728 x 90

«حسین حسین شعارشون، دروغ و دزدی کارشون!»

سخن روز
سخن روز

چند سال است که خامنه‌ای، راه‌پیمایی اربعین را به‌فهرست دجالبازیهای رژیم و سوءاستفاده از مذهب برای اهداف سرکوبگرانه و جنگ‌افروزانه خود افزوده است.

اما حنای این دجالگریها دیری است که برای مردم ایران رنگ باخته و اقشار به‌جان آمده در تظاهرات‌های خود فریاد می‌زنند: «حسین حسین شعارشون، دروغ و دزدی کارشون» و «اسلامو پله کردن، مردمو ذله کردن!» و «یا حجت بن‌الحسن، ریشهٔ ظلمو بکن!» و «نصر من‌الله و فتح قریب، مرگ بر این دولت مردم‌فریب».

امسال پزشکیان و اعضای دولت او در اختصاص بودجه و امکانات به‌این دجالبازی، روی دست دولتهای قبلی بلند شدند. عارف، معاون اول پزشکیان هنوز بر مسند ننشسته، دست کرد و از صندوق بازنشستگان، ۴۰۰میلیارد تومان برداشت و به‌کیسهٔ دجالبازیهای حکومتی تحت نام اربعین ریخت. اما این تنها یک قلم بود. صندوق‌های بازنشستگی تابع وزارت کار نیز، موظف به‌پرداخت ۲۵۰میلیارد تومان به‌برگزاری همین دجالبازیها شدند.

روزنامهٔ حکومتی هم‌میهن (۴شهریور) در گزارشی تحت عنوان «فروش دارایی یک صندوق بازنشستگی و کمک به‌موکب‌ها» نوشت: «نزدیک به‌یک‌هزار میلیارد تومان از اموال بازنشستگان در صندوق آینده‌ساز یعنی نزدیک به‌۵درصد از دارایی‌های این صندوق در کمتر از یک سال فروخته شده و عایدی حاصل از آن صرف اموری غیر از سرمایه‌گذاریها و ایجاد ساختار هزینه در زمینه خرید ساختمان و هزینه‌های بازسازی و هزینه‌های مسئولیت اجتماعی از جمله کمک به‌ستاد اربعین، بن خرید پوشاک برای مدیران و... شده است».

به‌این ترتیب، دجالبازی تحت عنوان اربعین، محمل و سرپوشی برای چپاول ایادی غارتگر رژیم هم شده است.

اینها تنها گوشه‌یی از هزینه‌هایی است که رژیم از جیب و سفرهٔ مردم ایران برای این دجالبازی هزینه کرده است. پاسدار سلامی سرکردهٔ سپاه خامنه‌ای گفت: «کل سپاه برای اربعین بسیج شد» اما در واقع نه فقط سپاه، بلکه کل امکانات و تمام ظرفیت‌های کشور در زمینه‌های مختلف، هم‌چون دوران جنگ ضدمیهنی، هزینهٔ این دجالبازی شد که حاصل‌جمع آنها سر به‌صدهاهزار میلیارد تومان می‌زند، آن هم در شرایطی که میلیونها تن از مردم ایران زیر خط فقر مطلق قادر به‌تأمین نان بخور و نمیر خود نیستند.

رژیم با این دجالبازی می‌خواهد با یک تیر چند نشان بزند، هم جا پای خود را در عراق محکمتر کند، هم با جوسازی و تبلیغات، مراسمی را که سالهای سال است با حضور میلیونی مردم در کربلا برگزار می‌شود، مصادره و خرج تبلیغات خود کند و هم با این هیاهو، مردم به‌جان آمده را مرعوب سازد و سدی در برابر قیام بسازد.

اما این تلاشها جز دست و پا زدن مذبوحانه در باتلاق انزجار عمومی از رژیم نیست. این حقیقت را در شعارهای ضدحکومتی که از دل اعتراضات مردمی می‌توان شنید. فریاد بازنشستگان و مالباختگان و زحمتشکان به‌ستوه آمده خطاب به آخوندها که «حسین حسین شعارشون، دروغ و دزدی کارشون»، پاسخ جامعه ایران به همین فریبکاریهاست.

مردم ایران قرنهاست با ارزشهای حسینی و گرامیداشت عاشورا و اربعین الفت دارند و خلافت یزیدی و آخوندهایی هم‌چون شمر را هم می‌شناسند. مردم ایران قتل‌عام مجاهدین به حکم خمینی به‌خاطر موضع اعتقادی آنها علیه ولایت فقیه را دیده‌اند که مجاهدین و پیروان راه حسین در گرامیداشت عاشورا علیه حکومت آخوندها مرزبندی می‌کنند و خروش «مرگ بر این حکومت یزیدی» سر می‌دهند.

بنابراین، تبلیغات دجالگرانهٔ رژیم یزیدی خامنه‌ای و صرف اموال غارت شده از مردم ایران برای دجالبازیهای حکومتی، تنها به‌خشم و نفرت مردم دامن می‌زند و بر آتش ذخیرهٔ قیام می‌افزاید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c71cf74-7d7f-421f-880a-cfff7f23097b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات