728 x 90

فیگور برای ارعاب

همان‌طور که انتظار می‌رفت رئیسی جنایتکار هنوز بر کرسی قضاییه خامنه‌ای ننشسته، چنگ و دندان نشان‌ داده به ارعاب مردم پرداخت. وی صریحاً گفت: «عدالت فرع بر امنیت است»! این اولین جمله جلاد بدنام قتل‌عام ۶۷، در روز تحویل‌گیری مسند قاضی‌القضاتی فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران است.

رئیسی: «همه اقدامات ما فرع بر امنیت است، اجرای عدالت فرع بر این است... پیشرفت فرع بر امنیت است! لذا مسأله امنیت مسأله‌ای نیست که بشود نسبت بهش کوچکترین اغماضی کرد».

رئیسی جلاد در بخش دیگری از اظهارات خود برای باند روحانی هم خط‌ و نشان کشید و گفت: «آقای معاون اول محترم اینجا تشریف دارند ببینید اعضای محترم دولت ما باید ساختارهای فسادزا را در کشور اصلاح کنیم... دستگاه قضایی هم برخورد عبرت‌آموز با مفسدین اقتصادی را در دستورکار قرار خواهد داد».

آخوند رئیسی بدون اشاره به پرونده‌های دزدی و اختلاس عوامل باند روحانی و از جمله برادر روحانی که در حال محاکمه به‌علت دزدی و فساد است، گفت: «هیچکس تحت هیچ شرایطی در هیچ جایگاهی حق دورزدن قانون و تخلف قانونی را نخواهد داشت».

متقابلاً روزنامهٔ جمهوری با اشاره به پرونده اختلاس باند رقیب در پتروشیمی نوشت: «برای دستگاه قضایی نظام جمهوری اسلامی زیبنده نیست که لایه‌هایی از پرونده‌های فساد و اخلال اقتصادی یا هر موضوع دیگر از رسیدگی معاف باشند»!

به این ترتیب انتصاب رئیسی به ریاست قضاییه بر جنگ باندهای مافیایی حکومتی می‌افزاید و بحران درونی را تشدید می‌کند. اما تا آنجا که به مردم برمی‌گردد، او و نظامش هیچ برگ دیگری برای سرکوب مردم در دست ندارند که قبلاً رو نکرده باشند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2661d926-c8a1-43d3-806b-22f62ea33b71"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات