728 x 90

واکنش‌های جنون‌آمیز در برابر پیشروی آلترناتیو دموکراتیک

سخن روز
سخن روز

تلاشهای دیوانه‌وار رژیم آخوندهاو دستگاه اطلاعاتی و پاسدارانش برای شیطان‌سازی علیه مجاهدین بیش از ۴دهه قدمت دارد. از روزی که دجال خون‌آشام خبرگان ارتجاع را به جای مجلس مؤسسان ملی تحمیل کرد و مجاهدین، با تأکید بر حق حاکمیت ملت، قانون اساسی ولایت فقیه را به سنگ کوبیدند، دجالبازی و جنگ بی‌رحمانهٔ روانی علیه مجاهدین آغاز شد و به موازات پیشروی مقاومت و آلترناتیو دموکراتیک، جنون دشمن و مزدوران و همدستانش بی‌دنده و ترمز ادامه یافت.

خانم اینگرید بتانکور، کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا، طی سخنانی در کنفرانس بین‌المللی به‌مناسبت روز جهانی زن با حضور شخصیتهای برجستهٔ سیاسی و مبارزان حقوق زنان از ۲۸کشور جهان در روز جهانی زن، در این باره می‌گوید:

«اولین باری که به این گردهمایی آمدم را به‌یاد دارم. سال‌ها پیش دقیقاً در همین مکان بود. بعد از شرکت من در این اجلاس، با انواع پیام‌هایی که برایم آمد کامپیوترم تقریباً منفجر شد. می‌گفتند در دام سازمانی افتاده‌ام که در واقع یک"فرقه"است با"کیش شخصیت" و این‌که تروریست و کمونیست هستند و... بنابراین فکر کردم، باشد، باید تحقیق کنم و ببینم چه خبر است. و اگر بعد از ۱۵ سال اینجا هستم، به‌این دلیل است که عمیقاً اطمینان دارم در جایی هستم که تاریخ آن‌را از ما طلب می‌کند. ما در جای مناسب هستیم».

ارسال میلیونها پیام و ایمیل و انواع تهدید و روشهای تروریستی و تبلیغات زهرآگین علیه مجاهدین محدود به خانم بتانکور نمی‌شود. همهٔ سیاستمداران، حامیان، برندگان جایزه نوبل و رهبرانی که حقانیت مسیر مجاهدین را دیدند و گواهی دادند لااقل یک‌بار کامپیوترشان تا مرحله انفجار رسیده است.

خانم بتانکور در ادامه سخنانش دربارهٔ تلاش دیوانه‌وار ارگانهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم برای انکار موقعیت مجاهدین و تخریب چهره مقاومت گفت: «اینجا در غرب، کشورهای ما، آنها سعی می‌کنند به ما توضیح بدهند که این موضوع مهمی نیست. مهم نیست تا وقتی‌که نبینیم رژیم برای مخالفت و شیطان جلوه‌دادن این مقاومت چه می‌کند که شگفت‌آور است. آنها یک دیپلماسی کامل بر روی مقابله با مجاهدین خلق و شیطان جلوه‌دادن مریم رجوی دارند. نه تنها افرادی که در سفارتخانه‌ها کار می‌کنند، بلکه تروریستهایی که در سفارت‌خانه‌ها کار می‌کنند و تروریستهایی که برای نابودی این جنبش برنامه‌ریزی حملات تروریستی می‌کنند. ویلپنت ۲۰۱۸ و توطئه‌های ترور در همه‌جا را به‌یاد دارید؟

اینگرید بتانکور سپس به توطئه‌های دامنه‌دار و هزینه‌های کلان و بسیج همه‌جانبه رژیم علیه مجاهدین و مقاومت ایران اشاره می‌کند و می‌پرسد: «اگر این جنبش مهم نبود، چرا این‌قدر (علیه آنها) زحمت می‌کشید؟ اما نه تنها این، به‌تازگی از پیام‌های لو رفته وزیر کشور و وزیر امور خارجه و وزیر اطلاعات در ایران مطلع شده‌ایم و یک استراتژی کامل برای پرداخت حقوق به، آکادمیک‌ها، دانشمندان و افرادی که معمولاً احساس می‌کنیم بی‌طرف هستند و آنچه می‌گویند مغرضانه نیست. به آنها توسط رژیم پول پرداخت می‌شود تا سازمان مجاهدین را شیطانی جلوه بدهند. می‌توانید تصور کنید که چقدر زمان، تلاش و تمام انرژی‌یی که برای از بین‌بردن این مقاومت صرف کرده‌اند».

دربارهٔ هراس و نگرانی آخوندهای حاکم از پیشروی جنبش مقاومت و اقدامات رژیم و عواملش برای انکار آلترناتیو دموکراتیک، مایک پمپئو، وزیر امور خارجهٔ قبلی آمریکا نیز هفتهٔ گذشته در کنفرانس «ایران آزاد با جمهوری دموکراتیک» گفت: «من یادم است زمانی که وزیر امور خارجه بودم همیشه این موضوع برایم جالب بود که رژیم آخوندها دائم می‌گوید هیچ آلترناتیوی برای رژیم آنها وجود ندارد با این حال میلیاردها دلار خرج می‌کنند تا از همین آلترناتیو شیطان‌سازی کنند. آخوندها تمام سرمایه سیاسی خود را صرف فشار بر دولتهای دیگر می‌کنند تا این آلترناتیو را محکوم کنند. آنها چندین دور حملات سایبری بزرگی را علیه آلبانی انجام دادند و از دولتش خواستند که مخالفان اصلی را ساکت کنند. اگر اینها آلترناتیو نیستند پس چرا این کارها را می‌کنید؟ در تک‌تک شهرهای ایران رژیم به ائمه جمعه‌اش دستور می‌دهد تا علیه این جایگزین شعار سر بدهند. تمام این انرژی گذاری باید ما را تشویق کند و به ما یادآوری کند تنها آلترناتیو مقاومت علیه این رژیم است و به این رژیم پایان خواهد داد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d64c067e-f461-47f4-9d65-04a632ceb84f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات