728 x 90

تداوم استفاده حداکثری خامنه‌ای از اهرم «کرونا»

جان باختن هموطنانمان بر اثر کرونا
جان باختن هموطنانمان بر اثر کرونا

در جستجوی واژه‌نامه‌ها برای یافتن برابر واژه‌ٔ آشنای «جراثقال/جرثقیل» به این نتایج دست خواهیم یافت: «باربر/گران‌کش/سنگین‌بر» که برای جابه‌جایی بارهای سنگین در ساخت و ساز و تولید و... کاربردی چشم‌پوشی ناپذیر دارد.

هم‌چنین واژه‌ٔ عربی «طناب» برابر فارسی «کمند» دارد که باز در فرهنگ‌نامه‌ها و دائره‌المعارف‌ها چنین تعریف شده: «یک رشته بلند از الیاف تابیده به‌هم برای استفاده در امور کششی و اتصالی»

اکنون این دو محصول و اختراع بشریت را در اختیار پدیده‌یی به نام «آخوند» قرار دهید! نتیجه تأسف‌بار و البته جنایت‌کارانه است؛ نه خبری از تولید است، نه ساخت و ساز، تنها مرگ است و کشتار است و نیستی! آن هم در جلوی چشمان بهت‌زده‌ٔ پیر و جوان و خرد و کلان.

هدف چیست؟ گسترش جو ارعاب و خفقان در جامعه!

بسیار خوب، وقتی اهرم‌های کار و تولید و اختراعات مثبت بشریت در دستان ولایت جنایت تبدیل به دستگاه مرگ و نابودی جان و روان جامعهٔ ایرانی می‌شود، دیگر روشن است که «کرونا» برای خامنه‌ای و تبهکاران حاکم چه سودآوری هنگفتی داشته و دارد!

 

«انکار، گسترش، اعتراف» یک چرخه‌ٔ باطل

از همان ابتدای ورود ویروس کرونا به ایران (که نقش مستقیم و غیرقابل انکار سپاه و خطوط هوایی تحت مالکیت آن در این موضوع فراموش نخواهد شد) با وجود درز اخبار ابتلا و بستری بیماران در بیمارستانهای تهران و سایر شهر‌ها، تمامی مقامات رژیم برای انکار این موضوع بسیج شدند. در نهایت دو ماه پس از گسترش بیماری که دیگر همه چیز اظهر من الشمس بود، به ناگزیر ورود ویروس به ایران آخوندزده تأیید شد. این چرخه‌ٔ جنایت‌کارانه‌ٔ «انکار، گسترش، اعتراف دیرهنگام» از سوی رژیم پلید آخوندی تاکنون پیاپی تکرار شده است!

قابل توجه است که در مهمترین سرفصل‌های این اقدامات ضدانسانی، یا شخص خامنه‌ای به میدان آمد، یا شیخ بنفش سلسله جنبان دروغ شد. اکنون هم که جلاد سوگلی خامنه‌ای تداوم بی‌قصور همان خط دروغ و دجالیت را به اتم وجه برعهده گرفته است و در میدان وقاحت می‌تازد!

در ۱۳اسفند ۹۸ بود که «رهبر فرزانه!» وحوش شخصاً به صحنه شتافت تا جمله ای در رقابت با نادر گفتارهای قصار «امام راحل» به یادگار بگذارد! «کرونا بلای آن‌چنان بزرگی نیست!» دوباره چرخه‌ٔ باطل دیگری که در نهایت با اعتراف دیرهنگام و مزورانه‌ٔ ولی‌فقیه نظام پس از یک سال و پنج ماه و هفت روز تکمیل شد. در ۲۰مرداد ماه ۱۴۰۰ خامنه‌ای از غلط کرده ـ به ظاهرـ ابراز پشیمانی کرد و گفت: «کرونا مسأله اول و فوری کشور است!»

وقتی هم واکسنهای معتبر جهانی ساخته شد، خامنه‌ای که ویروس محبوبش را در حال از دست رفتن می‌دید، طینت ضدبشری‌اش را کاملاً هویدا کرد و با ممنوع کردن آن عملاً سرعت گسترش بیماری و کشتار مردم ایران را بیش‌از‌پیش ساخت.

ماحصل تکرار چرخه‌ٔ باطل فریب و دجالیت آخوندی چه بود؟ آمار مهندسی شده و دروغین حکومتی بیش از ۱۴۰هزار فوت شده و آمار نزدیک به واقعیت بیش از ۵۳۰هزار جان از دست رفته را نشان می‌دهد.

 

بهره‌گیری از آخرین رمق‌های ویروس کرونا!

در حالی که در بیشتر کشورهای جهان امروز وضعیت به سمت سفید شدن و بازگشت به شرایط نرمال زندگی مردم پیش می‌رود، اما در ایران بلازده سخن از گرفتاری مردم به پیک هفتم کروناست! چرا؟ زیرا افزون بر ندانم‌کاریها و دروغ و دزدی‌های پیشین، مقامات جنایتکار حکومتی تصمیم به بازگشایی مدارس و عادی انگاری شرایط گرفته‌اند. آن هم در حالی که هنوز نه درصد قابل قبولی از مردم واکسینه‌ شده‌اند و نه حتی واکسن استفاده شده برای همان جمعیت، از نظر کشورهای دیگر معتبر و قابل پذیرش است. به‌نحوی که به اعتراف رسانه‌های حکومتی حتی کشوری مانند عراق هم‌چنان مرزهای زمینی را به‌طور کامل بر ایرانیان بسته و از مرز هوایی هم اجازه ورود کسانی که واکسن ایرانی تزریق کرده‌اند را نمی‌دهد! (همدلی ۱۷فروردین ۱۴۰۱)

در چنین شرایطی که حتی کارشناسان همین حکومت پیش از تعطیلات نوروز خبر از حرکت به سوی پیک هفتم در ماه‌های نخست سال نو می‌دادند (محمدرضا محبوب‌فر- پیش به سوی پیک هفتم کرونا-همدلی ۱۸اسفند ۱۴۰۱)، اما مقامات حکومت آخوندی تصمیم بازگشایی حضوری مدارس در تمامی سطوح را پس از سیزدهم فروردین به اجرا گذاشتند. امری که در رسانه‌های همین حکومت هم با تیتر «ناقوس مرگ‌های کرونایی به صدا در‌می‌آیند!» نسبت به آن هشدار داده شده است.

فشار اعتراضات مردم و خانواده‌های کودکان حتی به رسانه‌های حکومتی هم کشیده شد، اما آموزش و پرورش آخوندی با تهدید به کسر نمرات درسی و انضباطی دانش‌آموزان و حتی اخراج از مدارس، تلاش می‌کند به هر نحو شده هر اعتراضی را ساکت کند! (علم بهتر است یا سلامتی – روزنامهٔ حکومتی وطن امروز ۱۷فروردین ۱۴۰۱)

خامنه‌ای برای پاشیدن گرد مرگ و گرفتن توان هر گونه تحرک و پویایی از جامعهٔ به‌شدت انفجاری ایران، از آخرین رمق‌های ویروس کرونا نیز استفاده می‌کند. این جنایتی افزون بر پرونده‌ٔ سیاه ضدبشری این حکومت است که تنها با تکرار یک جمله از سرود مجاهدین می‌توان به فرجام آن اشاره کرد:

«مرگ ظالمان، سخت و بی‌امان»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f336de9-1f47-443a-8fd7-3c2c2d73f0ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات