، کج شدن ساختمانها و شکاف در جاده‌ها و خیابان‌ها از عواقب این پدیده خواهد بود. بر اساس گزارش این مؤسسه فرو نشست زمین در منطقه عمومی تهران سال‌هاست که شناخته شده اما این پدیده اینک خود پایتخت را تهدید می‌کند و برداشت بی‌رویه آب‌های زیرزمینی در چند دهه اخیر باعث شده است که زمین در برخی نقاط تهران تا سالی ۲۵ سانتیمتر فرو نشست کند. پیش از آن که دیر شود باید برخاست و ایران زخمی را از چنگال هیولای ولایت نجات داد.

ایران چشم‌به‌راه فرزندانش است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43939147-3e28-421f-81f4-58767312bbcb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات