728 x 90

توفانی در راه است!

توفان در راه است!
توفان در راه است!

روز ۹دی ۹۷ رژیم آخوندی نمایشهای خیابانی به راه انداخت تا سرنگون نشدنش در جریان قیام سال ۸۸ را جشن بگیرد و برای حفظ نیروهای پژمرده و افسرده‌اش نمایش اقتدار و ثبات راه بیاندازد.

اما این نمایشات با ورشکستی مواجه شد که باعث افتضاح و سرشکستی حکومت شد.

اما خوشحالی سخنرانان از این‌که نظام در قیام سال ۸۸ سرنگون نشد به سرعت رنگ باخت و تعداد زیادی از آنها نسبت به آینده ابراز وحشت کردند و به ناگزیر نسبت به فضای انفجاری جامعه، نسبت به قیام و وقوع توفان دیگری که در راه است ابراز وحشت کردند.

این اعترافات نه تنها در اظهارات و اعترافات سخنرانان نمایشات ورشکسته ۹دی موج می‌زد، بلکه سایر مهره‌های دیگری هم که در این روزها در مورد مسایل و مشکلات رژیم ابراز نظر می‌کنند، نسبت به فضای انفجاری جامعه و وقوع خیزش و انقلاب دیگری نگرانند.

جهان‌بخش محبی‌نیا، عضو مجلس ارتجاع، در ۹دی ۹۷ در جلسه علنی گفت: «برادران، خواهران، علما، استادان دانشگاه، نخبگان دولت، قوه قضاییه، سال را پرحادثه نشان ندهید. هنوز سال به اتمام نرسیده می‌گوییم برای سال ۹۸ یک بلایی در راه است».

انتساب قیام مردم به دشمن خارجی هم از آنجا که به‌کلی برخلاف واقعیت است، مدعی را به ضدونقیض‌گویی می‌کشاند. نمونه‌اش حرف‌های علم‌الهدی است که اذعان کرد نارضایتی مردم ریشه در اقتصاد و سرکوب فرهنگی دارد: «ممکن است مجرای فتنه توی جریانهای فرهنگی باشد توی جریانهای اقتصادی باشد. اما مجرای فتنه داخل جامعه است مبدأ فتنه دشمن هست. یا دشمن از بیرون فتنه را روشن می‌کند آتش فتنه را داخل جامعه می‌فرستد و جامعه را منفجر می‌کند با فتنه. یا این‌که از همان اول فتنه را در داخل خود جامعه ایجاد می‌کند و در داخل جامعه سرایت پیدا می‌کند و فراگیر می‌شود».

آخوند علم‌الهدی با یادآوری قیام ۸۸ ابراز وحشتش را از قیامی که در راه است نتوانست پنهان کند و گفت: «این قصه، قصه سال ۸۸ نیست این قصه خیلی قوی‌تر قصه امروز ما هم هست».

علم‌الهدی با اذعان به این‌که «اینها می‌خواهند ولایت فقیه را براندازی کنند» و با ابراز وحشت از کابوس سرنگونی گفت: «مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشون فرمودند دشمن در سال ۹۷ دنبال یک مقدماتی است که از این مقدمات نتیجه بگیرد برای فتنه سال ۹۸ که ۱۰سال از فتنه ۸۸ گذشته دشمن می‌خواهد وارد یک عرصه‌ای بشود که دقیقاً فتنه سال ۸۸ را در سال ۹۸ تجدید کند».

غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی، عضو مجلس ارتجاع، با اشاره به قیام دیماه ۹۶ که با شعار مرگ بر خامنه‌ای خیز ملی برای براندازی حاکمیت را به نمایش گذاشت، نسبت به ویژگی فراگیر شدن قیام طبقات محروم و سرایت آتش قیام به طبقات میانی هشدار داد و گفت: «قرار گرفتن آنها در مقام گروهی سرخورده و مظلوم امکان هم‌ذات پنداری بخش‌های دیگری از جامعه با آنها و گسترش‌شان را نیز فراهم می‌کند».(روزنامه حکومتی ایران ۹دی ۹۷)

محمدرضا تاجیک، از باند اصلاح‌طلب هم به شرایط انفجاری جامعه اذعان کرد و گفت: «تصویری که من از جامعهٔ ایران امروز دارم به‌اصطلاح یک نوع ازهم‌دررفتگی است. یک نوع ناخوشی است، ناخوشی که امراض مختلف بیماریهای مختلف متراکم شده‌اند».

این مهره حکومتی با اذعان به بی‌راه‌حلی نظام و تأکید بر عقب‌افتادن رژیم از شرایط اجتماعی، بر حتمیت انفجار اجتماعی اذعان کرد و افزود: «علاجی که تدبیرگران می‌کنند درمان نیست. بیمار می‌کنند عمارت که می‌کنند ویران می‌کنند. از نشانه‌ها پی‌نمی‌برند که حادثه‌ای در راه است. از نشانه‌ها پی‌نمی‌برند که رخدادی در راه است».(سایت اعتماد آنلاین ۶دی ۹۷)

بسیار روشن است به‌رغم اختلاف منافع بر سر غارت و سرکوب مردم، نگرانی اصلی هر دو باند و مهره‌های آنها نسبت به گسترش اعتراضات و قیام و انقلاب دیگری است، قیام و انقلابی دیگر که بهمن‌وار رژیم را در زیرآوار خود دفن خواهد کرد.

هم‌چنان که آن مهره حکومتی(محمدرضا تاجیک) اذعان کرد نشانه‌های این رخداد بسیار است و مردم سرنگونی‌طلب و کانونهای شورشی با اعتراضات، شعارها و اقدامات خود نشان این «‌حادثه» فرخنده‌ای را «که در راه» است می‌دهند.

مهره دیگر رژیم‌(جهان‌بخش محبی‌نیا) نگران این است که برادران و خواهرانش، علما و... این همه از بدشگونی سال ۹۸ نگویند، غافل از این واقعیت که بدشگونی سال ۹۸ برای حاکمیت آن‌چنان است که سردمداران آن و از جمله علی خامنه‌ای نتوانسته‌اند آن‌ را نادیده بگیرند. در رأس آنها ولی‌فقیه ارتجاع است که قبل از هر کس دیگری نگرانی‌اش را نسبت به این امر اذعان کرد و هشدار داد: «حواستان جمع باشد دشمن برای سال ۹۸ نقشه دارد».

خامنه‌ای که بیش از هر کس دیگر حساب و کتاب کار رژیم را دارد و می‌داند اوضاع به چه سمتی می‌رود ناگزیر می‌شود آنچه را که نباید بگوید بدون تعارف در مورد سال ۹۸ بگوید.

علی خامنه‌ای این پیش‌بینی را بر اساس قیامها و اعتراضات مردم، اقدامات کانونهای شورشی و فعالیت مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران کرد.

حادثه‌ٔ در راه حسن خمینی را نیز نگران کرده و وادار کرده است تا تعارفات را کنار بگذارد و در سخنانی در حسینیه جماران به صراحت به بی‌آیندگی نظام اعتراف کند و به سردمداران و مهره‌های آن هشدار بدهد: «باید از روزی ترسید که جایگاهها به هم بریزد و نقش‌ها دگرگون شود».

آن روزی که حسن خمینی نگران آن است که نقش‌ها دگرگون شود، روزی است که حضرت علی تمامی ستمگران را به آن بشارت می‌دهد: «یَوْمُ الْمَظْلُومِ عَلَی الظَّالِمِ أَشدُّ مِنْ یَوْمِ الظَّالِمِ عَلَی الْمَظْلُومِ».(روز انتقام گرفتن از ظالم، سخت‌تر از روز ستم بر مظلوم است)

خانم مریم رجوی هم در زمینه فرارسیدن چنین روزی و جاری شدن حکم خدا در مورد حاکمیت ولایت فقیه در ایران می‌گوید: «پاسخ ما به سردمداران ارتجاع این است حکم الهی، بی‌تردید، جاری خواهد شد و این، همان سرنگونی ولایت فقیه است؛ پس منتظر باش!».(سخنرانی مریم رجوی در گردهم‌آیی سالانه مقاومت در سال ۱۳۹۵)

پیش‌بینی که در حال حاضر بسیاری از سردمداران و مهره‌های نظام نگران تحقق آن هستند و فائزه هاشمی، دختر هاشمی رفسنجانی هم می‌گوید: «‌از دیدگاه من فروپاشی محتوایی اتفاق افتاده است و تنها فروپاشی ظاهری و فیزیکی اتفاق نیفتاده است و خیلی احتمال می‌دهم که این اتفاق بیفتد».

فروپاشی و سرنگونی به‌مثابه یک حکم قطعی و تزلزل‌ناپذیر در انتظار نظام آخوندی است و بر ناصیه آن نوشته شده است و از آن هم گریزی ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/843fb949-a132-4378-80d3-08298eceaf16"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات