728 x 90

درود به کانون‌های شورشی و کارزار شعله‌ور نوروزی

سخن روز
سخن روز

در شرایطی که پاسداران جنایتکار خامنه‌ای با انواع سلاح و تجهیزات و دوربینهای جاسوسی به کمین شورشگران نشسته و تلاش می‌کنند دیوار اختناق را بالا و بالاتر بکشند، قهرمانان کانون‌های شورشی در سال ۱۴۰۲ درسهای جدیدی به مأموران جنایتکار خامنه‌ای دادند.

در سالی که گذشت کانون‌های شورشی با ۳۰۰۶ عملیات ضداختناق و ۲۷هزار و ۷۲۶پراتیک انقلابی، مشعلهای پایداری و پیشروی و قیام را در ۳۱استان کشور فروزان نگه‌داشتند و در انتهای سال با عبور پیروزمند از چهارشنبهٔ آتشین، در میان ۱۹هزار وحوش انتظامی و ۲۳هزار تن از سپاه و بسیج در ۴۶منطقهٔ تهران نمادهای پلید زمستان را به آتش کشیدند.

و این‌چنین قهرمانان شورشگر، این قیام‌آفرینان بهارافروز با گلبرگ‌های سرخ‌فام آتش در «کارزار نوروزی» به استقبال نوروز رفتند:

  • ۲۶اسفند کانون‌های قهرمان با تصویرنگاری رهبری مقاومت در فومن و اراک، با خطوط نورانی در دل شب نوشتند: «بهار انقلاب دموکراتیک مردم ایران قطعی و حتمی است» و «آتش قیام را به هر قیمت و در هر زمان روشن نگهدارید».
  • ۲۷اسفند در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، رشت، اهواز، آبادان، اردبیل، گنبد کاووس، قم، بجنورد، آزادشهر و ایلام با پلاکاردهای «زن، مقاومت، آزادی»، پیشتازی زنان در مقاومت برای آزادی را در طلیعهٔ بهار ستودند.

در همین روز در اصفهان طنابهای دار را به آتش کشیدند، در رشت پوسترهای خمینی و خامنه‌ای و رئیسی را سوزاندند و در قم زیر تصویر بزرگی از مریم رجوی نوشتند: «امسال مردم ایران با روحیهٔ جنگنده و شورشگر به پیشواز بهار می‌روند».

  • ۲۸اسفند قهرمانان کانون‌های شورشی، در پاسخ به‌قتل یک کولبر زحمتکش کرد در شامگاه ۲۴اسفند توسط پاسداران، بنیاد فساد و غارت آخوندها و پاسداران در خمام گیلان را منفجر کردند. در کرمانشاه نیز شورشگران در پاسخ به جنایت ترور یکی از پیشمرگان کرد ایرانی به دست مزدوران رژیم در سلیمانیه عراق، شهرداری غارتگر منطقهٔ ۳ کرمانشاه را منفجر کردند.

در همین روز کانون‌های شورشی با دهها پراتیک انقلابی در کازرون، رشت، همدان، گنبدکاووس، تهران، کرج، اردبیل، کرمانشاه، بابلسر، شیراز، همدان، ساری، تربت‌جام، زاهدان، آزادشهر و... با نصب تصاویر رهبر مقاومت و شعارهای آتشین به استقبال بهار رفتند.

  • ۲۹اسفند کانون‌های شورشی در دلیجان، اصفهان، تهران، رشت و دهها شهر میهن با شعارهای: «می‌جنگیم، می‌میریم، ایرانو پس می‌گیریم»، «بهار انقلاب دموکراتیک مردم ایران قطعی»، «میدان ما ایران است، سر مار در تهران است» و «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر»، سرما و سیاهی رژیم آخوندی را در کارزار نوروزی و در آتش و روشنایی بهار سوزاندند.
  • در روز اول فروردین کانون‌های شورشی با شعار بهاران خجسته باد شعله‌های کارزار نوروزی را در بسیاری از شهرهای میهن فروزانتر کردند. قهرمانان شورشگر در تهران تصویر بزرگی از مسعود و مریم رجوی را نصب کردند و در زیر آن با خطوط برجسته نوشتند: «بهار انقلاب دموکراتیک مردم ایران قطعی و حتمی است».

در همین روز اول فروردین، کانون‌های شورشی علاوه بر مناطق مختلف تهران، در کرج، رشت، ترکمن‌صحرا، آستارا، انزلی، همدان و... با برافراشتن پلاکاردهایی طلوع خجستهٔ بهار را در کارزار نوروزی تبریک گفتند. در رشت روی یکی از تابلوهایی که جوانان برافراشته بودند این جمله می‌درخشید: «بهار انقلاب دموکراتیک مردم ایران با شعله‌های عزم مجاهدین آزادی فرا می‌رسد».

  • روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم فروردین کانون‌های شورشی در شهرهای کرج، لاهیجان، شیراز، کرمان، تهران، رشت، ساری، قزوین، محلات، بابل، سنندج، گنبدکاووس، زاهدان و... بهار قیام و پیشتازی زنان ایران در مقاومت برای آزادی را با برافراشتن بنرها، پلاکاردها و تابلوهایی که روی آن شعار «زن، مقاومت، آزادی» نقش بسته است، گرامی داشتند.
  • روز ۵فروردین قهرمانان کانون‌های شورشی در چندین شهر میهن از جمله در کرج، اردبیل، لاهیجان، کاشان، سمنان، تهران، مشهد، شیراز، اراک، اصفهان، همدان، کرمانشاه، قم...، با شعارها و پیامها و پلاکاردهای برافراشته، فرا رسیدن بهاران آزادی را نوید دادند.

در همین روز (۵فروردین) کانون‌های شورشی در مشهد بنر بزرگ «زن، مقاومت، آزادی» را روی پل عابر پیاده نصب کردند و در شهر مجاهد پرور لاهیجان، بنر بزرگی از مسعود رجوی را با فراخوان «قیام خاموشی نمی‌پذیرد به کارزار نوروزی برخیزید» بر روی پل در برابر دیدگان عموم قرار دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b43b8e0-18e0-4a2c-bae8-099d055202c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات