728 x 90

ضدو نقیض گویی‌های مستمر کرونایی، چرا؟

ویروس کرونا
ویروس کرونا

ضدو نقیض گویی‌های متناوب وزیر بهداشت رژیم که به ناگزیر پتهٔ دعاوی پوچ روحانی را هم روی آب می‌اندازد، از این نظر قابل تأمل است که او هم از آمار وحشتناک مرگ و میر کرونا خبر دارد و هم از ناتوانی رژیم در مهار آن به‌خوبی مطلع است؛ و می‌داند که تق خالی‌بندی‌هایی که روحانی روزانه می‌خواهد به خورد مردم بدهد، درآمده و فاجعه به‌زودی رخ خواهد نمود؛ لذا در وحشت از این‌که مردم عاصی کاسهٔ صبرشان از دروغگویی و گسیل مجرمانهٔ آدم‌ها به روی مینهای کروناویروس، به‌سر رسد و یک قیام عظیم دیگر جرقه بخورد، به این ضد و نقیض‌گویی افتاده است.

یک رکورد ناب بین‌المللی!

نمکی به گفتهٔ خودش در نشست ویدئویی با وزرای بهداشت سایر کشورها مدعی شد که رژیم «در طول سه هفته، یک‌سوم و موارد جدید ابتلای روزانه را ۴۰درصد کاهش» داده است. وی پس از این نشست در گفتگو با خبرنگاران این دستاورد را «یک رکورد تاریخی در عرصهٔ بین‌المللی» و یک «افتخار بسیار بزرگ برای جمهوری اسلامی» شمرد.

وزیر بهداشت رژیم به شکل مضحکی ادعا کرد: «میزان بهبودیافتگان ما یک رکورد ناب بین‌المللی است» و سپس مدعی‌شد: «ما برای دنیا تجربه بزرگ غربالگری را تشریح کردیم».

اما مدعی کذایی «رکورد بین‌المللی» بلافاصله دست خود و رژیم را رو کرد؛ و به‌رغم ژست‌های مضحک و پوچ روحانی مبنی بر داشتن بیست هزار تخت خالی اعتراف کرد:

«بعضی‌ها فکر می‌کنند ما تخت مریض زیاد داریم. نسبت تخت ما به هزار نفر جمعیت ۱.۶ است. عقب افتاده‌ترین کشور اروپایی پنج برابر ما تخت دارد. نسبت پرستار به تخت در بدترین وضعیت در اروپا و آمریکا دو تا سه برابر ما است».(همشهری آنلاین. ۱۱اردیبهشت)

ظرفیت‌های معنوی!

وزیر بهداشت روحانی در پاسخ به سؤال پایگاه اطلاع‌رسانی خامنه‌ای(۱۱ اردیبهشت ۹۹) مبنی بر این‌که «به‌رغم همه تحریم‌ها و مشکلات جمهوری اسلامی آخوندها را از نظر امکانات و رسیدگی و کنترل این بیماری با سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی مقایسه می‌کنند؛ با رندی خاص آخوند‌نشان گفت: «من اگر خیلی خالصانه بخواهم بگویم، بزرگ‌ترین ظرفیت ما ظرفیت‌های معنوی است».

ظرفیت‌های معنوی یعنی روی زمین و واقعیت صحنه وضعیت خراب و نمکی که از نزدیک در جریان وضعیت فاجعه‌بار کرونا و کشته شدن هزار هزار مردم قرار دارد؛ و خود از عوامل دخیل در اهمال‌کاری و بی‌تفاوتی مجرمانهٔ رژیم می‌باشد، با این بیان از پاسخ صریح طفره می‌رود!

پیک‌های جدیدی در راه است

وی در اظهارنظر دیگری اذعان کرده بود:

«اگر چنان‌چه در برخی شهرها آمارهایی از کاهش کرونا به گوش می‌رسد، نباید تصور کنیم به‌طور کلی بیماری ریشه‌کن شده است».(رسالت. ۷اردیبهشت ۹۹)

وزیر بهداشت رژیم در اظهارنظر دیگری در شبکهٔ خبر رژیم ۹ اردیبهشت گفت: «اگر خدای ناکرده پروتکل‌ها رعایت نشود، ممکن است پیک‌های جدیدی در نقاط مختلف داشته باشیم که ما را غافلگیر کند». و افزود:

«ما در پاییز و زمستان انتظار یک پیک جدید از همراهی ویروس کرونا با ویروس آنفولانزا را در کشور دور از ذهن نمی‌بینیم که خودمان را برای آن هم داریم آماده می‌کنیم.(شبکهٔ خبر ۹اردیبهشت ۹۹)

به این معنی نیست که کرونا تمام شد

به این ترتیب نمکی دست‌آوردهای کذایی رژیم را زیر سؤال برد؛ و اذهان عمومی را برای مواجهه با موج جدید از مرگ و میر آماده کرد.

وزیر شیاد روحانی هم‌چنین با وقاحت به گله گذاری از مردم پرداخت و گفت:

«من گله‌ای دارم بعضی از شهروندان عزیز خیلی قضایا را عادی فکر کردید درست است که ما دستاورد بسیار مطلوبی را در اوج گرفتاری اقتصادی داشتیم درست که مرگ و میرهامون به دو رقمی رسید که انشاء الله میریم به سمت نزول بیشتر، درست که ما توانستیم ورودی بیمارستان هامون در کشور به حداقل برسونیم اما این به این معنی نیست که کرونا تمام شد» و سپس افزود:

«اگر قرار باشه بگیرند ما دچار یک پیک وحشتناک از بیماری می‌شویم اگر خدای نکرده رعایت نکنیم».(شبکه خبر. ۱۱اردیبهشت ۹۹)

وزیر بهداشت آخوندی خوب می‌داند که رژیم برای مقابله با کرونا و کمک به مبتلایان بی‌پناه حاضر نیست بهایی بپردازد و با تأمین مالی نگاه داشتن مردم در قرنطینه از جان باختن آنان جلوگیری کند. از سوی دیگر از ابعاد فاجعه‌بار مرگ و میر هم مطلع است. اما در هراس از توفش آتش‌فشان خشم مردم ضدو‌نقیض گویی را پیشه کرده تا مگر توده‌های مردم را به گمراهی بکشاند.

اما راه یکی بیش نیست که روشن‌تر از هر زمان پیش‌پای توده‌هاست: شورش، قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/000f5911-22ea-4286-8ed4-bdb34f49e3c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات