728 x 90

از مروارید تا الماس (۲)

بررسی کرنولوژیک وقایع مهم در منحنی رو به‌صعود کارزار بین مقاومت ایران و دیکتاتوری آخوندی از ۱۵شهریور ۹۷ تا ۱۵شهریور ۹۸

اشرف ۳
اشرف ۳

در قسمت نخست این کرنولوژی به برشی از وقایع در فاصلهٔ بین شهریور ۹۷ تا شهریور ۹۸ اشاره کردیم. قبل از آن که مرور مهمترین وقایع این بازهٔ زمانی را ادامه دهیم لازم است خاطرنشان کنیم که امروزه صدای مقاومت ایران، در افق براندازی این حاکمیت و چشم‌اندازهای موجود بلندتر از روزها و ماههای قبل به‌گوش می‌رسد. شاهد مجسم برای این ادعا،‌ واکنش‌های هیستریک و از نرم خارج سردمداران و رسانه‌های مزدبگیر حکومتی در مورد مجاهدین است؛ تا جایی‌که دیگر امروز برای تبلیغات حکومتی نمی‌صرفد که از مجاهدین با واژهٔ نخ‌نما و آبروباخته و از دور خارج «منافقین!» یاد کند، مجبور است در ادبیات رسانه‌ای خود از «مجاهدین خلق» یا «سازمان مجاهدین خلق» استفاده نماید.

 

امروزه صدای مقاومت ایران، در افق براندازی این حاکمیت و چشم‌اندازهای موجود بلندتر از روزها و ماههای قبل به‌گوش می‌رسد. شاهد مجسم برای این ادعا،‌ واکنش‌های هیستریک و از نرم خارج سردمداران و رسانه‌های مزدبگیر حکومتی در مورد مجاهدین است؛ تا جایی‌که دیگر امروز برای تبلیغات حکومتی نمی‌صرفد که از مجاهدین با واژهٔ نخ‌نما و آبروباخته و از دور خارج «منافقین!» یاد کند، مجبور است در ادبیات رسانه‌ای خود از «مجاهدین خلق» یا «سازمان مجاهدین خلق» استفاده نماید. بگذریم از این‌که اطلاق صفت «گروهک!» به مجاهدین دیگر خریداری ندارد و حکومت ناگزیر است که به نقش و جایگاه مجاهدین و شورای ملی مقاومت به‌عنوان «آلترناتیو» اذعان نماید. آنها آشکارا در اعتراف ناخواسته به قدرت مقاومت ایران می‌گویند:

«اگر جلساتی را که (مجاهدین) در پاریس برگزار می‌کند ملاحظه کنید ۵دولت دست‌به‌دست هم بدهند، نمی‌توانند میتینگ این‌چنینی برگزار کنند».

 

بگذریم از این‌که اطلاق صفت «گروهک!» به مجاهدین دیگر خریداری ندارد و حکومت ناگزیر است که به نقش و جایگاه مجاهدین و شورای ملی مقاومت به‌عنوان «آلترناتیو» اذعان نماید. آنها آشکارا در اعتراف ناخواسته به قدرت مقاومت ایران می‌گویند:

«اگر جلساتی را که (مجاهدین) در پاریس برگزار می‌کند ملاحظه کنید ۵دولت دست‌به‌دست هم بدهند، نمی‌توانند میتینگ این‌چنینی برگزار کنند».(فرهیختگان - گفتگو با محمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد بدنام هابیلیان ۱۳شهریور  ۹۸)

البته این امر عجیبی نیست. اگر وضعیت سیاسی ایران و تعادل‌قوای موجود بین این رژیم و اپوزیسیون آن را به ۲کفهٔ یک ترازو تشبیه کنیم، به میزانی که دیکتاتوری آخوندی به سرنگونی خود نزدیک می‌شود، به همان میزان آلترناتیو دموکراتیک آن مطرح و مطرح‌تر می‌شود و اعتبار آن در ایران و جهان فزونی می‌یابد.

با هم خط سیر این تحول را از خلال رویدادها دنبال می‌کنیم.

 

۲۹آذر ۹۷ ـ اخراج ۲دیپلمات اصلی رژیم از آلبانی و حمایت آمریکا از این اقدام

حضور مقاومت ایران در خاک آلبانی و برپاکردن اشرف۳ در کوتاه‌مدت «گل داد و مژده داد». دولت آلبانی که پیش‌تر در کشف و خنثی کردن توطئهٔ تروریستی حاکمیت آخوندی پیشقدم شده بود، این‌بار در راستای امنیت ملی آلبانی گامی کیفی برداشت و اقدام به اخراج دیپلمات تروریست‌های رژیم ایران شامل سفیر و دبیر اول سفارت آخوندها کرد.

این اقدام آلبانی مورد توجه قرار گرفت. واشنگتن تایمز در مطلبی به تاریخ ۲۹آذر ۹۷ در این مورد نوشت: «از یک خبر بزرگ هیچ کم نداشت. ستایش از تصمیم نخست‌وزیر آلبانی برای اخراج ۲دیپلمات (رژیم) ایران. دلیل این اقدام صدمه‌زدن به امنیت ملی آلبانی مطرح شد.

این کار غیرمنتظره بزرگی بود با وجود این‌که اخیراً به (حاکمان) تهران به‌خاطر ارتکاب عملیات‌های مرگبار علیه غیرنظامیان در کشورهای متعدد هشدار داده شده بود ولی تهران به‌ عملیات‌های تروریستی از طریق مراکز دیپلماتیک خود در سراسر دنیا ادامه داده. این جنایت و سرطان بدخیم رژیمی است که دگماتیسم فاسد و قرون وسطایی‌اش را در سراسر خاورمیانه و جهان صادر می‌کند و به‌طور سیستماتیک مردم خود را سرکوب و حتی آب آشامیدن آنها را هم می‌دزدد.

این رژیم عملیات‌های اطلاعاتی مرگباری در خاک آلبانی علیه سازمان مجاهدین که یک سازمان در تبعید ایرانی است، ترتیب می‌دهد، گروهی که دولت آلبانی به آن پناه داده است. این پناهندگی به دوران ریاست کلینتون در وزارت‌خارجه برمی‌گردد که بعد از کشتن بیرحمانه اعضای بی‌دفاع این گروه در عراق توسط (رژیم) ایران، یا گروه‌های تحت حمایت آن صورت گرفت.

شبکه ترور (رژیم) ایران آمریکاییان از جمله حامیان مجاهدین خلق و رئیس سابق مجلس نمایندگان نیوت گینگریچ و شهردار سابق نیویورک رودی جولیانی(مشاور حقوقی ترامپ) را هدف قرار داده بود. ۲توطئه تروریستی علیه سازمان مجاهدین از جمله یک بمب‌گذاری خنثی شده در ماه مارس جهت انفجار مقر مجاهدین خلق در آلبانی و همچنین توطئه تروریستی دیگر در تابستان امسال توسط یک سلول خفته مستقر در اروپا در گردهمایی بزرگ مجاهدین در پاریس خنثی شد.

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران تصمیم آلبانی برای اخراج سفیر و مسئول دستگاه وزارت اطلاعات (رژیم) در تیرانا را مورد تحسین قراد داد و گفت حکام رژیم ایران باید بدانند که فعالیت‌های تروریستی آنها در اروپا و سراسر دنیا عواقب جدی دربرخواهد داشت.

واقعیت این است که ملایان حاکم بر ایران حاضرند تا در خاک خارجی به‌طور آشکار مرتکب جنایت شوند و ریسک محکومیت‌های جهانی را بپذیرند، تا نشان دهند چه میزان از مجاهدین خلق ایران وحشت دارند. اگر همان‌طور که بعضی منتقدان می‌گویند، این مقاومت به‌تدریج در خاک خارجی تحلیل می‌رود، پس چرا تهران حاضر است چنین سیاست‌های پرریسکی را پی‌بگیرد.

همان‌طور که رودی جولیانی در گردهمایی مجاهدین در ژوئن گذشته اعلام کرد، اگر مجاهدین خلق هیچ تهدیدی برای رژیم ایران ندارند، پس چرا رژیم ایران این‌قدر تلاش می‌کند تا آنها را از میان بردارد و بکشد».

واشنگتن تایمز سپس می‌نویسد:

«با تأسف باید گفت که اروپا شریک‌جرم است زیرا رهبران اروپا به‌دنبال پیدا کردن راههایی برای حفظ برجام جهت منافع اقتصادی خود با تهران هستند. دولت اوباما نیز از این خلافکاران مذهبی استمالت کرد. بعضی از عناصر کلیدی آن مانند جان کری و بن رودز هم‌چنان در تلاشند تا نقش مضر رژیم ملاها را کمرنگ کنند».

 

اگر وضعیت سیاسی ایران و تعادل‌قوای موجود بین این رژیم و اپوزیسیون آن را به ۲کفهٔ یک ترازو تشبه کنیم، به میزانی که دیکتاتوری آخوندی به سرنگونی خود نزدیک می‌شود، به همان میزان آلترناتیو دموکراتیک آن مطرح و مطرح‌تر می‌شود و اعتبار آن در ایران و جهان فزونی می‌یابد.

 

۱۹بهمن ۹۷ ـ برگزاری تظاهرات بزرگ علیه نقض حقوق‌بشر در ایران توسط اشرف‌نشانان و حامیان مقاومت در پاریس

 

تظاهرات مقاومت ایران در پاریس ـ ۱۹بهمن ۹۷

تظاهرات مقاومت ایران در پاریس ـ ۱۹بهمن ۹۷

 

تظاهرات پاریس بعد از گردهمایی ۱۰۰هزار نفرهٔ مقاومت یک شاخص جدی و قابل‌تکیه است. در این نقطه است که بین آلترناتیو دموکراتیک و دیگر مدعیان رنگارنگ و بازیگران نقش آلترناتیو با خاستگاههای مشکوک و منتسب به وزرات اطلاعات فرق گذاشت.

برگزاری موفق تظاهرات پاریس در آن واحد به چند پارامتر پاسخ به‌جا و قانع‌کننده داد:

۱ـ وضعیت انقلابی و انفجاری موجود در جامعه، آن‌چنان که اکثریت مردم آن را نخواهند و خواهان تغییر آن باشند.

۲ـ نشانه‌های ناکارآمدی و ضعف مفرط در حاکمیت به‌گونه‌ای که دیگر نتواند حکومت کند و با زور سرنیزه خود را بر سر قدرت نگاه‌دارد.

۳ـ وجود یک آلترناتیو امتحان پس‌داده، شناخته‌شده و معتبر

۴ـ مهیا بودن شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی برای تغییر

 

۲۴بهمن ۹۷ ـ گردهمایی بزرگ ایرانیان آزاده در ورشو

 

گردهمایی بزرگ ایرانیان آزاده در ورشو ـ ۲۴بهمن ۹۷

گردهمایی بزرگ ایرانیان آزاده در ورشو ـ ۲۴بهمن ۹۷

 

درست در شرایطی که نگاهها به ایران و مقاومت ایران به‌عنوان تنها آلترناتیو استبداد دینی دوخته شده بود، ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت روز چهارشنبه ۲۴بهمن ۹۷ همزمان با کنفرانس بین‌المللی لهستان، در ورشو دست به تظاهرات زدند تا پیام قیام رهایی‌بخش مردم ایران و کانون‌های شورشی را به جامعه جهانی برسانند.

خانم مریم رجوی طی پیامی به این تظاهرات گفت: ایران بپاخاسته، جهان را فرامی‌خواند تا بیشتر از این نسبت به‌ حقوق پایمال‌شده ملت ایران سکوت نکنند. از این‌رو به حق‌کشی طولانی که با سیاست مماشات غرب نسبت به‌ ایرانیان روا شده باید به‌طور کامل پایان داده شود البته سرنگونی و برقرار کردن دموکراسی و حاکمیت جمهور مردم کار مردم ایران و ارتش آزادی است.

در تظاهرات ورشو شهردار رودی جولیانی، سناتور رابرت توریسلی، سید احمد غزالی و شماری از سناتورها و شخصیت‌های سیاسی لهستان سخنرانی کردند و از قیام مردم ایران حمایت کردند.

این تظاهرات توسط خبرگزاری‌های بین‌المللی نظیر رویتر و آسوشیتدپرس و د.پ.ا آلمان منعکس شد.

دیکتاتوری آخوندی از رژهٔ بااقتدار مجاهدین در خیابانهای لهستان، به خود پیچید و به هذیان‌گویی افتاد؛ تا جایی که مهره‌ای مانند حمیدرضا آصفی، دیپلمات تروریست و سخنگوی اسبق وزارت‌خارجه را با سراسیمگی به‌میدان آورد تا بگوید «منطق نشست ورشو دنیاپسند نبود...».

منظورش این است که «آخوند پسند!» یعنی به‌نفع فاشیسم دینی و تروریسم افسارگسیختهٔ آن نبود. راست هم می‌گوید، علی خامنه‌ای تا اینجایش را پیش‌بینی نمی‌کرد. هنوز همآورد خود را به‌درستی نشناخته بود.

آصفی در جایی دیگر ـ در حالی که نمی‌توانست غیظ خود را از حضور مجاهدین در کنفرانسی که نگاه دنیا به آن معطوف بود، پنهان دارد ـ گفت:

«اقدام زشتی در این نشست اتفاق افتاد که به‌نظر من لهستان باید در این خصوص پاسخ بدهد و آن تریبونی بود که در اختیار مجاهدین قرار گرفت... و در کنار سعی کردند مجاهدین را جمع کنند و آقای جولیانی برای آنها سخنرانی کرد».(ایلنا ۲۶بهمن ۹۷)

 

۲۸بهمن ۹۷ ـ خروش ایرانیان آزاده در مونیخ

 

خروش ایرانیان آزاده در مونیخ ـ ۲۸بهمن ۹۷

خروش ایرانیان آزاده در مونیخ ـ ۲۸بهمن ۹۷

 

۴روز پس از تظاهرات ورشو، روز ۲۸بهمن ایرانیان و پشتیبانان مقاومت علیه حضور وزیر خارجه فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ تظاهراتی در این شهر برگزار کردند. آنها خواستار اخراج جواد ظریف از این کنفرانس بودند. ایرانیان تأکید کردند جواد ظریف عضو شورای امنیت رژیم است و در همه تصمیمات تروریستی و جنایتکارانه رژیم دست دارد از جمله طرح تروریستی برای بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت در پاریس. پشتیبانان مقاومت در تظاهرات خود خواستار تبعیت جامعه جهانی از ۸خواسته مقاومت ایران شدند که پیش از این توسط مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران اعلام شده بود. این خواسته‌ها عبارت بودند از:

۱- قراردادن تمامیت سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات آخوندها در لیست تروریستی وزارت‌خارجه آمریکا و اتحادیه اروپا

۲- اخراج مزدوران اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس از آمریکا و اروپا
۳- ارجاع پرونده نقض حقوق‌بشر ایران به شورای امنیت
۴- ارجاع پرونده قتل‌عام زندانیان سیاسی به دادگاه جنایی بین‌المللی
۵- اخراج رژیم نامشروع آخوندها از ملل ‌متحد و به‌رسمیت شناختن نمایندگی مقاومت عادلانه مردم ایران
۶- اخراج قاطعانه فاشیسم دینی حاکم بر ایران و نیروهای آن از سوریه، عراق، یمن، لبنان و افغانستان
۷- واداشتن حکومت عراق به پرداخت مابه‌ازای دارایی‌ها، تجهیزات و تسلیحات و قرارگاههای سازمان مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران
۸- به‌رسمیت شناختن حق مقاومت مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی حق مردم ایران برای دستیابی به‌آزادی و برابری و حق مردم ایران برای برقراری حاکمیت مردم.

 

نتیجهٔ منطقی سلسله تظاهرات پاریس، ورشو و مونیخ

برگزاری چند تظاهرات مهم ۲واقعیت موازی را به‌اثبات رساند. واقعیت نخست این‌که در برابر حاکمیت ولایت‌ فقیه مقاومتی قدرتمند وجود دارد؛ مقاومتی که تنها همآورد دیکتاتوری آخوندی است. این همآورد طی یک کارزار نفس‌گیر ۴۰ساله، در همهٔ‌ عرصه‌ها رودررو و پنجه‌درپنجه با این دیکتاتوری بوده و یک آن خود را کنار نکشیده، یک نفس نیاسوده و یک لحظه پا در ساحل امن عافیت دراز نکرده است.

واقعیت بعدی این است که پس از ۴۰سال فساد، تروریسم، جنایت، دغل و تزویر دیگر عمر نظام ولایت‌ فقیه به‌سرآمده و اکنون جهان به‌تبعیت از مقاومت ایران، می‌گوید که این حکومت هر چه سریع‌تر باید سرنگون شود.

این سلسله تظاهرات اثبات کرد که در صحنهٔ‌ سیاسی ـ اجتماعی ایران، ۲همآورد با هم چنگ‌درچنگند و حوادث و کشمکش‌ها بین این دو شکل می‌گیرند، باقی اجزای صحنه در حقیقت مکمل و پس‌زمینهٔ این دو هستند. دو طرف اصلی نبرد را همه شناخته‌اند. اگر کسی در تردید بود یا خود را به تجاهل می‌زد، طی یک سال اخیر به‌چشم خود دید که نبرد اصلی بین مردم و مقاومت ایران به پرچمداری مریم رجوی با نظام ولایت‌ فقیه به سرکردگی علی خامنه‌ای است. بیهوده خواهد بود اگر به‌دنبال طرف سوم بگردیم.

 

در صحنهٔ‌ سیاسی ـ اجتماعی ایران، ۲همآورد با هم چنگ‌درچنگند و حوادث و کشمکش‌ها بین این دو شکل می‌گیرند، باقی اجزای صحنه در حقیقت مکمل و پس‌زمینهٔ این دو هستند. دو طرف اصلی نبرد را همه شناخته‌اند. اگر کسی در تردید بود یا خود را به تجاهل می‌زد، طی یک سال اخیر به‌چشم خود دید که نبرد اصلی بین مردم و مقاومت ایران به پرچمداری مریم رجوی با نظام ولایت‌ فقیه به سرکردگی علی خامنه‌ای است. بیهوده خواهد بود اگر به‌دنبال طرف سوم بگردیم.

 

۲۱ و ۲۲بهمن ۱۳۹۷ ـ برگزاری اجلاس میاندوره‌ای شورای ملی مقاومت

 

اجلاس میاندوره‌ای شورای ملی مقاومت ایران - بهمن ۹۷

اجلاس میاندوره‌ای شورای ملی مقاومت ایران - بهمن ۹۷

 

اجلاس میاندوره‌ای شورای ملی مقاومت در روزهای ۲۱ و ۲۲بهمن ۱۳۹۷ با حضور مریم رجوی برگزار شد.

در آغاز اجلاس، مریم رجوی ضمن خیرمقدم به اعضا و ناظران، با گرامی‌داشت سالگرد انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران گفت:

«به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی، به راهگشایان، پیشتازان و شهیدان نبرد با دو دیکتاتوری و طلایه‌داران و همچنین تضمین‌کنندگان‌ پیروزی و‌ آزادی‌ ایران و ایرانی، درود می‌فرستیم و با آنها بر سر پیمان آزادی و استقلال و سعادت ایران و ایرانی مجدداً تجدید پیمان می‌کنیم. هم‌چنان که مسئول شورا در اولین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت گفت ما وارثان انقلاب ربوده‌شده‌ای هستیم که مجدداً امید‌های پرپرشده را زنده می‌کنیم. البته اسباب سرفرازی تاریخی است که شورای ملی مقاومت و مسئول این شورا در تمام این ۴دهه نگاهبانان اصیل پیام‌ها و هدف‌های آزادیخواهانه و استقلال‌طلبانه آن انقلاب بوده‌اند».

مریم رجوی افزود: «این اجلاس را در حالی برگزار می‌کنیم که رژیم ولایت‌ فقیه در محاصره کامل قرار دارد. از یک‌طرف جامعه ایران، از طرف‌ دیگر جامعه بین‌المللی، در برابر این رژیم صف‌آرایی کرده‌اند و شواهد‌ بسیاری از جمله اضطرار حاکم بر رژیم، گواه دوره سرنگونی است. در داخل و خارج و در همه عرصه‌ها، اوضاع به‌زیان رژیم رو به‌ تغییر است. فعالیت‌ فزاینده کانون‌های شورشی از آمادگی مردم‌ ایران برای به‌زیرکشیدن‌ نظام‌ آخوندی خبر می‌دهد. نارضایتی‌ انفجاری‌ جامعه و خطر مبرم‌ فوران‌ قیام‌ها پس از تحریم‌های نفتی به کابوس‌ شبانه‌روزی‌ آخوندها تبدیل شده است.

 

۲اسفند ۹۷ ـ سخنرانی مریم رجوی در مجلس نمایندگان فرانسه

 

مریم رجوی در جلسه‌یی در مجلس ملی فرانسه ـ ۲اسفند ۹۷

مریم رجوی در جلسه‌ای در مجلس ملی فرانسه ـ ۲اسفند ۹۷

 

در تاریخ ۲اسفند ۹۷ مریم رجوی در جلسه‌ای در مجلس ملی فرانسه شرکت کرد و نقض ‌حقوق‌بشر و تروریسم رژیم را محکوم کرد.

شماری از برجسته‌ترین سیاستمداران و نمایندگان مردم فرانسه در این جلسه سخنرانی کردند.

سخنرانان تأکید کردند اروپا باید دست از مماشات با فاشیسم دینی حاکم بر ایران برداشته و از مردم ایران و مقاومت مشروع‌شان حمایت کند.

مریم رجوی گفت: «یک تحول مهم در ایران، تشکیل کانون‌های شورشی است. واحدهایی از اعضا و هواداران مقاومت ایران که از میان نسل جوان و آزادیخواه ایران برخاسته‌اند. در یک سال اخیر، کانون‌های شورشی فعالیت‌های ضدرژیم را در دهها شهر ایران گسترش داده‌اند».

خانم میشل دو ووکولور، رئیس کمیته پارلمانی برای ایران آزاد در مجلس ملی فرانسه، گفت: «شورای ملی مقاومت ایران... می‌خواهد قدرت را به مردم بسپارد».

سید احمد غزالی، نخست‌وزیر پیشین الجزایر، گفت: «دیکتاتوری مذهبی... می‌خواهد بر دنیای عربی و اسلامی حکومت کند... بحث بر سر ثبات جهانی است».

اینگرید بتانکور گفت: «تا کی باور خواهیم کرد که تنها گزینه واقعی، استبداد مذهبی در ایران است؟ در حالی‌که مریم رجوی برای انجام این تغییر، حضور دارد»!

طاهر بومدرا، مقام سابق حقوق‌بشری سازمان ملل، دروغ‌پردازی و شیطان‌سازی علیه تغییر در ایران را که توسط برخی رسانه‌های غربی صورت می‌گیرد، محکوم کرد و گفت: «این رسانه‌ها باید عذرخواهی کنند».

سونیا کریمی، نماینده پارلمان فرانسه، گفت: «من در کشور سابق خودم، فقدان آزادی را لمس کرده‌ام. ما باید این فراخوان به دموکراسی را بشنویم».

پس از تظاهرات بزرگ پاریس، ورشو و مونیخ برگزاری این جلسه در مجلس ملی فرانسه یک بار دیگر مسأله مقاومت ایران به‌عنوان جایگزین دموکراتیک رژیم آخوندی را در صحنه بین‌المللی مورد توجه قرار داد.

 

۱۷اسفند ۹۷ برابر با ۸مارس، روز جهانی زن ـ برگزاری راهپیمایی و تظاهرات از سوی هواداران مقاومت در واشنگتن

 

تظاهرات و راهپیمایی هواداران مقاومت در واشنگتن ـ ۱۷اسفند ۹۷

تظاهرات و راهپیمایی هواداران مقاومت در واشنگتن ـ ۱۷اسفند ۹۷

 

مقاومت ایران در ادامهٔ برگزاری تظاهرات و راهپیمایی در پاریس، ورشو و مونیخ برگ جدیدی رو کرد. همزمان با روز جهانی زن، هواداران مقاومت از سراسر آمریکا در واشنگتن گردآمدند تا بار دیگر آزادی ایران را در برابر انظار جهانیان فریاد بزنند. این تظاهرات تحسین‌برانگیز مقاومت، در روز جمعه ۱۷اسفند ۹۷ مقارن با ۸مارس، با اجتماع در میدان فریدام پلاز واشنگتن آغاز شد و با راهپیمایی به‌سمت کاخ سفید ادامه یافت. یک رژهٔ زیبا و قدرتمند، با نظمی چشم‌گیر.

اکنون جهان درمی‌یابد که چهرهٔ ایران و مردم ایران، آن چیزی نیست که آخوندهای خون‌ریز و غاصب به آنها معرفی کرده‌اند. ایران با فرهنگ و پشتوانه‌ٔ عظیم تمدن خود، اینک با امیدی به درخشش و سرزندگی خورشیدش، تحصیل آزادی را به‌تکاپو برخاسته است.

فرازی از پیام رئیس‌جمهور مقاومت، مریم رجوی برای تظاهرات واشنگتن به‌خوبی مؤید این معناست:

«تغییر در ایران بدون سازمان‌یافتگی محال است. تغییر در ایران بدون ازخودگذشتگی محال است. این سرچشمه تداوم حیات و شکوفایی مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران در داخل کشور است و همچنین علت بی‌اعتباری و شکست مدعیانی است که نه می‌خواهند و نه می‌توانند برای کسب آزادی بهایی بپردازند».

 

ادامه دارد...

 

برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

از مروارید تا الماس ـ قسمت اول

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2981f29b-f9d1-43bd-b436-45adafc0c7f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات