728 x 90

رخداد ـ فریاد گرسنگان در روز جهانی مبارزه با فقر در ایران!

هم‌زمان با روز جهانی مبارزه با فقر پاسداران، جوانی را به جرم گرسنگی کشتند.

روز پنجشنبه ۲۲مهرماه ژیان علی‌پور که در تنگنای نان و جان برای سیر کردن ۲فرزندش تن به کولبری داده بود با گلوله‌های پاسداران رئیسی به خاک افتاد.

در روز جهانی مبارزه با فقر، جوانان در ایران کولبری می‌کنند و مادران سالمند در جستجوی تکه‌ای نان در زباله‌ها!

 

یک هم‌وطن: این پیرزن ۸۰ساله بدبخت رو ببینین. ای علی خامنه‌ای بیتت‌رو به آتیش می‌کشیم. ملایان فاسد. این بعد ۴۳سال حاکمیت شما فاسدهاست. نگاه کنین، نگاه کنین!

 

روزنامه مستقل ـ ۲۵مهر:

در این ۲سال تقریباً هیچ نهاد و سازمانی هشدارها را نشنید! حتی حوادث آبان نیز باعث نشد تا در نحوه حکمرانی تغییر نگرش رخ دهد و یا سیستم اقتصادی کشور اصلاح شود.

مهدی فرشادان در مجلس آخوندی ـ ۲۵مهر۱۴۰۰:

آقای رئیس‌جمهور به کردستان سفر کنید تا معضل زباله گردی را از نزدیک لمس کنید. تا لمس کنید در کردستان که قطب کشاورزی، قطب گندم و قطب توت‌فرنگی است، هنوز سهم آب و حقابه ما را نمی‌دهند؛ تا ببینید مرگها و مصدومیتها در جاده‌های کردستان دسته‌جمعی شده.

روزنامه مستقل ـ ۲۶مهر:

گزارشهای کوچک شدن سفره مردم به‌مثابه شمارش معکوس و زنگ خطر است. لازم است تا پیش از پایان این شمارش با اقدامات اساسی مانع از بروز پدیده‌هایی چون شورشهای بیکاران و گرسنگان شویم.

روز جهانی مبارزه با فقر در شیراز ـ مادری با پای برهنه در جستجوی زباله...

راستی! برای مبارزه با فقر چه باید کرد؟

 

محمد از زاهدان ـ ۲۳مهر:

درود به اقشار مختلف مردم پاسخ نهایی حکومت آخوندی سرنگونی‌ست و باید با خشم و خروش هر چه بیشتر دست به دست هم بدیم تا این رژیم ظالم و ستمگر‌ رو سرنگون کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f5b1135-2d22-4507-900b-4733dcf6fc4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات