728 x 90

رخداد ـ کانتینرهای اجاره‌ای و گرانی، پاسخ خامنه‌ای به مشکل مسکن

در بازار ولایت خامنه‌ای هر روز جنس جدیدی از فقر و تیره روزی مردم دیده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا با اشاره به سبک جدید زندگی در انتقال اسباب و اثاثیه به کانتینرهای اجاره‌ای نوشت: «علیرضا که اسباب زندگی خود را در یکی از همین کانتینرهای ۱۵فوتی نگهداری می‌کند، می‌گوید: قرار نبود بعد از ۱۲سال زندگی مشترک، همسرم دوباره راهی خانه پدرش شود».

یک شهروند: «یه آپارتمان ۱۱۰متری رو گذاشتن چیزی حول و حوش ۱۲۰میلیون و یک و دویست یک و صد».

یک شهروند: «واقعا خیلی رفته بالا هیچکی هم نیست جلوشو بگیره».

حسینعلی شهریاری، عضو مجلس آخوندی ۲۹تیر ۹۹ ضمن اعتراف به تاراج سیستماتیک منابع و ثروت عمومی در وحشت از خشم و نفرت مردم گفت: «گرانی غوغا می‌کند منابع ارزی و طلا کشور که دولتمردان به تاراج دادند و بردند امروز قیمت دلار سر به فلک کشیده واقعاً چه کسی می‌تواند تخم‌مرغ ۱۵۰۰تومانی بخرد؟ امیدواریم که دولتمردان ما به خودشان بیایند قبل از این‌که مردم بیایند با آنها برخورد کنند».

در همین هول و هراس، کواکبیان با لگدی به ولایت درهم‌شکسته خامنه‌ای، ضمن اعتراف به این‌که بودجه نهادهای تحت کنترل خامنه‌ای ۳-۴برابر کل بودجه است، گفت: «اعتماد عمومی نسبت به نظام کاهش یافته، در حوادث مختلف از جمله دیماه ۹۶، آبان ۹۸ و سقوط هواپیمای اوکراینی باعث شده این احساس به‌وجود بیاید. یکی از راههای برون‌رفت، بازنگری در قانون اساسی است»(روزنامه حکومتی جهان صنعت ـ ۲۹تیر ۹۹).

حسینعلی شهریاری ـ مجلس آخوندی ۲۹تیر ۹۹: «آقای رئیس‌جمهور یک شب گرسنه نخوابیده که ببیند گرسنگی چه معنی دارد. بی‌پول نبوده که بچه‌اش را به‌خاطر بی‌پولی نتواند مدرسه بفرستد».

پاسخ آتشین جوانان و گرسنگان به خامنه‌ای و روحانی در کف خیابان‌ها تنها راه درمان بیماری گرانی و مشکل مسکن است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f144939-feec-4341-9714-b3a99ca3794f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات