728 x 90

رخداد ـ جوامع ایرانیان، یاران روزهای سخت

رژهٔ باشکوه یاران روزهای سخت، در قامت ۳۰۰جامعه ایرانی از ۱۸کشور، سیلی محکمی بود بر بناگوش نظامی که در وحشت از اعتلای روزافزون مقاومت، سر به دیوار می‌کوبند.

زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران

«یاران روزهای سخت و محاصره و ضربات و موشکها، روزهای خونخواهی و دادخواهی شهیدان با کوبیدن درهای بسته و باز کردن قفل ها، آری شما. درود و افتخار بر همه شما!».

بهروز مقصودی:

«به یمن فداکاری مجاهدین و بهای سنگینی که پرداخته‌اند دوران عوام‌فریبی به پایان رسیده است. بهمین دلیل، فارغ از اختلافات عقیدتی، امروز حمایت از سازمان مجاهدین خلق ایران یک وظیفه ملی و میهنی است».

ایرانیان آزاده به‌رغم همه شیطان‌سازیها و انتشار صدها فیلم و هزاران مقاله و کتاب علیه تشکیلات مجاهدین، از این گنجینهٔ ملی می‌گویند.

حمیرا حسامی:

«حرفه اصلی ما هواداری از سازمان است به میزانی که تشکیلات ما منسجم‌تر میشه و آرمان گرایی‌مون بیشتر میشه، به همون میزان هم کارها و پروژه‌های سنگین‌تری ‌را می‌تونیم بلند کنیم و به انجام برسونیم. بیخود نیست که رژیم تشکیلات مجاهدین رو هدف قرار داده و میده».

سعید قائمی:

«کارکرد معجزه آسای این سلاح یعنی تشکیلات انجمن اشرف‌نشانها را دیدم. یقین دارم اگر این تشکیلات را نداشتیم به یک صدم از این دست‌آوردها هم نمی‌رسیدیم».

شاهین توتونچیان: «صلابت تشکیلات مجاهدین فقط حرف ما نیست، بلکه دوست و دشمن نیز به اقتدار تشکیلاتی مجاهدین گواهی می‌دهند».

بهروز پرتوی: «این دقیقا "همان راهیست که شخصا" به‌عنوان یک مارکسیست که سال‌ها در صفوف مبارزه بودم تجربه کرده‌ام».

شهرام گلستانه: «تشکیلات گام بلندی در پرتاب ما بجلو در این مرحله و در راستای سرنگونی است. درود بر بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق ایران».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/063d8ae8-61e1-4add-b965-b00146d5daa5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات