728 x 90

پیامدهای شکست توطئه تروریستی علیه مقاومت ایران، در درون رژیم!

شکست توطئه تروریستی علیه مقاومت ایران
شکست توطئه تروریستی علیه مقاومت ایران

در شرایطی که دستگاههای قضایی آلمان، فرانسه و بلژیک که تروریستهای رژیم در این کشورها به دام افتاده‌اند، به‌صراحت آنها را به‌عملیات تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس متهم کرده‌اند، رسانه‌ها و مهره‌های حکومت آخوندی ضمن سوزوگداز نسبت به دستگیری تروریست‌ها و خصوصاً مهره‌ اصلی آن اسدالله اسدی دیپلومات-تروریست رژیم، بر سر و سینه می‌کوبند و باز هم مانند همیشه مجاهدین را مقصر می‌دانند.

نویسنده کیهان خامنه‌ای به با طرح این سؤال که «بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی چه شد!»، هم برای به خطر افتادن «عزت پاسپورت» و هم به‌خاطر به‌دام‌ افتادن «حاج اسدالله اسدی یکی از یادگاران» جنگ ضدمیهنی خمینی و از مهره‌های سرکوب مجاهدین در دهه ۶۰ کف بر دهان آورده که «این دستگیری هیچ‌گونه مبنای مستند و مستدل ندارد».(کیهان ۲۱تیر ۹۷)

روزنامه وطن امروز، دیگر رسانه باند خامنه‌ای هم به‌دام افتادن تروریستها و به‌خصوص به‌دام افتادن دیپلومات-تروریست را «رمزگشایی از سناریوی ضدایرانی اروپا» علیه حاکمیت آخوندی می‌داند که در صورت انفعال وزارت‌خارجه در برخورد با این مسأله «این سناریو در آینده با شدتی بیشتر و البته با دخالت اجزایی تازه‌تر(!) علیه کشورمان ادامه پیدا خواهد کرد».(وطن امروز ۲۱تیر ۹۷)

جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی، عضو مجلس ارتجاع نیز با گفتن این که «مجاهدین به‌دنبال تخریب روابط اروپا و ایران» هستند، به دستگاه دیپلوماسی حکومت آخوند حسن روحانی توصیه می‌کند «مسایل را با دقت رصد و با جدیت با برخی موارد برخورد کند. همچنین باید انواع توطئه را شناسایی و به دیپلوماتهای ایرانی آموزش دهد که در تله توطئه‌های دشمن قرار نگیرند»!(خبرگزاری مجلس ۱۹تیر ۹۷)

حرف این نماینده مجلس ارتجاع این است که وزرات امور خارجه تاکنون آموزش مکفی عملیات تروریستی به دیپلومات-تروریست‌هایش نداده است که باعث شده چنین افتضاحی توسط اسدالله اسدی دیپلومات-تروریست که کیهان خامنه‌ای از او به‌عنوان «حاج اسدالله اسدی» نام می‌برد، دامن‌گیر نظام شود.

ملاحظه می‌شود بمبی که نظام آخوندی می‌خواست در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس منفجر کند، در واقع در درون آن و در بیت ولایت منفجر شده و خیمه و خرگاه مقام ولایت را به آتش کشیده و به‌کلی درهم‌ریخته است.

البته حکومت آخوندی ابلهانه تلاش کرد که فرمول دجالگرانه و خمینی‌ساخته خودشان خودشان را شکنجه می‌کنند را هم اینجا به‌کار بگیرد و بگوید که مجاهدین خودشان می‌خواسته‌اند در گردهمایی خودشان، بمب بگذارند و استدلالش هم این بود که کدام آدم دیوانه و احمقی دست دیپلومات خود در خاک خارج از حاکمیت خودش بمب می‌دهد؟!

خاصیت این استدلال که به اندازه بمب‌دادن دست دیپلومات خودی احمقانه است، این بود که تمام دنیا بیشتر با این نظام دجال آشنا شدند و فهمیدند که وحشت از مقاومت ایران و آلترناتیو شورای ملی مقاومت تا کجا این رژیم را وحشت‌زده و دچار جنون کرده است.

این اقدامات رسوا و تروریستی در درون نظام هم آثار مرگبار و ویرانگر خود را داشته است. یکی از این پیامدها، تشدید جنگ و دعوای میان باندهاست. باند خامنه‌ای بر سر دولت روحانی داد می‌کشند که چرا در مورد دیپلومات-تروریست دستگیرشده که در حال حاضر در چنگ دستگاه اطلاعاتی و امنیتی آلمان است کاری نکرده و نمی‌کند.

همچنین به وزارت‌خارجه ایراد می‌گیرند که چرا بی‌گدار به آب زده و به سایر سفارتخانه‌ها توصیه می‌کنند که حواسشان جمع باشد و ضوابط امنیتی را رعایت کنند تا دیگر اتفاقی از این دست نیفتد.

البته آنچه که از جنگ و دعوا بر سر این قضیه در رسانه‌ها درز کرده است، جزیی از جنجال و هیاهویی است که در درون حاکمیت منحوس ولایت فقیه جریان دارد، بگذارید اعترافات دیپلومات-تروریست گیرافتاده منتشر شود، آن‌وقت انفجار افتضاحات درون آن تماشایی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2273ff5-e162-4f12-b60f-9385da22d407"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات