728 x 90

سلول خفته تبهکاری

اشرف۳
اشرف۳

گردهمایی‌های ۵روزه مقاومت ایران در اشرف۳ در آلبانی و سلسله تظاهرات ایرانیان در بروکسل، واشنگتن، استکهلم و برلین؛ نوری به‌چشم دوستان و خاری به‌چشم رژیم و جبهه نامتحد ارتجاع بود. مجاهدین از آن با کد «کهکشان ۹۸» نام می‌برند.

 

واشنگتن تایمز با یادآوری خیانتهایی که در آمریکا به مقاومت و جنبش آزادیخواهانه مردم ایران شده بود، نوشت: «به‌خاطر به‌دست آوردن توافقی با ”مدره‌ها“ در ایران که هیچ‌گاه وجود خارجی نداشته‌اند، سازمان مجاهدین خلق چندین بار به زیر اتوبوس انداخته شده‌ است. آنها طی این مدت تروریست، فرقه، بی‌خاصیت و خطرناک برای جهان نامیده شدند؛ اما هفته گذشته همه‌چیز تغییر کرد» (۱)

 

سخنگوی دولت آخوند روحانی، سردژخیم علی ربیعی معاون کهنه‌کار وزارت اطلاعات آخوندها در نخستین واکنش رسمی بعد از «کهکشان» مقاومت ایران، وضعیت امروز رژیم را با وضعیت زمان زهرخوردن‌ خمینی در پایان جنگ ۸ساله و عملیات فروغ جاویدان تشبیه‌ کرد و گفت:

-«فکر می‌کردم که چقدر شباهت داره دوران امروز با دوران مرصاد از برخی جهات. واقعاً فکر می‌کردم امروز در تنگه چهارزبر ایستاده‌ام...

من این شباهتی که امروز، از روز حملهٔ سازمان مجاهدین خلق، منافقین در عملیات مرصاد، با آن چیزی که این روزها داریم نسبت به ایران... شباهت زیادی یافتم. امروز هم پشت‌صحنه تخریب چهرهای خدوم و زحمت‌کش نظام همین افراد سازمان منافقین هستند»(۲).

 

رسانه‌های امنیتی نظام آخوندی هم روی «پیام سیاسی و اجتماعی» گردهمایی امسال انگشت گذاشتند و آن‌را از دو جنبه حائز توجه دانستند:

-«به‌عنوان پشت زمینه اول، اجلاس امسال، نه در خاک فرانسه بلکه در سرزمین آلبانی برگزار شد؛ جایی که [مجاهدین] پس از دهه‌ها حضور در عراق، اکنون به‌صورت متمرکز در این کشور کوچک اروپایی سکنی گزیده‌اند...

رونمایی از قرارگاه جدیدالتأسیس در خاک آلبانی پشت زمینه دوم این اجلاس است... این مهم، حاوی یک پیام سیاسی و اجتماعی است. [مجاهدین] از یک‌طرف می‌خواهند قدرت و اقتدار به‌اصطلاح آلترناتیو نظام را به رخ جهانیان بکشانند و از طرف دیگر، به هواداران خود در داخل کشور نوید و امیدواری دهند» (۳).

 

اینجاست که باند تبهکار اقلیت به‌ موازات سپاه پاسداران ولایت در ضدیت و خصومت با مجاهدین به میدان می‌آید. جدای از سُس‌های چپ‌نمایانه ضدامپریالیستی که تاریخ‌ مصرف آن ۳۸سال است به پایان رسیده، دقیقاً با همان رویکرد و هدف و روش و فرهنگ سیاسی فاشیسم‌مذهبی، به‌مقابله و لجن‌پراکنی علیه گردهمایی ۵روزه مقاومت در اشرف ۳ و راهگشایی بین‌المللی برای شناسایی تنها آلترناتیو معتبر، برخاسته است. ورشکستگان ضدانقلابی، مغبون از درخشش و اعتلای مقاومت ایران که سالیان خواب انهدام آن‌را می‌دیدند، راه‌ گریز را در نفی واقعیات مسلم و انکار نقش مجاهدین بر معادلات سیاسی و قیام خلق پیدا کرده و در ادامهٔ تاریخی خوش‌خدمتی‌های پیشین به نظام‌ولایت، در بلاهت و چاکری برای «پدرخوانده جهانی تروریسم» سقف جدیدی زدند.

 

اظهارات صریح خامنه‌ای درباره قیام دیماه ۹۶، به‌گفته ولی‌فقیه ارتجاع بر اساس قرائن اطلاعاتی و نه تحلیلی، جایی برای اراجیف باند تبهکار علیه مجاهدین باقی نمی‌گذارد. خامنه‌ای از جمله گفت: «یک مثلّثی در این قضایا فعّال بوده است... اینهایی که عرض می‌کنم، همه قرائن اطّلاعاتی دارد؛... نقشه مال آمریکایی‌ها و عوامل رژیم صهیونیستی است. پول مال یکی از این دولتهای خرپول اطراف خلیج‌فارس است... ضلع سوّم... هم مربوط به سازمان منافقین بود... از ماه‌ها قبل اینها آماده بودند؛ خود رسانه‌های منافقین در همین روزها اعتراف کردند؛ گفتند ما از چند ماه قبل با آمریکایی‌ها در ارتباط بودیم نسبت به این قضیّه؛ که پادویی کنند، سازمان‌دهی کنند، بروند این و آن را ببینند، کسانی را در داخل نشان کنند و پیدا کنند که بهشان کمک کنند تا بیایند به مردم فراخوان بدهند -فراخوان را هم آنها دادند- و شعار ”نه به گرانی“ بگذارند. خب این شعاری است که همه خوششان می‌آید؛ با این شعار یک عدّه‌ای را جذب کنند، بعد خودشان بیایند وسط، اهداف شوم خودشان را دنبال کنند و مردم را هم دنبال خودشان بکشند؛ هدف این بود.» (۴)

 

تلاش خائنانه برای پوشاندن منبع نگرانی اصلی رژیم، ناشیانه و احمقانه است. باند مافیایی در قدم بعد، روی مبانی تشویش و پریشان‌گویی‌های خود انگشت می‌گذارد و به درد اصلی خود و «نظام مقدس» (!) اذعان می‌کند:

-«از جمله ”شخصیت“ های شرکت‌کننده در این اجلاس...، می‌توان از این افراد یاد نمود؛ رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک، وکیل شخصی دونالد ترامپ...گتی ایمیج وزیر کشور سابق آمریکا، [از فرط گیجی و دست‌پاچگی اسم آژانس‌ خبری را به‌جای – احتمالاً – تام ریچ گرفته و وزیر امنیت را هم با وزیر کشور قاطی کرده] جورج کیسی ژنرال سابق ارتش آمریکا، جوزف لیبرمن معاون کاندیدای ریاست‌جمهوری سابق آمریکا، لنس گودن عضو کنگره آمریکا، تدپو و دوهوارباکر [روهرا باکر] از اعضای سابق کنگره آمریکا، لوئیس فری مدیر سابق اف.بی.آی، اینگرید بتانکورد نامزد سابق ریاست‌جمهوری آمریکا [منظور کلمبیا است]، برنارد کوشنر وزیر خارجه پیشین فرانسه، استفان هارپر و جان برد نخست‌وزیر و وزیر خارجه سابق کانادا، پاندکی [پاندلی] مایکو نخست‌وزیر پیشین آلبانی و چندین دوجین دیگر از همین قماش. در این اجلاس اگر چه ظاهراً شاهزاده ترکی فیصل رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان سعودی حضور نداشت، اما جای وی را ”شخصیت“ های مشابه‌ای پر کرده بودند. بسیاری از این ”شخصیت“ها در تعریف و تمجید از مجاهدین و مریم رجوی، باید به حضار یادآوری می‌کردند که ”آلترناتیوی که در برابر رژیم تروریستی جمهوری اسلامی وجود دارد، شورای ملی مقاومت به رهبری خانم رجوی است“. رودی جولیانی علاوه بر این، مجاهدین خلق را ”جنگجویان آزادی“ نامید. وی همچنین رهبران حکومت اسلامی را به ”قتل‌عام و جنایت علیه بشریت متهم کرد“ و چنین اعلام کرد ”آمریکا در کنار مردم ایران است و از مبارزه برای آزادی حمایت می‌کند“!» (۵)

 

گره‌خوردن منافع و سرنوشت باند تبهکار با نظام پلید ولایت‌فقیه، در جای‌جای بازنشخوار فرهنگ، سفسطه‌ها و ادبیات پاسدار نشان، خود را نشان می‌دهد و بی‌نیاز از هر کالبدشکافی است. این عاقبتی قانونمند و عبرت‌آموز از سرنوشت قدم‌هایی است که در روند ضدیت با انقلاب نوین مردم ایران، سرانجام در هم خطی با نظام ضدمردمی آخوندی و سرویس‌های اجنبی علیه مجاهدین و مقاومت ایران،‌ تحلیل می‌رود و عاملان آن‌را در کثیف‌ترین و آلوده‌ترین معاملات، مناسبات مافیایی و پول‌شویی، غرق می‌کند. برخورد ضددموکراتیک و قزاق‌گونه رضاخانی با «روسری» زنان مجاهد نیز فقط حاکی از نفوذ بورژوازی در پوشش چپ‌نمایانه تا مغز استخوان در اقلیت مزبور است.

آنچه از نمونهٔ آخرین سفلگی باند تبهکار می‌تواند درس‌آموز باشد، صحت هشدارهای مقاومت ایران در ترسیم مرزبندی بین جبهه خلق و جبهه مقابل درصحنهٔ سیاسی امروز ایران است. به‌راستی‌ که:

-«این فرومایگی‌ها نه ”فی سبیل الله“ است و نه از سر ”عِرق پرولتاریایی“ یا غیرت ملی».

-«سراپا بی‌غیرتی و بی‌شرافتی است. دست تکان‌دادن و عشوه سیاسی برای ارتجاع هار و وحشی است. نادیده‌گرفتن مرزبندی سرخ و خونین با دشمن ضدبشری است». (۶)

 

پاورقی:

(۱) مقاله واشنگتن‌تایمز«چیزی این هفته در آلبانی تغییر کرد» -۲۵تیر۹۸

(۲) کنفرانس مطبوعاتی علی ربیعی- شبکه خبر آخوندی ۶مرداد۹۸

(۳) سایت شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا وابسته به ارگانهای امنیتی نظام آخوندی- ۲۶تیر۹۸

(۴) سخنرانی عمومی خامنه‌ای، سایت خامنه‌ای ۱۹دی۱۳۹۶

(۵) موضع‌گیری باند تبهکار اقلیت در سایت مربوطه‌اش، درباره گردهمایی‌های امسال مقاومت ایران در اشرف۳- ۳۱تیر۹۸

(۶)برگرفته از کتاب استراتژی قیام و سرنگونی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75ceb8fe-30b9-4cbf-835a-cc6c1874562f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات