728 x 90

سال ۹۸با گل‌زدن خامنه‌ای و روحانی به یکدیگر آغاز شد...

سال ۹۸با گل‌زدن خامنه‌ای و روحانی به یکدیگر آغاز شد...
سال ۹۸با گل‌زدن خامنه‌ای و روحانی به یکدیگر آغاز شد...

آخوندها یا حقیقت را نمی‌گویند یا به زبان معکوس می‌گویند!

سال جدید آن‌چنان آغاز شد که تقریباً تمامی دم‌ودستگاه آخوندها را به‌کلی به‌هم‌زد و از همان اول سال خامنه‌ای و روحانی را به گل‌زدن به یکدیگر مجبور کرد!‌ حقیقتاً که سال ۹۸ از این بهتر نمی‌توانست آغاز شود. چرا که خامنه‌ای و روحانی ناگزیر شدند اولین لحظات را با وحشت از شورش در اندیمشک و به آتش کشیدن بیلبورد سرداران نفله‌شده‌اشان در سوریه طی کنند!

جوانان منطقه به بهانه اختلاف در تعیین محدوده شهری اندیمشک و دزفول، بر سر تابلوی عظیم عکس پاسداران به هلاکت رسیده رژیم در سوریه ریختند و در آن نقطه همگی به وحدت رسیدند! بسیجی‌ها و لباس‌شخصی‌هایی که رژیم از دزفول آورده بود پا به فرار گذاشته و برای جبران زبونی و ناتوانی خود در مواجهه با امواج کوبنده مردم شورشی، فرمانداری دزفول را اشغال کرده و خواستار دخالت بیشتر نیروهای سرکوبگری شدند که به‌رغم به‌قتل رساندن چند تن از جوانان و زخمی کردن بیشتر از ۱۷۰نفر دیگر(آماری که رسانه‌های محلی داده‌اند) دست از پا درازتر به مقرهای خود گریخته بودند! مزدوران ابله تصور می‌کنند توان سرکوب توده‌های عظیم مردم را دارند غافل از آن که اگر این راه‌کارها مشکلات دیکتاتورها را حل می‌کرد، محمدرضاشاه که در میدان ژاله دست در خون مردم کرده و زندانهایش را از جوانان مردم انباشته بود، اکنون بر سر کار بود!

حقیقت اخبار مربوط به آنچه که در اندیمشک گذشت را می‌توانید به‌طور تفصیلی در سایت مجاهد و دیگر رسانه‌های مقاومت بخوانید چرا که این نوشته قصد تکرار خبرهای آن واقعه را ندارد بلکه تلاش می‌کند نگاهی کند به آنچه که پس از آن واقعه از زبان خامنه‌ای و روحانی به اسم پیام نوروزی جاری شد.

 

تناقض‌گویی سران رژیم در پیام نوروزی! 

خامنه‌ای در پیام نوروزی ۹۸ خود با تلاش برای وارونه جلوه دادن واقعیتها و کوچک‌نمایی شکستهای رژیم، ناگزیر به زیاد شدن مشکلات معیشتی مردم در سال گذشته اعتراف کرد اما کوشید آن را ناشی از «مدیریت‌های نارسا» قلمداد کرده و به گردن دولت روحانی بیاندازد.

از سوی دیگر روحانی بود که توپ مشکلاتی را که خامنه‌ای به زمین او شوت کرده بود، به اوت زد و گفت:‌ «مشکلات از بیرون مرز وارد شده»! بعد هم با یک «تنه فنی» به خامنه‌ای، حرف او را بی‌اثر کرد و با طعنه به خامنه‌ای گفت: «همه ما باید احساس مسئولیت کنیم. این مسئولیت را به گردن این و یا آن نیاندازیم»!

خامنه‌ای با اشارهٔ تلویحی به قیامها و انبوه خیزشها و حرکتهای اعتراضی دامنه‌دار اقشار به‌جان آمدهٔ مردم در سال گذشته، اذعان کرد که «سال پرماجرایی را گذراندیم». وی با ابراز خوشحالی از این‌که رژیمش در سال گذشته سرنگون نشده گفت: «دشمنان نقشه‌ها کشیده بودند، نقشه‌ها داشتند برای ملّت ایران».

خامنه‌ای در حالی از سال پرماجرای ۹۷ صحبت می‌کرد که در همان لحظات در اندیمشک مردم در حال به آتش کشیدن تصاویر ۱۰-۲۰متری پاسداران نفله‌شده او در سوریه بودند!

خامنه‌ای که نمی‌توانست هیچ نمود مادی برای قدرت نظام ارائه کند، به‌طور مسخره‌ای از راه‌پیمایی ورشکستهٔ ۲۲بهمن به‌عنوان مظهر این واکنش در عرصه سیاسی، نام برد.

خامنه‌ای در بخش دیگری از پیام نوروزی خود ضمن اشاره ضمنی به توخالی بودن نامگذاری سال‌ها از طرف خودش، برای خالی نبودن عریضه سال ۹۸ را سال «رونق تولید» نامگذاری کرد در حالی‌که با دریدگی می‌گفت: «سال ۹۷ را ما سال «حمایت از کالای ایرانی» اعلام کردیم. نمی‌توانم بگویم که این شعار به‌طور کامل عملی شد»!

 

تناقض‌گویی‌های خامنه‌ای در مشهد 

خامنه‌ای البته در مشهد حرف‌های بیشتری زد و برخی ناگفته‌های خود در تهران را تکمیل کرد اما فارغ از تمامی آنچه که گفت در تمامی صحبت‌هایش آثار به‌هم‌ریختگی به‌روشنی دیده می‌شود.

به‌عنوان نمونه در حالی‌که پاسدار سعید قاسمی، مقلد درجه اولش، همین چند روز پیش در محفل لباس‌شخصی‌های قم در سؤال و جواب با شنوندگانش متوجه شده بود که حتی یک‌دهم اراذل بسیجی و پاسدار و لباس‌شخصی بیانیه گام دوم خامنه‌ای را نخوانده‌اند، خطاب به جوانان؟!‌ گفت: «از توجه بیانیه گام دوم انقلاب که بسیار به‌جا و خرسندکننده بوده ممنونم. اما نیاز به تبیین بیشتر دارد»! به این ترتیب خامنه‌ای اصلاً به روی خود نیاورد که هیچ بسیجی شوتی پیدا نشده که بیانیه گام دومش را بخواند!

 

خامنه‌ای روز اول عید ۹۸در مشهد در حالی سال ۹۸را سال فرصتها نامید که پیش‌تر از فرا رسیدن سال ۹۸ابراز وحشت کرده بود!

خامنه‌ای روز اول عید ۹۸ در مشهد در حالی سال ۹۸ را سال فرصت‌ها نامید که پیش‌تر از فرارسیدن سال ۹۸ ابراز وحشت کرده بود!

 

خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانش گفت: «سال جدید، سال فرصت‌هاست نه سال تهدید‌ها»! خامنه‌ای اساساً فراموش کرده بود که همین ۲-۳ماه پیش(دقیقا ۲۱آذر ۹۷) با ترس‌ولرز و وحشت زایدالوصفی گفته بود: «همه حواسشان را جمع کنند، ممکن است دشمن برای سال ۹۸ نقشه کشیده باشد»!

یک اندیشمند معاصر اروپایی گفته بود: «حقیقت آن چیزی نیست که سیاستمداران و رسانه‌هایشان می‌گویند، بلکه آن چیزی است که نمی‌گویند»! نگاهی به سخنان نوروزی این دو آخوند حکومتی اثبات درستی آن گفته نغز است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92f7e443-f05d-4c20-88aa-bf3237cdf62f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات