728 x 90

محکومیت یک سیاست و یک نظام

محکومیت یک سیاست
محکومیت یک سیاست

در تیر ماه سال۱۳۹۷ اسدالله اسدی، «تروریست دیپلمات‌پوش» نظام ولایت، نه تنها در اجرای طرح ضدانسانی، جنایت‌شان شکست خورد، بلکه خود در تله‌ٔ تروریستی خودش گرفتار آمد.

از همان لحظه‌ٔ انتشار خبر دستگیری وی تا تمام مراحل بازپرسی و دادرسی، رژیم آدم‌کش ولایت فقیه تمام تلاش‌های پیدا و پنهان خود را برای لاپوشانی و هم آوردن این افتضاح تاریخی به کار گرفت؛ اما گام‌به‌گام در هر مرحله با شکست مواجه شد و تاکتیک عوض کرد تا روز صدور حکم فرا رسید. روزی بی‌سابقه در تاریخ برای پیروزی عدالت!

 

به تقلید از پیرکفتار جماران!

خمینی ملعون سنگ‌بنای یک دروغ ننگین را برای حکومت پلید ولایت گذاشت که تا امروز یکی از محوری‌ترین و تکراری‌ترین تاکتیک‌های دستگاه اطلاعاتی و جنایت‌های سازمان یافته‌ٔ نظام بوده است. روزگاری که چماقداران ارتجاع سیاه آخوندی با حمله به دفاتر و میتینگ‌های مجاهدین، خوی وحشی و ددمنشی جماعت واپس‌گرای کوردل را به تمام و کمال نشان می‌دادند، پیرکفتار جماران پشت آنها در آمد و با دروغی سخیف مدعی شد: «بعضی از اینها آن رفیق خودشان را بیهوش می‌کنند و شکنجه می‌کنند، برای این‌که بگویند شکنجه ما داریم!» (صحیفه‌ٔ خمینی ملعون-جلد۱۴-ص۲۷۰)

این تاکتیک مسخره و نخ نما، مکرر در مکرر توسط نظام پلید ولایت پس از خمینی دجال به‌کار گرفته شد. در جریان اقدام جنایت‌کارانه‌ٔ دیپلمات تروریست رژیم، اسدالله اسدی که توسط یک سلول نفوذی خفته اجرا می‌شد نیز طرح این بود که پس از انجام جنایت، آن‌را باز به گردن «خودشان» بیندازند! امری که از چشم ناظران بیرونی نیز پوشیده نماند و از جمله سایت بازفید در مطلبی در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۷ به آن اشاره کرده بود. اما در نهایت حساب و کتاب‌های نخبگان تروریست نظام ناشیانه بود و به‌جای آن «خودشان» این بار «خود خودشان» در چاله‌ٔ حفر شده‌ٔ خودشان گیر افتادند!

 

باج‌گیری و تهدید، گام شکست‌خورده‌ٔ دوم!

بلافاصله پس از شکست مفتضحانه‌ٔ تاکتیک «کار خودشونه»، ناگهان چهره‌ٔ کریه دژخیم به شکل و شمایل اصلی‌اش از پشت نقاب «دیپلماسی» عیان شد! پاسدار تروریست «دیپلمات‌پوش» نظام با وقاحت بی‌مانندی آشکارا به تهدید اروپا پرداخت و پلیس بلژیک را به اقدامات تلافی‌جویانه «دوستان منطقه‌ای» نظام بشارت داد! اما این گام هم رسوایی شکستی مضاعف را به بار آورد؛ چرا که پلیس بلژیک با افشای همین موضوع عملاً برگ تهدید نظام را سوزاند!

 

«مصونیتی» برای تروریستها نیست!

پس از شکست گام دوم، رژیم آخوندی با وقاحت و در عین‌حال زبونی تمام، از یک قانون بین‌المللی برای اقدام تروریستی خودش سنگر ساخت! از آنجا که اسناد متقن و تروریستها همگی در چنگال عدالت گرفتار شده بودند، امکان نفی یا تکذیب اساس پرونده وجود نداشت!

در این رابطه رسوایی تا حدی بود که علی ماجدی، سفیر وقت نظام در آلمان در هنگام دستگیری اسدالله اسدی دیپلمات-تروریست نظام در آلمان، بعدها اعتراف کرد که شواهد و مدارک به قدری بوده که امکان فرار از آن وجود ندارد! وی در غر و لند به نظام در سخنانی که در تاریخ ۳بهمن ۱۳۹۷ در خبرگزاری حکومتی ایسنا منتشر شد گفت: «اروپایی‌ها در مورد ادعاهایی که مطرح کرده‌اند اسنادی آورده‌اند که ما نمی‌توانیم آن را به‌راحتی رد کنیم».

از این رو نظام ورشکسته‌ٔ ولایت، از خیر تاکتیک اول گذشت و مدعی شد که تروریست دستگیر شده یک «دیپلمات» رسمی حکومت آخوندی است و طبق کنوانسیون ۱۹۶۱ وین از «مصونیت» دیپلماتیک برخوردار است و نباید با وی برخوردی صورت بگیرد!

در دنیای دیپلماسی مورد عادت آخوندها که بر اساس مماشات و معامله شکل گرفته بود، بسیاری از مسائل این‌چنینی در گفتگوهای محرمانه و پنهانی «حل و فصل» می‌شدند! همان‌گونه که در بسیاری از پرونده‌های ترور و جنایت رژیم در سال‌های حاکمیت آخوندها دیدیم، هر بار پس از انجام یک جنایت، مانند آنچه در ترور مدافع بزرگ حقوق‌بشر، پروفسور کاظم رجوی گذشت، مزدوران و قاتلان با کمترین واکنش رسانه‌یی ممکن به رژیم مسترد می‌شدند. اما این بار این ترفند نیز کارآیی نداشت و دادگاه رسماً آن را رد کرد.

 

محکومیت کل نظام

روند دادگاه تا همین‌جا ادعای مقاومت ایران و رئیس‌جمهور برگزیده‌ٔ آن را تأیید کرده است؛ هر جا که قطره‌ای از عدالت و آزادی وجود داشته باشد، مجاهدین و مقاومت ایران برنده‌ٔ آن هستند.

اگر چه همان‌گونه که سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت‌خارجه‌ٔ آخوندها اعلام کرده است، رژیم هم‌چنان بر طبل «مصونیت» می‌زند و حکم دادگاهی به‌جز قضاییه‌ٔ رئیسی جلاد را «عادلانه» نمی‌داند! (تسنیم- ۱۶ بهمن۹۹)

پیشاپیش هم روشن است که رژیم روند اداری دادگاه اسدالله اسدی را با اعتراض به حکم پیگیری خواهد کرد؛ اما ضربه‌ٔ کاری برای نظام اصلاً در محکومیت فرد یک جنایت‌کار به نام اسدی و تیم مزدورش خلاصه نمی‌شود. بلکه آنچه رژیم را به هراس و وحشت انداخته، محکومیت تمامیت نظام و نشانه‌های قوی پایان دوران مماشات ننگین و چشم بستن بر جنایات افسار گسیخته‌ٔ نظام است.

بنابراین همان‌طور که رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت گفت: «این موضوع فراتر از محکومیت یک دیپلمات رژیم است؛ این، شکست سیاسی آخوندها، محکومیت قضایی رژیم و رسوایی بسیاری سیاست‌ها و ترفندهای آن است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8ca80a4-0565-44f3-afc3-a2e3d6cbdb05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات