728 x 90

فرجام جنگ‌افروزی و جنگ گرگهای هراسان

سخن روز
سخن روز

بامداد روز شنبه ۵آبان، در بحبوحه‌ٔ حملهٔ هوایی اسراییل به شماری از اهداف نظامی در ایران، «تلگرام خبر فوری» رژیم از یک «اطلاعیه مهم در خصوص ارسال تصاویر و اخبار برای رسانه‌های معاند» خبر داد و در حالی که این کار را «جرم» توصیف می‌کرد افزود: «هر فرد یا گروهی با دول خارجی متخاصم به هر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتی‌که محارب شناخته نشود، به یک تا ۱۰سال حبس محکوم می‌گردد».

پیش از این نیز آخوند عالی، روضه‌خوان دربار خامنه‌ای طی یک سخنرانی علنی با برشمردن مواردی از جنگ‌ و جدال و سگ دعواهای رژیم در باتلاق جنگ‌افروزی به محاکمه و تهدید مدعیان درونی متوسل شد و گفت چرا «قوه قضاییه آن کاری را که باید زمان جنگ انجام بدهد، انجام نمی‌دهد؟ بابا زمان جنگ است، باید اینها را مثل زمان جنگ دادگاهیشان بکنند». وی در توضیح بیشتر گفته بود: «بعضی از افرادی که خیلی بخواهیم حسن‌ظن داشته باشیم، باید بگوییم جاهل، اگر نگوییم خائن، همین بیانیه ننگینی که متأسفانه به‌اسم جامعهٔ مدرسین و محققان قم... یک مشت افراد وازدهٔ سیاسی که سابقه‌هاشان هم معلوم هست، این بیانیه را دادند که آقا چرا این‌قدر هزینه برای مردم درست می‌کنید؟ دو تا دولت را دولت فلسطین و دولت اسراییل را به‌رسمیت بشناسیم دو تا دولت آنجا باشد».

آخوند عالی هم‌چنین مورد دیگری از آشفتگی و جنگ گرگها در ولایت ارتجاع را مطرح کرد و افزود: «بعد از شهادت اسماعیل هنیه دو ماه خوب ما نزدیم دیگه اتفاقی نیفتاد. توی این دو ماه در فضای مجازی یا در بعضی از جاها در رسانه‌ها چه خبر بود، به فرماندهان سپاه خدا شاهد است، من زبانم برنمی‌گردد اسم ببرم. سردار باقری، سردار سلامی، سردار حاجی‌زاده، به دیاثت سیاسی اینها را متهم کردند. خیلی عذر از همه شون می‌خواهم. یعنی دیوث سیاسی! این توی مطالبی بود که پخش شد که چرا تعلل می‌کنید؟ چرا نمی‌زنید؟ یعنی بی‌اعتمادی شدید درست شده بود باید این‌جوری باشد؟» (تلویزیون رژیم ـ ۳آبان).

همزمان با روضه‌خوان دربار خامنه‌ای، آخوند اعرافی رئیس حکومتی حوزه‌های جهل و جنایت نیز طی سخنانی که از تلویزیون رژیم (۳آبان) پخش شد، به موضع‌گیری «مجمع مدرسین و محققان حوزه» در اعتراض به هزینه‌ها و پیامدهای جنگ‌افروزی و این‌که باید راه‌حل دو کشوری را قبول کنیم حمله کرد و گفت: «این‌که کسانی بگویند دو کشور در سرزمینی که سراسر آن غصب هست این به هیچ نحو قابل‌قبول نیست و یک خطای بزرگ راهبردی است».

آخوند اعرافی تأکید کرد «ما در یک پیچ تاریخی و شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم که نیازمند به هوشیاری، هوشمندی، اتخاذ تصمیم‌های بنیادی و برداشتن گام‌های بلند و ایستادگی در برابر شیطانهایی است که می‌خواهند عالم اسلام (بخوانید رژیم آخوندی) را به‌زانو در بیاورند این یک صحنهٔ بسیار جدیدی است. در این کارزار بزرگ و معرکهٔ عظیم، اولین شرط، مواضع درست و صحیح است».

«معرکه عظیم»! و «پیچ تاریخی»! که این آخوند وحشت‌زده در مورد حساسیت و خطرهای آن هشدار می‌دهد، فرجام شوم جنگ‌افروزی خامنه‌ای است که گریبان ولایت او را گرفته است. خلیفه تبهکار می‌خواست با جنگ‌افروزی در مقابل قیام مردم ایران سد ببندد و قدرت منطقه‌یی و طرف حساب بین‌المللی شود، اما اکنون آتش به خیمه و خرگاه ولایت گرفته و هول و هراس و تشتت و جنگ گرگها در باتلاق جنگ را سبب شده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e558a064-8d30-481e-952b-476ba1bb6b85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات