728 x 90

بمب ترکید؛ ولی در دستان خامنه‌ای

پیروزی مقاومت ایران در دادگاه آنتورپ
پیروزی مقاومت ایران در دادگاه آنتورپ

همزمان با اعلام حکم دادگاه آنتورپ بلژیک در مورد اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست صادراتی رژیم به اروپا، و تیم خفتهٔ عملیاتی او، مقاومت ایران بار دیگر توجهات را به خود جلب کرد. ایرانیان مشتاق، کانون‌های شورشی، اشرف‌نشانان و رزم‌آوران آزادی، در بیش از ۳۰۰۰نقطه در ۴۰کشور جهان بار دیگر دلها، عزم‌ها و عواطف‌شان را به هم پیوند دادند تا شاهد یک واقعهٔ درخشان و به یادماندنی در تاریخچهٔ مقاومت برای سرنگونی استبداد دینی باشند.

 

یک حکم تاریخی

برای نخستین بار یک دیپلمات تروریست به تله افتاده با بمب، نتوانست از سد عدالت و قانون بگذرد و با دهن کجی به دنیای آزاد، آزادانه به‌عملیات تروریستی خود در پوش «مصونیت دیپلماتیک ادامه دهد. آنچه تا این تاریخ ـ به‌دلیل حاکمیت سیاست مماشات ـ شاهد آن بودیم، چشم‌پوشی بر جنایتها و زد و بند با دیکتاتوری دینی بود. مقاومت ایران با اتکا به ذخایر پایان‌ناپذیر فداکاری، تیزهوشی، ایستادگی، عدالت‌ورزی، بی‌شائبگی توانست این ورق را بچرخاند. اگر نیای تاریخی ما دکتر محمد مصدق، در دادگاه لاهه تنها بود و به تنهایی در برابر حجم ستبر بی‌عدالتی ایستاد، امروز مقاومت ایران، ارتشی از وجدانهای بیدار را با خود دارد و توانسته است علاوه بر خارج کردن نام خود از لیست سیاه تروریستی، جنایتکاران صادراتی این رژیم را در دادگاههای بین‌المللی به محاکمه بکشاند.

بی‌تردید امروز روح شهید بزرگ حقوق‌بشر، دکتر کاظم رجوی شادان است. او در روزهای تاریک، حقوق‌بشر مردم ایران را با خون داغ و مظلوم خویش نوشت. خون جوشان او در پیوند با دریایی از خون شهیدان، اکنون گریبان ظالم را گرفته است.

 

دست‌آوردهای دادگاه آنتورپ برای مقاومت ایران

۱ـ این پیروزی، موقعیت و قدرت مقاومت ایران را بار دیگر به بهترین وجه بارز کرد که مقاومت ایران، پروایی از طرح دعاوی حقوقی در هیچ‌کدام از دادگاههای بین‌المللی ندارد، بلکه به آن فرامی‌خواند و اعتقاد راسخ دارد که هر جا که ذره‌یی عدالت و قانون باشد، طرف پیروز آن این مقاومت است؛ زیرا در کارنامهٔ سراسر پاکبازی و افتخار خود، چیزی برای مخفی کردن و از دست دادن ندارد.

۲ـ آنچه تا به‌حال تروریست‌های صادراتی رژیم را قادر می‌کرد که با فراغ‌بال دست به‌عمل تروریستی بزنند و مورد حسابرسی قرار نگیرند، امتیازی به نام «مصونیت دیپلماتیک» بود، با این حکم دادگاه اکنون تروریسم آخوندی دیگر مصونیت ندارد.

۳ـ اثبات شد که وزرات خارجهٔ آخوندی، منبع صدور ترور و تروریسم به کشورهای خارجی است. محمدجواد ظریف، دوقلوی پاسدار سلیمانی است و اقدامات خود را در بالاترین سطح هماهنگ می‌کند. بنابراین ـ همان‌طور که پارلمانترها و شخصیت‌های اروپایی گفتند و رئیس‌جمهور برگزیدهٔ مقاومت تصریح کرد ـ باید اروپا سفارت‌خانه‌های استبداد دینی را تعطیل کند و ریشهٔ تروریسم را بخشکاند.

۴ـ آنچه با رأی دادگاه آنتورپ محکوم شد، نه یک عمل تروریستی، بلکه تمامیت تروریسم آخوندی و آن که محاکمه شد، نه اسدالله اسدی، بلکه خامنه‌ای بود. دیپلمات بمب به دست رژیم درست احساس کرده بود، در این محکمه نه او که حکومت ولایی دارد محاکمه می‌شود. خیال او را راحت کنیم که علاوه بر حکومت، این سیاست مماشات بود که در معرض حسابرسی و محکومیت قرار گرفت. «این سیاست مرده و دفن‌شده را دیگر کسی نمی‌تواند زنده کند. دادگاه آنتورپ و حکم تاریخی‌اش گواه همین حقیقت است» (مریم رجوی. سخنرانی در کنفرانس جهانی. ۱۶بهمن۹۹).

۵ـ سوخت‌رسانی به سیاست سوختهٔ مماشات (غذا دادن به تمساح عمامه‌دار) از این به بعد به‌صورت معکوس عمل خواهد کرد. رأی دادگاه آنتورپ بلژیک بی‌گمان در این عرصه متوقف نشده و سایر عرصه‌ها؛ از جمله برجام را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.

۶ـ این پیروزی پیامی است رسا به مردم ایران، به ارتش گرسنگان، به کارتن‌خواب‌ها و بی‌سرپناهان، به کارگران و زحمتکشان ماهها حقوق ناگرفته، به زنان و دختران ستمدیدهٔ میهنمان، به کودکان کار و به تمامی خلق به ستوه که اینک آزادی در دسترس است. می‌توان برشورید و حقوق به یغما رفتهٔ خود را از حلقوم هیولا بیرون کشید.

 

روزی برای عدالت، روزی برای پیروزی

دیکتاتوری آخوندی می‌خواست با انفجار بمب در گردهمایی ویلپنت، فروغ مقاومت برای آزادی را خاموش کند. برای آن تمهیدها اندیشیده، تکنیک‌ها به کار بسته و پول‌ها سرمایه‌گذاری کرده بود ولی نمی‌دانست که هرجا حقوقی و دادگاهی باشد این مقاومت برحق مردم ایران است که پیروز می‌شود اگر چه دیکتاتورها و ابلهان نتوانند آن را تصور کنند. در واقع بمب اسدی منفجر شد؛ ولی در دستان خامنه‌ای. طنین این بمب قوی، در سراسر ایران و جهان پیچید. انرژی آزاد شدهٔ آن به جای ضربه‌زدن به مجاهدین و مقاومت ایران، آنها را قوی‌تر کرد.

این روز تاریخی را به‌خاطر بسپاریم. ۱۶بهمن۹۹؛ روزی برای عدالت، روزی برای پیروزی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13048b98-1e6c-4e12-88e8-98d873250414"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات