728 x 90

شلیک غیر عمد! یا دروغ عمدی!؟

شلیک غیرعمد!
شلیک غیرعمد!

سرانجام در چهارمین روز از سرنگونی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین توسط سپاه پاسداران، رژیم آخوندی که با صحنه‌سازی و دروغپردازی بسیار سعی در لاپوشانی این جنایت هولناک داشت، در پس اعتراض‌ها و افشاگری گسترده و انتشار عکس‌ها و فیلم‌ها و تأیید آمریکا و کانادا و انگلستان و ناتو و بسیاری دیگر از مراجع بین‌المللی ناگزیر شد به جنایت بزرگ خود در شلیک موشک به هواپیمای مسافربری اعتراف کند.

این در حالی است که طی سه روز گذشته دروغ‌های شاخدار سردمداران و رسانه‌های رژیم آخوندی گوش فلک را از نقص فنی هواپیما کر کرده بود:

تهران- ایرنا- علی عابدزاده‌، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، با بیان اینکه آتش بیش از یک دقیقه در هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی بوده است و قبل از سقوط، همه شاهدان آتش را دیده‌اند و اگر اصابت موشک بود هواپیما منهدم می‌شد، تاکید کرد: امکان انفجار این هواپیما بر اثر شلیک موشک از لحاظ فنی وجود ندارد… اصلا طرح موضوع سقوط به دلیل اصابت موشک منطقی نیست… معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در زمان سقوط بوئینگ، ۹ فروند هواپیما در آن اطراف در حال پرواز داشتیم و مگر می‌شود پدافند هوایی به هواپیمایی شلیک کند که ۸ هزار پا ارتفاع دارد؟.  (خبرگزاری حکومتی جمهوری اسلامی- ۱۹ دی ۱۳۹۸)

ولی فقیه ارتجاع آخوند خامنه‌ای و رئیس‌جمهورش آخوند حسن روحانی هم که نشر همه‌جانبه حقایق مربوط به شلیک موشک به هواپیمای مسافربری، آنها را سخت در خود پیچانده بود و وقتی دیدند در بوق و کرنا کردن «نقص فنی»! هواپیما در رادیو تلویزیون و انواع رسانه‌های ریز و درشت حکومتی فایده‌ای نکرده است، مانند همیشه به نشان دادن چنگ و دندان متوسل شدند و با فرستادن آخوند بی‌عمامه یعنی مشاور آخوند روحانی و رئیس «مرکز بررسی‌های استراتژیک» به صحنه به تهدید و شانتاژ روی آوردند. پاسدار اطلاعاتی حسام‌الدین آشنا که در کارنامه جنایت‌بار سوابق خائنانه خود معاونت ویژه وزارت اطلاعات در زمان جنایات موسوم به «قتل‌های زنجیره‌ای» را دارد، روز پنج‌شنبه با اشاره به گزارش‌ها درباره علت سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران در توییترش تهدید کرد: «به کاگزاران[کارگزاران]  ایرانی‌تبار رسانه‌های فارسی‌زبان هشدار داده می‌شود از مشارکت در جنگ روانی مربوط به هواپیمای اوکراینی و همکاری با ایران‌ستیزان خودداری کنند».

 

توئیت تهدیدآمیز پاسدار جنایتکار حسام الدین آشنا

توئیت تهدیدآمیز پاسدار جنایتکار حسام الدین آشنا

 

اما وقتی این تهدید و شانتاژ هم کارساز نشد، وقتی رسانه‌های حکومتی از پس نشر حقایق در فضای مجازی و فضای واقعی بر نیامدند، وقتی حقایق روشن‌تر از آن بودند که بشود آنها انکار و کتمان کرد، وقتی در عصر ارتباطات در همان ساعات اولیه همه چیز از پرده برون افتاد، وقتی پای کانادا و اوکراین و آمریکا و فرانسه و ناتو و… به میان آمد؛ و خلاصه وقتی سمبه حقایق خیلی پر زورتر از جعل و دغل و دروغ آخوندی شد، آنوقت زهر پذیرش شلیک موشک به‌هواپیمای مسافربری، توسط ولی فقیه درهم شکسته سر کشیده شد.

آخوند اطلاعاتی بی‌عمامه مشاور آخوند روحانی هم با یک فقره غلط‌کردن گویی به زودی خود را در برد که:

ندامت از خشم مردم...

ندامت از خشم مردم...

 

پاسدار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه جنایتکاران، هم به صحنه آمد و گفت:‌ من در اولین ساعت‌هایی که مطلع شدم (صبح چهارشنبه) به مقامات بالاترم اطلاع دادم».

به این ترتیب از همان ساعات اولیه، همه سردمداران رژیم از خامنه‌ای گرفته تا آخوند روحانی و سرکردگان سپاه همه و همه در جریان شلیک موشک به هواپیمای مسافربری قرار گرفتند، اما دستور به دروغ‌پراکنی دادند تا بلکه بتوانند این جنایت را هم مثل جنایات قبلی خود از سر به‌در کنند. غافل از اینکه «آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت».

اکنون این سؤال مطرح است که اگر همه سرنشینان هواپیما ایرانی بودند، و این پرواز همچون هواپیمای سرنگون شده در یاسوج متعلق به پرواز خطوط داخلی ایران بود، آیا سردمداران جنایتکار دیکتاتوری آخوندی باز هم به حقیقت اعتراف می‌کردند؟

هدف قرار گرفتن هواپیمای بوئینگ از سوی سپاه پاسداران از یکسو؛ و درج مطالب علیه ترامپ و شرکت آمریکایی بوئینگ در رسانه‌های زنجیره‌ای در طی ۴ روز پس از سقوط هواپیما (و حتی بعد از اینکه رژیم به شلیک موشک به ناگزیر اعتراف کرد) به چه معناست؟

روزنامه جمهوری... ۲۱دی ۹۸

روزنامه جمهوری... ۲۱دی ۹۸

 

گفته می‌شود ترامپ یکی از سهامداران عمده بوئینگ است و خبرگزاری آسوشیتدپرس رسماً اعلام کرده کارکنان شرکت بوئینگ مشکلات هواپیماهای خود را مخفی کرده‌اند».(روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی- شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸)

جمله معروفی از آبراهام لینکلن می‌گوید: «شما می‌توانید بعضی از مردم را برای همیشه فریب دهید،

شما می‌توانید همه مردم را برای مدتی فریب دهید، اما شما نمی‌توانید همه مردم را برای همیشه فریب دهید».

و سخن آخر اینکه توصیف غیر عمدی شلیک به هواپیمای مسافربری توسط سپاه جهل و جنایت پاسداران آنهم با دجالگری و ذکر دلایل و بهانه‌های مسخره فقط برای این است که مسئولان اصلی این فاجعه در برده شوند. آری، مقصر اصلی همانا خامنه‌ای و روحانی و سرکردگان سپاه پاسداران هستند که باید به‌خاطر این جنایت بزرگ محاکمه و مجازات شوند.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6487fa81-9736-4a24-b46b-7130b2817bf2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات