728 x 90

تحویل سال شورشی! عبور آتشین از ۹۷به ۹۸- سخن روز - ۱ فروردین ۹۸

تحویل سال شورشی! عبور آتشین از ۹۷به ۹۸

سال ۹۸دقیقاً همان‌گونه آغاز شد که خامنه‌ای پیشاپیش از آن ابراز وحشت کرده بود!

درست در آخرین ساعتهای چهارشنبه ۲۹ا سفند ۹۷ و ساعتی پیش از تحویل سال، جوانان اندیمشکی با به آتش کشیدن تصاویر منحوس پاسداران به هلاکت رسیده خامنه‌ای در سوریه، ورودی شهرشان را از آلودگی عکس پاسداران جانی پاکسازی کردند.

در این حرکت اعتراضی، جوانان شجاع اندیمشک هنگام به آتش کشیدن تابلوی بزرگ تبلیغی رژیم در ورودی اندیمشک با مزدوران سرکوبگر انتظامی و لباس‌شخصی‌های خامنه‌ای درگیر شده و مزدوران را گو شمالی دادند.

جوانان شورشی موتور سیکلتها و خودروهای چماقداران خامنه‌ای، همچنین محل تجمع مزدوران رژیم در هلال احمر آخوندی را هم به آتش کشیدند.

در این درگیریها که دامنه آن به دزفول نیز کشیده شد بسیجی‌ها و نیروی سرکوبگر انتظامی در وحشت از خشم انفجاری مردم، اقدام به تیراندازی به سمت جوانان کردند. بر اثر شلیک مستقیم پاسداران چند تن از جوانان دلیر جان‌ باخته و شمار نامشخصی نیز زخمی شدند. یک سایت محلی به اسم «همسو نیوز» شمار مجروحان را ۱۷۴ نفر اعلام کرد.

بسیجی‌ها که در مقابله با جوانان شورشی شکست‌خورده و گریخته بودند،‌ از فرماندار دزفول خواستار حمله به جوانان شدند غافل از این‌که فرماندار رژیم و عوامل مسلحش بیش از آنچه که انجام دادند، توان سرکوب بیشتری ندارند.

و به این ترتیب، سال ۹۸ درست همان‌گونه آغاز شد که مردم می‌خواهند و خامنه‌ای از آن وحشت داشت: یک آغاز شورشی به سالی تماماً شورشی!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71ba97c7-81ee-4ce0-9d19-b3a2f22aba7a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات