728 x 90

رخداد ـ تولید ارابه‌های مرگ!

تولید ارابه‌های مرگ عنوان یک رسانهٔ حکومتی‌ست. ارابه‌هایی که توسط مافیای حکومتی به‌منظور ربودن جان و سرمایه‌های مردم، ساخته می‌شود.

آخوند نیک‌بین در مجلس آخوندی ـ‌۶بهمن ۱۴۰۰:

یک چراغ خورد عوض می‌کنند اسمش را تغییر می‌دهند چند ده میلیون قیمت خود را می‌برند بالا. مردم گیر خودروهای کم کیفیت با قیمتهای نجومی و با استاندارد های نمایشی افتادند که فقط و فقط نارضایتی مردم را داره بالا میبره.

آیا کسی هست که از ماجرای مکیدن خون و جان مردم در مافیای خودرو بی‌خبر باشد؟

معین‌الدین سعیدی در مجلس آخوندی ـ‌۶بهمن۱۴۰۰:

شرایط فاجعه‌بار صنعت خودروی کشور را حتی خواجه حافظ شیراز نیز می‌داند، چه حمایت‌کنندگان و چه سکوت‌کنندگان در برابر قطره قطره خون قربانیان خودروهای ناایمن مسئول هستند.

یک رسانه حکومتی با اشاره به دستهای پنهان و منافع تودرتوی سپاه و نهادهای وابسته به خامنه‌ای در صنعت خودروسازی می‌نویسد:

منشأ بسیاری از مفاسد و زیان‌دهی‌های عظیم ایران‌خودرو و سایپا در دهه اخیر، ریشه در ایجاد ساختار پیچیده، تودرتو و چندلایه مالکیت و لذا فساد سیستماتیک در آن دارد.

تلویزیون حکومتی ـ بهمن ۱۴۰۰:

گوینده: آقای فاطمی امین در بازدید از خودروهای آسیب دیده در حادثه تصادف زنجیره‌یی بهبهان از وقوع این حادثه تلخ ابراز تأسف کرد و گفت ۵۸خودرو در این حادثه آسیب دیدن که تنها ۱۷خودرو کیسه هوا داشتن که از این ۱۷خودرو کیسه هوای فقط یک خودرو فعال شده است.

صدیف بدری در مجلس آخوندی ـ‌۶بهمن ۱۴۰۰:

علی‌رغم کاهش سفرها تصادفات بیش از ۱۵هزار نفر از هم‌وطنانمان را به کام مرگ فرستاد. خونهای ریخته شده پای خودرو های بی‌کیفیت و بزک شده داخلی در جاده بهبهان گواه عریان و عذاب آور این ادعا بود چرا کسی جلودار ارابه‌های مرگ نیست؟

تنها راه پایان دادن به مافیای ولایت، ایستادگی در برابر ارابهٔ مرگی‌ست که پس از ۴۳سال کشتار، نفس‌هایش به شمارش افتاده است؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f435a0fb-edf9-46bd-bd46-e8b292a3f431"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات