728 x 90

«جنگ جهانی عظیم» در بلوچستان با گلوله جنگی و جهیزیه

جنگ در زاهدان با ...
جنگ در زاهدان با ...

حسین سلامی سرکرده سپاه و مدیر ارشد مرعوب سازی این بار برای ایجاد رعب به زاهدان رفت. او علاقه زیادی به هیملر فرمانده (شوتزاشتافلSchutzstaffel) و یا همان اس اس (ss) معروف دارد. آدولف هیتلر به نیروی اس اس (که ابتدا محافظانش بودند) و نیروی اس. آ (سرکوبگران خیابانی یا گارد ضربت حزب نازی)، رسماً اختیارات بالایی داد. اس اس یکی از ابزارهای مهم نازی‌ها برای ایجاد وحشت و کشتار بود. هاینریش هیملر سرکرده این سپاه جنایتکار از شیوه‌های ظالمانه و بی‌رحمانه‌ای برای سرکوب و ارعاب مخالفان سیاسی و اقلیت‌های قومی و گروه‌های دگر اندیش استفاده می‌کرد (دایره المعارف هولوکاست).

 

بلوچستان؛ آوردگاه جنگ جهانی عظیم

رشادت و شهامت جوانان آگاه بلوچ اما زخم‌خورده از ستم آخوندهای دین‌فروش و پاسداران جنایتکار، چنان رعشه و دلهره‌ای در دل سیاه آدم‌کشان خامنه‌ای انداخته است که با وجود شهدا و مجروحانی که تقدیم راه آزادی کرده‌اند، باز هم بیت پیشوا را به لرزه‌های سرنگونی انداخته‌اند. منطقه‌یی که صدها سال است در ستم سلاطین جور و حاکمان بی‌مروت زمان، در رنج و تهیدستی و فقر قرار داده شده است، نیرویی سرشار از آزادگی و عدالت طلبی در خود نهفته دارد. همین پتانسیل و توانمندی صبور و شکیبا در برابر شدائد است که سرکرده سپاه را روانه آن دیار کرده است.

قیام سراسری جوانان میهن که بیش از دو ماه خواب را از چشمان ناپاک ظالمان گرفته است، دیگر توانی برای سرکوب و تداوم حاکمیت ظالمانه برایشان باقی نگذاشته است. بنابراین اتاق فکر جلادان به‌کانون‌های مقاوم شورشی نظیر کردستان دلاور و بلوچستان سلحشور، توجه ویژه‌یی می‌کنند. این اهمیت را می‌توان از سخنان سلامی در زاهدان به‌وضوح احساس کرد. وی گفت: «کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم است... اما ریشه‌های این انقلاب مستحکمتر از آن است که بخواهند حتی یکی از شاخه‌های این درخت تناور را قطع کنند» (تسنیم۶آذر۱۴۰۱)

وی همانند پیشوایش، ریشه‌های ستبر مقاومت و مبارزه با دیکتاتوری خون‌ریز را به‌خارج از ایران منتسب می‌کند و به‌جای اذعان به خیزش سراسری عموم مردم ایران، پای خیالی این و آن کشور را به میان می‌کشد و دشمنی و سرکوب بی‌رحمانه رژیم آخوندی را جنگ جهانی عظیم می‌نامد.

مضحک آن که با خودش علاوه بر سپاه جرار و اسباب و ادوات کشتار و انهدام بلوچ ها، یک بغل هندوانه سفید چاپلوسی و ریاکاری را هم بار زده و می‌گوید: «اگر بخواهیم تصویر انسانی بسیاری از فضیلتها را ترسیم کنیم به مردم سیستان و بلوچستان می‌رسیم. این مردم تجسم غیرت و دینداری و وفاداری هستند». اما بلافاصله به‌مخاطبانش یادآوری می‌کند، بسیجیان و نیروهای رژیم آخوندی هر مخالفی را شکست می‌دهند و محل زندگیشان را تبدیل به گورستان خواهند کرد. !

 

سلامی؛ طبق‌کش جهیزیه!

قیام مردم ایران با حماسه‌های بی‌نظیر جوانان می‌رود تا برگ زرینی در مقاومت عادلانه اما نابرابر در نبرد با فاشیسم دینی خلق کند. وحدت و هم سنگری کردستان و بلوچستان با شعار «کرد و بلوچ برادرند تشنه به‌خون رهبرند»، باعث گردید اقداماتی ابلهانه و عوام‌فریبانه هم در کنار کشتار و اعدام جوانان، از سوی خامنه‌ای صورت گیرد. در بحبوبه قیام این خطه از میهن غرق در خون، کاروان کیسه‌های آرد و طبق جهیزیه به‌میدان جنگ آورده شد تا شاید نیم نگاهی به‌آن انداخته شود!

زهی وقاحت و بی‌شرمی!

آخر مگر این ترفندهای ناشیانه در عزم و اراده مردم قهرمان و ستمدیده بلوچ تاثیری دارد؟! مگر در وسط «جنگ»‌ی به وسعت «جهان» و به درجات «عظیم»، طبق کشی جهیزیه می‌کنند و آرد و روغن و اثاثیهٔ منزل می‌برند؟!...

آری؛ وقتی صدها جوان برومند بلوچ را می‌کشید و صدها تن دیگر را مجروح و شرحه شرحه می‌کنید، و حتی از کشتن «هستی» هفت ساله هم دریغ نمی‌کنید و آتش قهر و کینه را شعله‌ور می‌گردانید باید به‌فلاکت و درماندگی این روزهایتان هم فکر می‌کردید.

بله! خامنه‌ای جنایتکار پس از کشتن بیش از ۱۴۰ بلوچ بی‌گناه که دست کم ۱۰۰نفرشان مورد شناسایی عفو بین‌الملل قرار گرفته است، هیأتهای فریب‌کارانه صدقه دادن با خنده‌های زورکی به منطقه می‌فرستد!

آخر چطور می‌توان نمازگزارانی را به‌جرم اهل سنت و بلوچ بودن و نسل اندر نسل مبارزه کردن برای کرامت خویش، به‌گلوله بست و با چند کیسه آرد و روغن فریب داد؟

 

سلامی؛ از سرنوشت هیملر درس می‌گیرد؟

سلامی سرکرده پاسداران حافظ رژیم فاشیست خامنه‌ای هنوز مشغول توطئه و آدم کشی است، هیملر هم‌چنین می‌کرد اما... در آوریل ۱۹۴۵ پس از این‌که متوجه حتمی بودن شکست آلمان شده بود، به‌هیتلر پیشنهاد داد که به‌نیروهای متفقین تسلیم شود. او خود نیز پنهان شد ولی از سوی نیروهای بریتانیایی شناسایی و دستگیر شد.

هاینریش هیملر فرمانده اس‌اس و طراح اصلی هولوکاست و مسئول بدترین جنایات رایش سوم، در۲۳ مه ۱۹۴۵ در اسارت خودکشی کرد. وی برای یک مهر جعلی لو رفت، مهری که افراد خودش پای مدارک او زده بودند. این اسناد ۷۵سال مخفی مانده بودند ولی اکنون در موزه عبرت از جنایتکاران نگهداری می‌شود (دیکشنری آبادیس).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23681f01-b693-4efb-8137-ec3283337152"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات