728 x 90

خامنه‌ای در تنگنای پاسخگویی به‌غارتها

مافیای فساد خامنه ای
مافیای فساد خامنه ای

در کوران کشتار کرونای ولایت، مسعود رجوی در پیام «شورش در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت» با طرح ضرورت استفاده از اموال مردم در ارگانهای تحت‌نظر خامنه‌ای، سیلاب را در خوابگه مورچگان روانه کرد. در بند چهارم پیام رهبر انقلاب دموکراتیک نوین مردم ایران آمده است:

«خامنه‌ای باید ۱۰۰میلیارد دلار سرمایه و دارایی‌های «ستاد اجرایی فرمان خمینی» ملعون و ثروت عظیم انباشته در تعاونی‌های سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و بنیاد مستضعفان و پولهایی را که در عراق و سوریه و یمن و غزه و لبنان هزینه می‌کند به بهداشت و درمان مردم ایران اختصاص دهد».

به‌دنبال این پیام و روشنگری، شاهد سیلی از مطالبات مردم در فضای مجازی بودیم. طوری که تعدادی از نمایندگان مجلس آخوندی هم در وحشت از خشم مردم دست روی صندوق‌خانه‌یی گذاشتند که پیش از این کسی جرأت نزدیکی به آن را نداشت.

در نخستین روز شروع مجلس آخوندی در سال جدید بهرام پارسایی ضمن اشاره به شرایط انفجاری جامعه گفت:

با صندوق ذخیره ملی نهادها و سازمانهایی که همیشه از امتیازات خاصی برخوردار بودند از معافیتهایی برخوردار بودند مثل بنیاد مستضعفان، مثل ستاد اجرایی، آستان قدس، اوقاف همه بیایند دو ماه در خدمت مردم باشند، همه بیایند دو ماه تمام دارایی خودشان را بدهند. حتی آخوند دانه درشتی مانند مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی، در هراس از فرجام کار، لگدی به خامنه‌ای زد و پای ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان را وسط کشید. طوری که روز ۲۶ فروردین رسانه‌های حکومتی نوشتند:

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با مشارکت سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آستان قدس رضوی برای حمایت از سه و نیم میلیون خانوار نیازمند، تشکیل شد. (ایرنا ـ ۲۶ فروردین)

 

خامنه‌ای بند را آب نمی‌دهد

هر چند ثروت صدها میلیاردی خامنه‌ای که آن‌را با غارت منابع طبیعی و ربودن سرمایه‌های ملی به‌ چنگ آورده‌ است، بر کسی پوشیده نبوده؛ اما در شرایط ویژهٔ کنونی که درد جان و نان، اقشار مختلف مردم را سخت درگیر کرده، و خامنه‌ای درب صندوق این سرمایه عظیم را باز نمی‌کند، کینهٔ مردم محروم را نسبت به نظام ولایت صد چندان کرده است.

عوامل و دست‌نشاندگان ولایی چنان‌که گویی «آب در خوابگه مورچگان» ریخته باشند به دست و پا افتاده‌اند تا با «رفع و رجوع» قضیه، خامنه‌ای را از گزند این موج در امان نگاه دارند.

از آنجا که خامنه‌ای خوب می‌داند هر گونه موضع‌گیری شخصی در قبال این موج، مرادف با «بند آب دادن» است، لام تا کام چیزی نمی‌گوید؛ اما در عوض برای جمع‌وجور کردن این بساط مهره‌های خود را به صحنه می‌فرستد.

 

یاوه‌گویی برای رفع شبهات

از جملهٔ این مهره‌های فاسد و حلقه به‌گوش، محمد مخبر رئیس «ستاد اجرایی فرمان امام» است. وی در پاسخ به خبرنگار شبکهٔ خبر تلویزیون رژیم (۲۵فرودین۹۹) مهملاتی به هم بافت که از قضا به‌جای دفاع از خامنه‌ای هر آنچه را که در مورد ثروتهای دزدی وی بر سر زبانهاست، تأیید کرد.

خبرنگار با طرح این‌که «آمریکایی‌ها گفتند برای مقابله با کرونا احتیاج نیست ما تحریم برداریم. بروید از پول‌های مثل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بردارید» انتظار دارد که رئیس «ستاد اجرایی فرمان امام» پاسخی بدهد! اما رئیس کذایی خودش را به کوچهٔ علی چپ می‌زند و در عوض، لاطائلاتی بر زبان می‌آورد که اساساً ‌ربطی به سؤال ندارد؛ تا پاسخ اصلی را ندهد! وی با شامورتی بازی به جای جواب خبرنگار یا هر گونه موضع‌گیری دیگر در قبال آن، می‌گوید:‌

«این بحث [منظور هزینه کردن برای کرونا از پول‌های خامنه‌ای به جای درخواست لغو تحریم‌هاست] با جلوگیری از این خرید‌هایی که ما کرده بودیم یک وابستگی‌هایی دارد... اینها جلوی داروهای ما را گرفتند اینها می‌گویند دارو در تحریم نیست یک واقعاً شیطنت و خباثت دیگه می‌گویند دارو می‌توانید بگیرید منتهی پولش را نمی‌توانید بدهید پولش را که ندهیم خب دارو هم نمی‌دهند چطوری دارو می‌آید؟» بعد اضافه می‌کند که: «عرض کردم تخریب نهادهای انقلاب اسلامی جزو دستور کارهایشان هست»!

 

مهمل‌های بی‌سر و ته برای فرار از پاسخ

وی برای این‌که پاسخ اصلی را ندهد، همین‌طور به مهملاتش ادامه می‌دهد:

«اینها جلوی ما بیاوریم را گرفتند چون ما گفته بودیم اینها را داریم می‌آوریم، چون می‌خواستم عطش مردم بخوابد و این‌قدر نگران نباشند. همان روز اول دوم یک مصاحبه کردم یعنی ما یک کارخانه نانو راه انداختیم با روزی ۳۰-۴۰ماسک نانویی، تو همان مصاحبه من گفتم ۵۰میلیون ما می‌آوریم داخل کشور بعد ۵۰میلیون را وقتی گفتم که ما پولش را داده بودیم، بسته بندی‌هایش انجام گرفته بود، به گمرک آن کشور خلاصه چیز شده بود، به‌اصطلاح خارج شده بود و در حالی بود که داشت می‌رفت بارگیری هواپیما بشود، آنجا آمدند جلویش را گرفتند.......»

یاوه‌گویی‌های رئیس کذایی حوصلهٔ خبرنگار را ‌سر می‌برد و او را مجبور می‌کند که حرف او را قطع کند و صریح‌تر بپرسد:

«می‌گویند میلیاردها دلار دارایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است».

گماشتهٔ ولی‌فقیه که از وراجی‌های ملال‌آورش برای فرار از جواب دادن طرفی نبسته، در این نقطه ناگزیر می‌شود پاسخی بدهد و لذا اظهار لحیه می‌کند:

«این یک شوخی است وقتی می‌خواهند با یک جایی برخورد کنند یک تصویری باید از آن درست کنند که هیچ تناسبی بین خدماتش و آن دارایی‌هایش نباشد».

 

چرا هی می‌روند سراغ سپاه، هی می‌روند سراغ دستگاههایی که در خدمت مردمند

مخبر بلافاصله تلاش مسخره‌اش را برای دور زدن سؤال از سر می‌گیرد و لیستی از اقدامات مثبت «ستاد اجرایی کذا» ردیف می‌کند. از ایجاد ۱۶۰هزار شغل، ۱۵میلیارد ریال برای خدمات، احداث ۲هزار مدرسه، ۳۰‌هزار پروژهٔ‌ آب‌رسانی و برق رسانی، احداث ۱۲بیمارستان و ۲۰۰مرکز بهداشت، گرفته تا «وعدهٔ سرخرمن» ایجاد ۲۳۰هزار شغل و ۶۰هزار پروژه خانگی در سال جاری! اقداماتی که در هیچ کجا کسی ردی و اثری از آن ندیده‌ است.

نکات پایانی مخبر در این گفتگو برای کسی شکی باقی نگذاشت که این پادوی ولایت از شاگردان کودن و تنبل مکتب دجالگری ولایت است. وی پس از برشمردن به‌اصطلاح کارهای مثبت «ستاد اجرایی فرمان امام» گفت:

«خب این [اقدامات ستاد کذا] عددهایش چند برابر دارایی‌هایمان است. این تقابل با مردم ایران است چرا هی می‌روند سراغ سپاه هی می‌روند سراغ دستگاههایی که در حقیقت در خدمت مردم هستند و خصوصاً در بحرانها نقش اساسی دارند همه‌اش روی آنها زوم می‌کنند».

 

زمان زمان حسابرسی نهایی

همان‌طور که اشاره شد، موضع‌گیری رهبر مقاومت مسعود رجوی، خامنه‌ای را این‌چنین به تنگنا انداخته است؛ به‌نحوی که دیگر نمی‌تواند مثل گذشته دارایی و اموال افسانه‌ای‌اش را مخفی نگه دارد و در برابر پرسش‌ها، مزورانه سکوت کند. اکنون رهبر مفلوک ناگزیر از پاسخ‌گویی‌ است؛ اما هر چه بیشتر دست و پا می‌زند، بیشتر پتهٔ دزدی‌ها و چپاولگریهایش روی آب می‌ریزد. رهبر فاسد که بهتر از هر کس دیگری در نظام خطر را حس می‌کند، به‌خوبی دریافته‌است که زمان حسابرسی نهایی فرا رسیده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5de21918-d577-4c41-8948-0f667719f15f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات