728 x 90

خامنه‌ای مانده و صندوقهایش!

خامنه‌ای و تحریم نمایش انتخابات
خامنه‌ای و تحریم نمایش انتخابات

خامنه‌ای هر چند روز یک بار می‌آید و با گریه و زاری به مردم التماس می‌کند برای رأی دادن پای صندوقها بروند؛ از آن طرف مقامات خودش اذعان می‌کنند که دیگر کسی حاضر به تن‌دادن به این ننگ نیست؛ همان که یکی نماینده مجلس خودشان گفته بود که مثلا در استان البرز در دوره قبلی «کل افرادی که پای صندوق‌های رأی آمدند به ۲ تا ۳ درصد هم نمی‌رسیدند» چه برسد به الان؟! (کولیوند، خبرآنلاین، ۱۷ دی)

 

جوانان، بزرگان، بازنشستگان؟!

پس وضعیت مردم ایران کاملاً مشخص است اما در جبهه نیروهای خودی رژیم چه خبر است؟!

معصومه ابتکار گفته است: «هر چه ما به جوانها توضیح می‌دهیم، به ما می‌گویند که شما فریب خوردید. می‌گویم انتخاب برای حضور در انقلاب و همراهی با امام یک آگاهی محض همراه با شناخت و درک بود. اما جوان امروز می‌گوید در آن زمان به شما حرف‌هایی زدند و باور کردید؛ از اول قرار نبود که مردم تعیین‌کننده باشند» (هم‌میهن، ۳۰ بهمن).

پس این از وضع جوانان در بین خودی‌های نظام! چون سایر جوانان که حرفشان آتش است و با اینها حشر و نشری ندارند.

حالا ببینیم بزرگان ِ این‌ها در چه وضعیتی هستند. آخوند صدیقی روز جمعه ۲۷ بهمن با گریه و زاری، گلایه می‌کرد که «بعضی‌ها به خود ما می‌گویند که چه انتخاباتی و با وجود این همه مشکلات چرا در انتخابات شرکت کنیم؟ این چه منطقی است که چون مشکلات داریم در انتخابات شرکت نکنیم؟». یعنی مشخص است در بین همان نمازجمعه‌ای‌ها هم «بعضی‌ها» قصد رأی دادن ندارند، چون از مردم که کسی نمی‌آید با صدیقی صحبت کند! پس این هم از وضع نمازجمعه و بزرگان قوم!

در نهایت ببینیم بازنشستگان و خواص اینها در چه حالند؟! یکی از سپاهیان ریزشی در کانال تلگرامی خودش از قول یک «سردار بازنشسته» سپاه نوشته است: «آخر برویم از بین صد نفر پیرمرد از کار افتاده، هشتاد و پنج نفر را انتخاب کنیم برای مهمترین تصمیمات کشور که بگویند این انتخاب شماست! برویم از بین کسانی که قسم خورده‌اند در خدمت همین نظام فلان فلان شده باشند نماینده مجلس انتخاب کنیم؟ تا مصوب کنند چطور جیب‌های خالی‌مان، خالی‌تر شود! برویم با رأی دادنمان این توهم را تقویت کنیم که انگار ما مردم، از وضع جاری راضی هستیم؟ مگر خریم!»

و تازه نویسنده افزوده که به‌دلیل عفت کلام، «همه جملات دوستم را پاستوریزه نموده و ادبیاتی نوشته‌ام و گر نه کلی فحش بین جملاتش بود که نمی‌شد نوشت!» (کانال تلگرامی رحیم قمیشی، ۱۶ بهمن ۱۴۰۲)

در نتیجه، گذشته از ملت باشرف ایران زمین، از بین نیروهای خودشان هم نه جوانان، نه بزرگان و نه بازنشستگان‌شان، پای صندوقها نخواهند رفت!

پس خامنه‌ای همراه چه کسی به انتخابات خواهد رفت؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/225fb74f-647f-4d00-b0b2-0449535b507c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات