728 x 90

رخداد ـ شعله‌های آتش و قیام فقرا!

در شرایط آتش زیر خاکستر، برخی کارگزاران در وحشت از حریق پایانی صحبت از جراحی و تغییر ساختار می‌کنند، گروهی روضهٔ اعتماد می‌خوانند و برخی گرانی و گرسنگی را سیاهکاری می‌دانند

آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه مشهد ـ ۱۷دی:

تو این فضای مجازی هی شروع کنند سیاه‌نمایی کردن دلارمان چنین شد شکم مان چنان شد ارز مان چنان شد دارایی‌مان چنان شد خوراک مان چنان شد گرانی چنان شد اینهایی که دارند این کارها را می‌کنند و هی سیاه‌نمایی می‌کنند.

مجتبی یوسفی در مجلس آخوندی ـ ۲۱دی:

ظرف دهسال گذشته در شهر تهران زمین ۴۰برابر شده و مسکن ۲۰برابر این یعنی برای سه دهک اول جامعه اگر بخواهند اینجا یک واحد ۷۰ متری بخرند حداقل ۱۲۰سال طول می‌کشد.

روزنامه حکومتی ستاره صبح با اشاره به رابطه بحران اقتصاد، جراحی و قیام نوشت:

هر جراحی اقتصادی در کشور توأم با ناملایماتی است و سختی‌هایی را به برخی اقشار جامعه تحمیل می‌کند. این احتمال هم وجود دارد که این موضوع منجر به اعتراضات مردمی‌ شود و کسی نمی‌تواند این احتمال را انکار کند. حالا چه محدود و چه غیرمحدود.

مهدی عسگری در مجلس آخوندی ـ دی ۱۴۰۰:

برادرها میلیون میلون خانوار داره میره زیر خط فقر، فقر یعنی ستون فقرات مردم شکسته چرا صدای شکستن این را متوجه نمی‌شویم تحمل فشار جدید را مردم ندارند شوک جدید قیمتی نمیشه به مردم وارد کرد سفره مردم خالی شد.

نعره‌های نگرانی از گسترش خط فقر و ناله‌های جراحی و تغییر چیزی نیست جز وحشت از قیام گرسنگان علیه غارتگران و آتشی که در تقدیر است.

هشدارهای یک کارشناس: اگر تعداد فقرا زیاد بشن، اغنیا دیگر امنیت نخواهند داشت.

ایران آتش گرفته، ایران آتش گرفته. اگر نمی‌دونید بدونید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f03e776c-6f99-4b52-b29f-f319b733ccbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات