728 x 90

طرحهای سرکوبگرانه به بهانه رژیم‌ساخته مقابله با اراذل و اوباش

افطاری روحانی برای لومپن‌های لباس‌شخصی
افطاری روحانی برای لومپن‌های لباس‌شخصی

همزمان با گسترش اعتراضات اجتماعی و شنیده شدن ناقوس مرگ نظام و شعله‌کشیدن شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر روحانی توسط مردم و به‌ویژه جوانان کشور، نیروی انتظامی رژیم به‌بهانه ‌«اجرای طرح امنیت و آرامش» طرح سرکوبگرانه دیگری را اجرا کرد.

در جریان این طرح به‌گفته پاسدار رحیمی، سرکرده پلیس تهران، «‌در مجموع ۱۸۱واحد صنفی، باشگاههای بدن‌سازی و قهوه‌خانه‌ها، ۵۰پارک و تفرجگاه» مورد بازرسی قرار گرفت و در این رابطه ۱۹۵نفر دستگیر شده‌اند.

یکی از جرم‌های افراد دستگیر‌شده خریدوفروش سلاح سرد و گرم و رسیور است و به‌گفته سرکرده پلیس تهران «۱۳قبضه سلاح گرم» و «بالغ بر ۷۷۰۰رسیور و تجهیزات ماهواره» در جریان اجرای این طرح سرکوبگرانه کشف شده است.(خبرگزاری ایلنا ۵شهریور ۹۷)

دست‌زدن نیروی انتظامی رژیم به چنین طرح‌های مفتضح که حتی بر اساس معیارهای امنیتی خود رژیم همخوان با تهدیدهایی که بالاترین سران رژیم هر روز نسبت به آنها هشدار می‌دهند نیست، بیش از هر چیزی بیانگر بن‌بست رژیم در سرکوب است. دم زدن از جمع‌آوری «اراذل و اوباش» و ارائه آمار در مورد جمع‌آوری رسیور و ماهواره،‌ نشان می‌دهد که نظام برای سرکوب و اعتراضات مردم به بن‌بست رسیده و کم آورده است.

واقعیت این است که اراذل و اوباش واقعی و چاقوکش‌ها و عربده‌کش‌های لات و لمپن‌ها، همان نیروهای سرکوبگر رژیم و ایادی لباس‌شخصی و مزدوران اطلاعاتی ولی‌فقیه هستند.

در زمینه جذب لومپن‌ها به رژیم یکی از آخوندهای خامنه‌ای به نام محمدرضا شمس‌آبادی در سال ۹۰ اعتراف کرد رژیم در جریان فعالیت‌های به‌اصطلاح فرهنگی خود این اراذل و اوباش واقعی را جذب هیأت‌های مذهبی و آخوندی می‌کند.(سایت مرکز خبر حوزه ۱۰خرداد ۹۰)

در جریان قیام سال ۸۸ شاهدان عینی زیادی از حضور این دسته از لات و لمپن‌های بسیجی شده و لباس‌شخصی شده خامنه‌ای در شهرهای مختلف خبر دادند که اضافه بر این‌که شعارهایی در حمایت از خامنه‌ای می‌دادند، مردم را هم سرکوب می‌کردند.

آنها از سوی نهادهای رسمی سرکوب نظیر سپاه ضدخلقی، نیروی انتظامی و بسیج ضدمردمی حمایت می‌شوند و در بکار بردن خشونت و فحاشی علیه مردم و به‌خصوص مردم قیام‌کننده هیج محدودیتی ندارند و اختیارعمل گسترده‌یی هم دارند.

در راستای دادن اختیارعمل به همین اراذل و اوباش سرکوبگر است که روحانی در افطار ماه رمضان سال ۹۷ تعدادی از سران آنها را دعوت کرد و پذیرایی گرمی از آنها کرد.

در این ضیافت ۲تن از سرکردگان معروف لات و لمپن‌ها نیز به‌خاطر پذیرایی روحانی از آنها تشکر کردند و تصویر آنها هم در رسانه‌های اجتماعی پخش شد.

 

افطاری روحانی برای لومپن‌های لباس‌شخصی

 

بر اساس همین سیاست ضدمردمی است که پیش از این حسین همدانی، سرکرده پیشین سپاه موسوم به سپاه محمد رسول‌الله تهران که در سوریه کشته شد و در جریان قیام سال ۸۸ فرمانده اصلی سرکوب قیام تهران بود، اعتراف کرد: «اقدامی انجام دادیم که در تهران صدا کرد. ۵هزار نفر از کسانی که در آشوب‌ها حضور داشتند ولی در احزاب و جریانهای سیاسی حضور نداشتند بلکه از اشرار و اراذل بودند را شناسایی کردیم و در منزل‌شان کنترل‌شان می‌کردیم. روزی که فراخوان می‌زدند اینها کنترل می‌شدند و اجازه نداشتند از خانه بیرون بیایند. بعد اینها را عضو گردان کردم. بعداً این ۳گردان نشان دادند که اگر بخواهیم مجاهد تربیت کنیم باید چنین افرادی که با تیغ و قمه سر و کار دارند را پای کار بیاوریم. یکی از اینها فردی بود به نام ستاری. این ستاری وقتی به جمعیت زد، جانباز ۷۰درصد شد و سال گذشته هم به‌شهادت رسید».(سایت تابناک ۱۷مهر ۹۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a576ed8b-2501-4651-afc2-f7fb82dab0d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات