728 x 90

غیظ و کین رژیم قتل‌عام از کنفرانس بین‌المللی حقوقدانان

سخن روز
سخن روز

در ادامهٔ جیغهای بنفش و سوزناک رژیم به‌خاطر گزارش جاوید رحمان دربارهٔ جنایات سبعانهٔ رژیم آخوندی و نسل‌کشی مجاهدین در سالهای۶۰و۶۱ و قتل‌عام ۶۷، خبرگزاری قضاییه جلادان (شنبه ۱۷شهریور) دربارهٔ شرکت وی در کنفرانس بین‌المللی حقوقدانان نوشت: «حضور به‌اصطلاح گزارشگر پیشین سازمان ملل در میان منافقین، آن هم در زمانی که مأموریتش در سازمان ملل پایان یافته، به‌طور گسترده‌یی مورد توجه قرار گرفته است... گروهک تروریستی منافقین گردهمایی یاد شده را به‌مناسبت گزارش پایانی رحمان در سمت گزارشگر ویژه سازمان ملل با حضور شماری دیگر از چهره‌های همراه خود و معاند ایران برگزار کرد».

نگرانی و غیظ و کین جلادان حاکم بر ایران از ثبت بین‌المللی جنایات سبعانهٔ خمینی و خامنه‌ای و سایر سرکردگان جنایتکار رژیم و تأکید حقوقدانان برجسته جهان بر لزوم پایان دادن به مصونیت آمران و عاملان جنایت و لزوم قرار گرفتن آنها در پیشگاه عدالت، کاملاً قابل فهم است و آ‌ن را در واکنش‌های زنجیره‌یی آخوندها و عواملشان به‌وضوح می‌توان دید.

روز ۶ شهریور خبرگزاری قضاییه جلادان واکنش جنون‌آمیز غریب‎‌آبادی به «حضور جاوید رحمان در نشست مجاهدین» را منعکس کرد و نوشت: «دبیر ستاد حقوق‌بشر در نامه‌یی به رئیس شورای حقوق‌بشر و کمیسرعالی حقوق‌بشر سازمان ملل از حضور جاوید رحمان در کنار سرکرده یک گروه مسلح تروریستی به‌شدت انتقاد کرد». ارگان قضاییهٔ جلادان افزود: «این نشست به‌مناسبت گزارش ادعایی پایانی جاوید رحمان در سمت گزارشگر ویژه سازمان ملل برگزار شده است، گزارشی که در حقیقت، ادعانامه‌ای مملو از دروغ‌ها و اتهام‌های بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی بود که به‌منظور تأمین خواسته‌های مجاهدین نوشته شد تا ادای دین او به مجاهدین به‌خاطر حمایت‌های مالی از او در پایان حضورش در سمت گزارشگری ویژه باشد».

در همان روز، روزنامه حکومتی فرهیختگان وابسته به ولایتی مشاور خامنه‌ای گزارشگر جدید ملل متحد را هدف یاوه‌گویی‌هایش قرار داد و نوشت: «تداوم رویکردهای جاوید رحمان در اظهارات مای ساتو ژاپنی، گزارشگر ویژه جدید سازمان ملل در امور حقوق‌بشری ایران نشان می‌دهد مقامات این نهاد به ظاهر بی‌طرف بین‌الملل شاید برای کاهش نزاع با نظام چهره‌های شناخته شده را از جلو تریبون کنار بزنند، اما در رویکردهای خود تغییر جهت نداده و با افراد جدید مسیر تقابلی پیشین را ادامه می‌دهند».

روز۸شهریور تلویزیون خامنه‌ای گفت: «جاوید رحمان گزارشگر حقوق‌بشر ایران در سازمان ملل پس از شش سال دروغ‌پراکنی علیه ایران به مأموریتش پایان داد. تصاویر او حالا در کنار سرکرده مجاهدین دیده شده است».

سخنگوی وزارت‌خارجهٔ رژیم هم نوشت: «جاوید رحمان خدمات متعددی به سازمان مجاهدین خلق کرده است و انتظار نمی‌رفت که در گردهمایی مجاهدین خلق شرکت نکند».

سفیر رژیم در اتریش نیز که جای خالی دیپلمات تروریست بمب‌گذار اسدالله اسدی را پر کرده است، در عین سوءاستفاده از تسهیلات دیپلماتیک برای تروریسم، با بلاهت خاصی به «سوءاستفاده از ساختارهای سازمان ملل» و «حضور گزارشگر سابق شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در جمع مجاهدین» اعتراض کرد!

در پی واکنش‌های هیستریک و بی‌دنده و ترمز حکومت آخوندی، سخنگوی مجاهدین روز ۱۵شهریور خطاب به رژیم کف بر دهان و مزدوران مویه‌کنانش گفت:

«به وضوح پیداست که رژیم و مزدورانش در زمینه آزادی بیان حتی تحمل یک سخنرانی گزارشگر سازمان ملل را در خارج از ایران هم ندارند. چه رسد به داخل ایران و سرخ‌ترین نام که نام مجاهدین است. درست به همین دلیل باید بند از بند این رژیم گسست. عجالتاً مانند روزگار خمینی می‌توانید در داخل و خارج کشور در یک کر هماهنگ با یکدیگر دم بگیرید که“ امت نالان... سوی جماران ”!

ضمناً شرکت حقوقدانان برجسته بین‌المللی دیگر مانند رئیس دیوان بین‌المللی جنایی را هم در کنفرانس حقوقدانان از یاد نبرید تا زمان رسیدگی به جنایتهایتان در دادگاه بین‌المللی فرا برسد!».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/233907e8-1364-4831-b375-75c388e46488"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات