728 x 90

وحشت دولت، قضاییه و مجلس آخوندی از گردهمایی بزرگ مقاومت

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران_۹تیر۱۳۹۶
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران_۹تیر۱۳۹۶

سال گذشته یک هفته پس از برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در تاریخ ۹تیر ۱۳۹۶؛ خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، تسنیم در تاریخ ۱۶تیر نوشت: «درباره اجلاس مجاهدین در فرانسه، آن چه مهم است موضوعاتی فراتر از این اجلاس است».

«موضوعات فراتر از اجلاس»‌ اشاره دستگاه آخوندی بود به تأثیرات این گردهمایی در عرصه داخلی و بین‌المللی. این گردهمایی خواست مردم ایران برای سرنگونی را به گسترده‌ترین شکل در جهان طنین‌انداز می‌کرد،‌ اعتبار و محبوبیت یک جایگزین دموکراتیک برای فاشیسم مذهبی را بارز می‌کرد و به سیاست سازان جهان این پیام را می‌داد که مماشات و زد و بند با این رژیم باید متوقف شود و خواست مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم مذهبی باید محترم شمرده شود.

اکنون به‌نظر می‌رسد امسال، پس از قیام دیماه ۹۶، پس از استمرار اعتراضات و خیزشها به مدت ۶ماه، پس از بحرانهای وخیم اقتصادی که وضعیت جامعه را بیش‌ از‌ پیش انفجاری کرده است، پس از شکست رژیم در معامله اتمی با غرب،‌ و پس از شکست سیاستهای تروریستی آخوندها در منطقه، همان «موضوعات فراتر از اجلاس»، یعنی فراخوان به سرنگونی رژیم آخوندی آن چنان برای رژیم وحشت آفرین شده‌اند که نه یک هفته بعد از برگزاری گردهمایی

بلکه ۲۰روز قبل از آن، هر سه قوه رژیم یعنی دولت، مجلس و قضاییه آخوندی به لشکر کشی علیه برگزاری این گردهمایی دست زده‌اند.

 

سوز و گداز وزارت‌خارجه آخوندی از گردهمایی بزرگ مقاومت و تهدید دولت فرانسه

سخنگوی وزارت‌خارجه آخوند در توجیه مطبوعاتی روز یکشنبه مدعی شد که دولت روحانی «رایزنیهایی» با فرانسه «مبنی بر جلوگیری از این نشست» انجام داده است. او به فرانسه یادآور شد: مجاهدین یک گروه تروریستی و با سابقه اقدامات خصمانه نسبت به ملت ایران است. آنها که گاهی نشستهایی در فرانسه دارند که مورد اعتراض جمهوری اسلامی بوده است و گفته‌ایم که نباید از استانداردهای دوگانه استفاده کرد و تروریسم را به تروریسم خوب و تروریسم بد تقسیم‌بندی کرد.

قاسمی سپس به تهدید دولت فرانسه پرداخت و گفت: اقدام کسانی که مجوز برگزاری چنین نشستهایی را می‌دهند غلط و اشتباه است که پیامدهایی هم برای خودشان خواهد داشت.

سخنگوی وزارت‌خارجه آخوندها: مجاهدین گاهی نشستهایی در فرانسه دارند که مورد اعتراض جمهوری اسلامی بوده است.

شکوه و شکایت مجلس آخوندی از گردهمایی بزرگ مقاومت

کار وحشت آخوندها به جایی رسیده است که خامنه‌ای نمایندگان مجلس ارتجاع را وارد صحنه کرده تا با حمله به دولت فرانسه و یا نامه‌نگاری با دولت و مجلس فرانسه و سایر نهادهای اروپایی علیه مقاومت ایران و گردهمایی بزرگ ایرانیان کارشکنی بکنند

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس: گردهمایی مجاهدین روابط ما با اروپا را خدشه‌دار می‌کند

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ارتجاع طی گفتگو با رسانه‌های حکومتی هم‌چون سخنگوی وزارت‌خارجه، دولت فرانسه را به‌خاطر برگزاری گردهمایی مقاومت در پاریس که محورش به‌گفته او «تقابل» با حکومت آخوندی است مورد حمله قرار داد و گفت: «رفت و آمد مجاهدین و برگزاری نشست در کشورهای اروپایی با شعارهای مبارزه با تروریسم این کشورها در تناقض است

جمهوری اسلامی ایران از این کشورها انتظار برخورد یکسان با همه تروریستها از جمله مجاهدین را دارد».

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در این گفتگو ابراز وحشت کرد که گردهمایی مقاومت موجب انزوای بیش‌ از‌ پیش رژیم در اروپا و خدشه‌دار شدن مناسبات رژیم و اروپا خواهد شد و حتی ممکن است آن‌چنان بر اروپایی‌ها تأثیر بگذار که خواب و خیالهای رژیم برای برجام اروپایی را نقش بر آب کند. او گفت: «‌ منافقین با نشست آتی خود درصدد خدشه‌دار کردن مناسبات ایران و اروپا هستند، این گروهک‌ها در تلاشند تا تمام مناسبات مسالمت‌آمیز بین ایران و اروپا از بین رود، نشست آتی هم با هدف تاثیرگذاری بر رفتار اروپایی‌ها برگزار می‌شود، به‌ویژه در شرایط کنونی که مذاکرات برجامی بین ایران و اروپا در حال انجام است.

نقوی حسینی وزارت به وزارت‌خارجه آخوندی در مورد پیامدهای برگزاری گردهمایی مقاومت در پاریس هشدار داد و گفت: « دستگاه دیپلوماسی جمهوری اسلامی نیز در چنین شرایطی باید وارد گفتگو و مذاکرات با همتایان اروپایی شود زیرا در صورت ادامه معامله و تعامل اروپایی‌ها با مجاهدید، جمهوری اسلامی باید تصمیماتی متفاوت و جدیدی اتخاذ کند».

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: «مجاهدین با نشست آتی خود در تلاشند تا تمام مناسبات مسالمت‌آمیز ما با اروپا را از بین ببرند. نشست آتی با هدف تأثیر گذاری بر رفتار اروپایی‌ها برگزار می‌شود. به‌ویژه در شرایط کنونی که مذاکرات برجامی بین ما و اروپا در حال انجام است».

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ارتجاع: مقامات و نمایندگان پارلمان اروپا در گردهمایی مجاهدین شرکت می‌کنند

به گفته خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۰خرداد ۹۷کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و رئیس گروه روابط پارلمانی رژیم با پارلمان اروپا در دو نامه جداگانه به همتایان خود در پارلمان اروپا و هم‌چنین مجلس ملی و سنای فرانسه با «هشدار نسبت به تحرکات طبیعی و خصمانه گروهک تروریستی منافقین در فرانسه مراتب اعتراضش را درباره برگزاری این نشست گروهک تروریستی در اروپا ارائه کرد»!

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در نامه خود خطاب به رئیس هیأت روابط با ایران در پارلمان اروپا تأکید کرده است: «پس از خروج غیرمنتظره و سیاسی نام مجاهدین از فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا در سال ۲۰۰۹، شماری از مقامات و نمایندگان پارلمان اروپایی ضمن نادیده انگاشتن سوابق جنایات عوامل مجاهدین، در نشستها و اجتماعات آنها شرکت می‌نمایند. رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس طرف حسابهای اروپایی رژیم را تهدید می‌کند که در صورت برگزاری گردهمایی مقاومت، فعالیتهای تروریستی و افراطی در اروپا افزایش خواهد یافت. جلالی می‌نویسد: «ممانعت از گسترش فعالیت‌های تروریستی و تسری جریانهای افراطی به اروپا نیازمند همکاریهای دوجانبه، تعامل صادقانه و اجتناب از رفتارهای دوگانه است».

جلالی در نامه به رئیس هیأت روابط با ایران در پارلمان اروپا برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس را به بحران برجام ربط داده و نوشته است: «نباید از یاد برد که مجاهدین از هیچ‌گونه تلاش مستقیم و غیرمستقیمی برای ایجاد شکاف بین دو طرف، به‌ویژه پس از خروج یکجانبه و غیرقانونی رئیس‌جمهور آمریکا از توافق مذکور فروگذاری نکرده است».

خبرگزاری مجلس رژیم: گردهمایی مجاهدین با محوریت تقابل با نظام

خبرگزاری مجلس آخوندی موسوم به «خانه ملت» در وب سایت خود ضمن درج اظهارات سخنگوی کمیسیون امنیت آخوندی و نامه پراکنیهای رئیس پژوهش‌های مجلس نوشت:‌ مجاهدین در ۳۰ژوئن ۲۰۱۸با محوریت تقابل با جمهوری اسلامی قرار است نشستی در فرانسه داشته باشد

یک نماینده دیگر مجلس ارتجاع به اسم کاظم جلالی که رئیس گروه روابط پارلمانی با پارلمان اروپا است از گردهمایی بزرگ مقاومت نزد نمایندگان پارلمان اروپا شکایت برد و با ارسال نامه به همتای خود در پارلمان اروپا م«مراتب اعتراض خود را در مورد گردهمایی مجاهدین در اروپا » را اعلام کرد.

لاریجانی معاون قوه قضاییه و وحشت از تأثیر برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت بر روی قیام آفرینان

قوه قضاییه رژیم آخوندی نیز با فرستادن محمد جواد لاریجانی معاون بین‌الملل قوه قضاییه رژیم به یک مصاحبه تلویزیونی مثلث سه قوه نظام در ابراز عجز و درماندگی در قبال برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت را کامل کرد.

مجری این گفتگوی تلویزیونی در سؤالی که صاف و پوست کننده این بود که بعد از این گردهمایی مجاهدین سرنوشت نظام چه خواهد شد،‌ پرسید: «هفته بعد قراره نشستی رو مجاهدین داشته باشند در اروپا اعتراضاتی رو هم بهش داشتیم سال گذشته و سالهای قبل از آن چهره‌های مختلفی رو از آمریکایی‌ها از همین رودی جولیانی و اروپایی‌ها و جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در آن سخنرانی کردند، پول گرفتند و سخنرانی کردند این روزها تحرکات منافقین داره بیشتر میشه قراره چه نقشی رو در این سناریوی ضدایرانی آمریکایی‌ها علیه ما ایفا کنند؟»

معاون امور بین‌المللی قوه قضاییه در پاسخ به تأثیر فعالیتهای مجاهدین بر روی نیروهای قیام‌آفرین انگشت گذاشت و گفت: «اینها از لیست تروریزم مجاهدین را درآوردند...

اینها رو تطیهرکردند. آمدند دوباره فعالیت در داخل ایران. اینها معتقدند مجاهدین تنها مهره‌ای هستند که می‌توانند در ایران در کنار سایر تروریستها اقدامات تروریستی انجام بدهند و ضمنا در بیرون هم به‌عنوان یک چهره فعال سیاسی مطرح باشند».

این غربیهایی که طرفدار حقوق‌بشر هستند و مدعی هستند که باید با تروریسم جنگید چگونه در پایتخت‌هاشون برای تروریستهای آدمکش به این درجه و به این مقدار فرش قرمز پهن می‌کنند و بهترین خانه را در اختیارشان می‌گذارند.

لاریجانی معاون بین‌الملل قوه قضاییه: «مجاهدین دوباره فعالیت در داخل می‌کنند. (غربیها) معتقدند مجاهدین تنها مهره‌یی هستند که می‌توانند در ایران... اقدام کنند و ضمناً در بیرون هم به‌عنوان یک چهره فعال سیاسی مطرح باشند».

رژیم آخوندی در هراس از فراخوان گردهمایی بزرگ مقاومت به سرنگونی رژیم آخوندی

وارد شدن هر سه قوه رژیم یعنی قوه مجریه، مقننه و قضاییه در تبلیغ و یا اقدام عملی علیه برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت،‌ آن هم ۲۰روز قبل از برگزاری این گردهمایی، شدت هراس ولی‌فقیه ارتجاع را از تأثیراتی که این گردهمایی چه در داخل کشور و چه در عرصه بین‌المللی برجا خواهد گذاشت نشان می‌دهد. این گردهمایی پشتوانه الهام بخشی برای تمامی نیروهای قیام آفرین در شهرهای شورشی ایران است و به آنها نشان می‌دهد که فریاد و اعتراض آنها از پشتوانه قوی داخلی و بین‌المللی برخوردار است.

در عرصه بین‌المللی وقتی که کشورهای جهان همبستگی گسترده مردم ایران حول محور سرنگونی رژیم را در باشکوه‌ترین صورت در این گردهمایی مشاهده می‌کنند به اجماع منطقه‌یی و بین‌المللی در مورد ضرورت تغییر و سرنگونی نظام آخوندی و به‌رسمیت شناختن آلترناتیو دموکراتیک تقویت می‌شود.

در یک کلام گردهمایی بزرگ مقاومت فراخوان قوی است در داخل و در صحنه جهانی به سرنگونی رژیم آخوندی. همین پیام است که رژیم آخوندی را این چنین وحشت‌زده کرده و به واکنشهای زود هنگام علیه این گردهمایی واداشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a75664f-a5e3-4135-8692-f3a30f7fea36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات