728 x 90

همیاری؛ جلوه‌های سمفونی همبستگی

همیاری ملی با سیمای آزادی
همیاری ملی با سیمای آزادی

شاخساران درخت «کس نخارد»

همیاری با سیمای آزادی تبلور سیاسی، اجتماعی و فرهنگیِ راهبرد «کس نخارد» در مقاومت ایران و مجاهدین خلق است.

«کس نخارد» اتخاذ یک استراتژی سیاسی و دیپلماتیک برای مستقل و استوار ماندن در این عرصه‌های پرتلاطم میان قطب‌های منافع است.

«کس نخارد» از این اراده و انتخاب برخاسته است که «همه‌چیز به خودت بستگی دارد».

«کس نخارد» ـ آن هم در ابعاد یک مقاومت سازمان‌یافته و بزرگ داخلی و بین‌المللی ـ محرک ابتکار، خلاقیت، نوآوری، گشایش، مسؤلیت‌پذیری فردی و جمعی در قبال نیازمندی‌های مبارزه و پایداری، خلق موقعیت و امکانات و با مجموع این‌ها، تضمین رسیدن به هدف است.

 

یک سمفونی هماهنگ

اکنون به بیست‌و ششمین برنامهٔ همیاری با سیمای آزادی رسیده‌ایم. این برنامه اگر چه کمک‌رسانی مادی و مالی برای گذران امورات صدا و سیمای اصلی مقاومت صورت می‌گیرد اما فراتر از آن، این صدا و ندا را باید به یک سمفونی هماهنگ تشبیه نمود که نجواهای انسانی، نغمه‌های عاطفی و پیوندهای آرمانی را در هالهٔ سیمای آزادی از ایران تا سراسر جهان به هم پیوند می‌دهد.

 

همیاری؛ جلوه‌های رنگارنگ همبستگی

همیاری با سیمای آزادی را باید همبستگی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هم‌میهنان با کانون مقاومت، با پایداری خودشان و با آرزوهای ملی و میهنی دیگران برای یک ایران آزاد و دمکراتیک دانست. از این رو

همیاری با سیمای آزادی، معرف یک گردهمایی بزرگ از ایران تا سراسر جهان است.

همیاری گلزار گسترش‌یافتهٔ سرفرازی و آبادانی مقاومت است.

همیاری، در میان گذاشتن نیازهای مقاومت با مردم ایران است. مردمی که مرجع میهنی و انسانیِ «کس نخارد» به‌مثابه استقلال و جمهوری هستند.

همیاری، نمایشگاه تابلوهایی از انتخاب‌ها و پسندهای چندین نسل است. در همیاری، چندین نسل با خاطرات، آزمون‌ها، تجربه‌ها و امیدها به‌هم می‌پیوندند.

همیاری، بیان دردهای مردم ایران از سلطهٔ اهریمن بدکیش آخوندسالار، شنیدن راههای برون‌رفت از این سلطه است.

همیاری، به‌هم رسیدن و تلاقیِ آرزوهای مشترک ایرانیان و هواداران مقاومت است.

همیاری، گشودن جبهه‌یی از نبرد انسانی و ملی و میهنی در برابر جبهه ضدبشری، زن‌ستیز و وطن‌فروش نظام ملایان است.

همیاری با سیمای آزادی، به اشتراک گذاشتن نظریه‌ها، تحلیل‌ها و تفسیرها برای تعمیق شناخت قوانین مبارزه و پیشبرد این مبارزه برای بیرون راندن نظام اشغالگر ولایت فقیهی است.

همیاری، گرد آوردن پرتوهای ایران آزاد فردا از اطراف ایران و جهان و تابش این پرتوها بر بزرگ‌ترین سرمایهٔ انسانی در مقابل افول تاریخی و تباه‌سازیِ حاکمیت تاریک‌اندیش ولایت فقیه است.

 

یک نشانی بر قلهٔ دو قیام

این همیاری از پس دو قیام بزرگ خوزستان در تابستان ۱۴۰۰ و اصفهان در آذر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. دو قیامی که تعمیق‌دهندهٔ شکاف بزرگ بین مردم ایران با حاکمیت ولایت فقیه بوده‌اند. پس این همیاری، نشانی رسیدن به یک قلهٔ دیگر را در مبارزه برای تحقق آزادی و دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران‌زمین می‌دهد.

 

امضای پیوندها و وصال‌ها

جوهر و مضمون اصلیِ تماس‌ها با سیمای آزادی امضای مسؤلیتی ملی، تاریخی و انسانی در دفتر تاریخچهٔ مبارزات مقاومت ایران است. امضا و دینی برای وفای به پیمان با رنج‌های خلقی مشتاق و آرزومندٍ رهایی از استبدادهای موروثی، وفای به میثاق با شهیدان والاتبار مقاومت و پایداری ۴۳ساله و امضای پیوند و وصال با محبوب خجستهٔ آرمان آزادی در ایران‌زمین.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c8f7238-d28b-4f27-ba26-1028a3a50824"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات