728 x 90

پاسخهای آتشین به اعدامهای خامنه‌ای ضحاک

سخن روز
سخن روز

در پاسخ به رژیم اعدام و قتل‌عام با ۱۱ اعدام در روزهای اول و دوم آبان ۱۴۰۳ و حداقل ۳۵۶ اعدام از زمان روی کار آمدن پزشکیان، قهرمانان کانون‌های شورشی روز پنجشنبه چندین نماد و مرکز سرکوب و غارت و جنایت رژیم را در شهرهای مختلف میهن درهم کوبیدند.

پاسخهای آتشین شورشگران به رژیم اعدام و قتل‌عام در این روز (۳آبان) که در اوج آماده‌باش امنیتی و سرکوبگرانه دیکتاتوری آخوندی صورت گرفت، به شرح زیر است:

  • شیرازـ انفجار در شهرداری غارتگر منطقه ۷
  • قزوین ـ به آتش کشیدن مرکز مشاوره حوزه‌های جهل و جنایت
  • مشهد ـ به آتش کشیدن ۲ پایگاه بسیج سپاه پاسداران
  • مشهد ـ به آتش کشیدن پایگاه بسیج سپاه پاسداران
  • مشهد ـ به آتش کشیدن پایگاه بسیج ضددانش آموزی
  • یزدانشهر اصفهان ـ به آتش کشیدن پایگاه بسیج سپاه پاسداران
  • تهران ـ به آتش کشیدن بنر خمینی دجال
  • اصفهان ـ به آتش کشیدن پوستر خامنه‌ای ضحاک

این عملیات انقلابی در شرایطی صورت می‌گیرد که خلیفهٔ خون‌ریز در بن‌بست و تنگنای جنگ‌افروزی و در وحشت از انفجار خشم خلق به‌نحو سبعانه و جنون آمیزی اعدام زندانیان را تشدید کرده است.

به‌گزارش دبیرخانهٔ شورای ملی مقاومت ایران (۲آبان)، «شمار زندانیان اعدام شده در مهرماه ۱۴۰۳ به ۱۵۰تن رسید که ۸۵درصد بیش از اعدامهای مهرماه گذشته (۸۱ اعدام در مهر۱۴۰۲) یعنی آخرین سال ریاست‌جمهوری رئیسی جلاد ۶۷ و بالاترین رقم در سالهای گذشته است. اسامی ۱۴۷ تن از اعدام شدگان مهرماه قبلاً اعلام شده است. به این ترتیب خامنه‌ای رکوردهای جنایت و بیرحمی خودش را یکی بعد از دیگری می‌شکند!».

در همین روز (۲آبان) و در پاسخ به جنایت سبعانه ۱۵۰ اعدام در مهرماه، ستاد رذیلت تحت عنوان امر به معروف در کرمانشاه، ادارهٔ کل فرهنگ و ارشاد ضداسلامی در قزوین و شهرداری غارتگر در منطقه ۱۴ اصفهان هدف تهاجمات آتشین شورشگران قرار گرفت.

روز ۳۰مهر نیز قهرمانان شورشگر پاسخهای آتشین دیگری به خامنه‌ای ضحاک دادند که عبارتند از:

  • گرگان ـ قضاییه جلادان حوزه ریاست دادگستری کل استان گلستان (۲ انفجار حوزه ریاست دادگستری کل استان گلستان)
  • اسلام‌آباد غرب ـ انفجار در فرمانداری سرکوبگر (یک انفجار در فرمانداری اسلام‌آباد غرب)
  • تهران ـ انفجار در حوزه ولایت و جنایت (یک انفجار در حوزه علمیه ولایت)

در حالی که خامنه‌ای برای ارعاب جامعه و مقابله با خیزش و اعتراض مردم بر شمار اعدامها افزوده است، پیشتازان شورشگر با سلسله عملیات اختناق‌شکن خود این حربه دشمن را از کار می‌اندازند تا راهگشای خشم و اعتراض ستمدیدگان باشد.

روز سه‌شنبه اول آبان شهر تهران شاهد تظاهرات اعتراضی جمعی از خانواده‌های زندانیان در مقابل مجلس ارتجاع بود که با فریادهای اعدام نکنید! اعدام نکنید! خشم خود را علیه جلادان طنین‌انداز کردند.

در همین روز در سی‌ونهمین هفتهٔ «کارزار سه‌شنبه‌های نه به اعدام»، زندانیان در ۲۳ زندان کشور طی بیانیه‌یی صدای اعتراض زندانیان سیاسی به تداوم جنایتکارانهٔ اعدامها را به گوش جهانیان رساندند.

در بخشی از بیانیه زندانیان اعتصابی آمده است: «زندانیان شرکت‌کننده در کارزار سه‌شنبه‌های نه به اعدام ضمن محکوم کردن این اعدامهای سیستماتیک، به تمام فعالان و نهادهای سیاسی، مدنی، صنفی و حقوق‌بشری و تمام وجدانهای بیدار داخلی و بین‌المللی برای مقابله با این سرکوبها فراخوان دادند». زندانیان هم‌چنین اعلام کردند: «امروز ایستادن در برابر صدور و اجرای احکام اعدام باید بخشی از مطالبه اجتماعی باشد. این محقق نخواهد شد مگر با مقاومت، همبستگی و اراده جمعی».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/401d3f8b-43d5-4815-8239-657455839c3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات