728 x 90

جهان به حقانیت مبارزه مردم ایران برای آزادی گواهی می‌دهد

۴۰ سال پیش آخرین قطرات آزادی در ایران را آخوندهای حاکم خشکاندند. روزنه‌های امید تنگ و تنگ‌تر می‌شد. بسیاری مدعیان میدان مبارزه را به‌سوی کنج عافیت ترک کردند. بسیاری پا به عرصه‌ٔ خیانت و خزیدن زیر عبای ملا نهادند؛ اما مشعل آزدای‌خواهی بر زمین نیفتاد. مبارزان راه آزادی با بذل جان خویش پرچم آزادگی و ایستادن را برافراشته نگاه‌داشتند. ۴دهه مبارزه برای آزادی و پرداخت سنگین‌ترین بهای ممکن را با جان و دل پذیرا شدند. بذر آزادی را پی‌افکندند و مقاومت ایران را جهانی کردند. اکنون جهان به حقانیت مبارزه مردم ایران برای آزادی و ضرورت برچیدن بساط ظلم و ستم آخوندی گواهی می‌دهد.

ریموند فولکو نماینده‌ٔ پیشین مجلس کانادا: «دوستان عزیز ایران دمکراتیک جهان به خواست شما برای دمکراسی، آزادی و برابری پی برده است و به پایداری و تعهد شما برای آزاد کردن کشور تان برای پدر و مادرهایتان و فرزندانتان و برای خودتان و برای آینده احترام می‌گذارد».

 

پرفسور کریستین پرگو – سوئیس: «سلام بر همه شما که در گردهمایی بزرگ سالانه شورای ملی مقاومت ایران شرکت می‌کنید. سلام بسیار ویژه من به خانم مریم رجوی به تمام مبارزان مقاومت و همه مبارزان مقاومت شورای ملی مقاومت ایران به‌خصوص برای کسانی که امروز در زندانهای آخوندها رنج می‌برند».

«اما بیایید در مورد امید صحبت کنیم. برنامه قابل توجه، ملموس که مریم رجوی به مردم ایران پیشنهاد می‌کند، امید بزرگی برای زمانهای آینده است من از همه شما دعوت می‌کنم آن‌را بخوانید و آن‌را راهی برای آینده‌ای بدانید که بیش از ۴۰سال است مردم ایران آن‌را نمی‌شناسند امیدوارم که برای مریم رجوی برای شورای ملی مقاومت برای همه ما، این گردهمایی توانایی مشترک ما برای مشارکت و حمایت از این مسیر جدید برای ایران تقویت می‌کند. با پیام‌های بسیار گرم من»

و این گوشه‌یی است از سیل خروشان حمایت‌های بین‌المللی از گردهمایی سالانه‌ٔ مقاومت ایران در ۱۹تیر ۱۴۰۰، بیایید در ۱۰تیر صدای مردم ایران باشیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1500c35-7b0f-44c8-a634-1de272e01294"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات