728 x 90

سلطانهایی که قبرستانهای ما را آباد کردند

سلطانی که قبرها را آباد کرد
سلطانی که قبرها را آباد کرد

خمینی نظریه «سلطنت ولایت مطلقه فقیه» را ده سال پیش از ورودش به قبرستان بهشت زهرا در ۱۲بهمن ۱۳۵۷ صورت‌بندی کرده بود اما یک بار و یک‌کلام هم از نقشه شوم ضدانسانی و ضداسلامی و ضدایرانی خود به زبان نیاورد. در عوض از این‌که سلطان در حال سقوط، قبرستانها را آباد کرده است و اقتصاد را ویران نموده است، داد سخن سر داد: «مملکت ما را خراب کرد، قبرستانهای ما را آباد کرد مملکت ما را از ناحیه اقتصاد خراب کرد» (صحیفه خمینی. ج۶. ص۱۰تا۱۹)

در آن زمان بهشت زهرا، محل دفن پیکر آگاه‌ترین و ارزنده‌ترین فرزندان پاکباز مجاهد و فدایی و دیگر نیروهای مترقی و آزادیخواه میهن بود.

هنوز خمینی بساط سلطنت خود را کامل پهن نکرده بود که این مزارها، هر روز گلگون و گلگون‌تر شدند. پس از شروع قتل‌عام های دهه شصت، این قطعه ۴۱ بود که پذیرای پیکر جوانان و حتی کودکانی بود که به سلطه فاشیسم مذهبی «نه» گفتند؛ مکانی که یک مجلهٔ حکومتی در مورد آن نوشت: «اینجا پایان راه اعدامی هاست! قطعه ۴۱ که تا چشم کار می‌کند، به‌ندرت سنگ‌قبر سالمی پیدا می‌شود. اکثر سنگ‌قبرها کاملاً خرد شده‌اند و به‌سختی می‌شود نوشته‌های رویشان را خواند. ». (مجله مهر۱۱مرداد۱۳۹۵).

 

حکومت بر قبرستانها!

به‌زودی روشن شد که نظام ولایت فقیه، کاری جز پر کردن و آباد کردن قبرستانها ندارد (۱) غم‌انگیز‌ترین و دلخراش‌ترین گورستان ایران هم در این دوران «خاوران» است که مدفن فرزندان فرزانه و فداکار خلق قهرمان ایران است که به ناجوانمردانه‌ترین صورت ممکن قتل‌عام شدند. صدها «بهشت زهرا» و خاوران»ی در سراسر این میهن در خون تپیده، قرار ملاقات مادران و پدران داغداری است که برای دیدار عزیزانشان چه رنج ها و خون دل‌هایی که کشیدند و می‌کشند.

 

خامنه‌ای و فرمان قتل‌عام کرونایی مردم

روزی که ویروس کرونا وارد ایران شد، گویی فرشتهٔ مرگ به داد دردهای بی‌درمان خامنه‌ای رسیده باشد. شدت و گستردگی بحرانهای لاعلاج و پی‌درپی رژیم آخوندی، می‌رفت تا با قیام مردم ستمدیده و اسیرمان، از اساس ریشه‌کن شود و بساط نظام ولایت فقیه جارو شود اما کرونا به خدمت ولی‌فقیه ارتجاع درآمد.

«مسأله یک مسألهٔ گذرا است، یک چیز فوق‌العاده نیست؛ از این حوادث در کشور پیش می‌آید... البته من نمی‌خواهم مسأله را خیلی کوچک بگیرم اما خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را. یک قضیه‌یی است پیش آمده، ... این می‌تواند یک دست‌آورد باشد. اگر این دست‌آوردها را داشته باشیم، بلا برای ما تبدیل می‌شود به نعمت، تهدید تبدیل می‌شود به فرصت. ». (سایت خامنه‌ای ـ ۱۳ اسفند۱۳۹۸).

بنا به آمار کارگزارن رژیم، در پاندمی کرونا بیش از ۱۴۰هزار نفر فوت کردند. «به گزارش وزارت بهداشت، آمار بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور از زمان شناسایی اولین مورد تاکنون به هفت میلیون و ۵۴۷هزار و ۹۶۸نفر رسیده است. بر این اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۴هزار و ۴۱۶نفر رسید» (خبرآنلاین۶مهر۱۴۰۱)

در حالی که آمار نزدیک به واقعیت، حکایت از فوت نیم میلیون نفر از هموطنانمان دارد. خامنه‌ای که اجازه ورود واکسنهای مورد نیاز را نداد، از این امداد شیطانی به وجد آمده بود و قبرستانها را پر جمعیت‌تر و آباد‌تر کرد.

 

جشن تولد ۵۰ سالگی قبرستان «بهشت زهرا»

در هنگامه نبرد مردم ایران با ویروس کرونا و میلیون‌ها بیمار و صدها هزار جان‌باخته، کارگزاران شقاوت‌پیشه و غارتگر رژیم آخوندی با هر دو باند تبهکارش، مشغول برپایی جشن تولد قبرستانی بودند که سلطانهای حاکم بر این سرزمین، آن را مدفن عزیزترین فرزندان ایران ساختند.

 

کاخی که به نام خمینی ساخته شده است!

حضورکالبد بی‌رحم‌ترین «پیشوا» ی تاریخ معاصر ایران در کنار قبرستان بهشت زهرا، البته که بدون غارتگری و جنون خوابیدن در فرش خون جوانان ایران نبود. برای خمینی دجال یک کاخ میلیارد میلیارد تومانی ساختند تا آباد کردن قبرستانها، متولی هم داشته باشد.

 

این روزها قیام حماسه آفرین جوانان آگاه و دلیر ایران، در کار پیشبرد انقلابی شکوهمند برای برپایی یک جمهوری دمکراتیک است. این نبرد البته بهای سنگینی به قیمت جان باختن بهترین عزیرانمان دارد و مزارهایی که پیکر پاک صدها رزمنده راه آزادی را در خود نگاه داشته است تا در فردای آزادی میهن، میعادگاه نسلی باشد که خوشبختی‌اش رهین جان نثاریهای از خود گذشتگان بود.

 

پانوشت:

(۱) در زمینهٔ آباد کردن گورستانها در دوران استیلای آخوندها سایت دویچه‌وله در فروردین ۱۴۰۰ مطلبی نوشت که قابل درنگ است:

«مرگ بزرگ‌ترین ارمغان جمهوری اسلامی است برای ایرانیان. ماشین مرگ در دو جبهه (مخالفان و جنگ) در کار است. خمینی که در روز بازگشت به ایران، حضور در قبرستان را بر دانشگاه ترجیح داد، به نقش قبر و قبرستان در زندگی اجتماعی عوام واقف بود و به‌خوبی می‌دانست که باید از آن استفاده کند... کشته‌شدگان بسیجی را تا دویست‌هزار نفر برآورد می‌کنند (به گفته رئیس سازمان بهشت زهرا تهران، بیش از ۳۰هزار شهید در این آرامستان آرمیده‌اند). اینان جوانانی بوده‌اند که بر اثر تبلیغات به کام مرگ فرستاده شدند... از همان نخستین سال حکومت خمینی قبرستانهای رژیم، خلاف ادعای او، به آبادترین و ارزشمندترین بخش کشور تبدیل شدند».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/404501cf-92eb-4d76-a8e7-562bed5c5f02"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات