728 x 90

پیروزی مقاومت و سوختن رجزخوانیهای دیوانه‌وار آخوندها

پیروزی مقاومت...
پیروزی مقاومت...

پیرو بیانیه حمایت ۲۹ اکثریت پارلمانی در سطح جهان از قیام مردم ایران و برنامه ۱۰ ماده‌ٔ مریم رجوی و سوختن موج رجزخوانی ها و شاخ و شانه کشیدنهای دیوانه‌وار آخوندها، و در آستانه برگزاری ۴ پنل بین‌المللی حول کلیدی‌ترین مسایل روی میز سیاست جهانی، اعلام حکم دادگاه فوری پاریس مبنی بر لغو ممنوعیت گردهمایی مقاومت ایران در پاریس، سیلی محکمی بود بر بناگوش خامنه‌ای و رئیسی زخم‌خورده از پیروزی تاریخی مقاومت ایران.

قضات دادگاه پاریس به‌اتفاق آرا با صدور یک اطلاعیهٔ فوری، دستور استاندار پاریس مبنی بر ممنوعیت تظاهرات سالیانهٔ مقاومت ایران را به‌حالت تعلیق درآوردند و آن را «حمله‌یی جدی و آشکارا غیرقانونی به آزادی تظاهرات» دانستند.

به این ترتیب بار دیگر کشاکش بزرگ مقاومت ایران با فاشیسم دینی و حامیان استعماری آن به پیروزی آزادی و عدالت انجامید.

آری «عدالت فرانسه اجازه نداد که دموکراسی و آزادی بیان قربانی معامله با فاشیسم مذهبی حاکم در ایران به بهانه امنیت شود». «تجربه چهار دهه اخیر نشان داده است که مماشات در برابر رژیم تنها آنرا در سرکوب، دار زدن و تروریسم جسورتر می‌کند».

از این پیش‌تر، ۳ حمله تیراندازی با سلاح گرم، پرتاب کوکتل مولوتف و اقدام به آتش‌سوزی بین ۳۱ می‌ تا ۱۳ژوئن ۲۰۲۳ علیه اماکن وابسته به شورای ملی مقاومت ایران و انجمن سیما پشتیبان لجستیکی، تبلیغاتی و رسانه‌یی سازمان مجاهدین خلق ایران در پاریس نشان داد که فاشیسم دینی درصدد فراهم کردن زمینه برای ممنوعیت تظاهرات سالیانهٔ مقاومت ایران است.

وقتی زمینه فراهم شد و استاندار پاریس به بهانهٔ نبود امنیت، حکم به ممنوعیت تظاهرات داد. فاشیسم دینی که این حکم را نتیجهٔ اقدامات قبلی و تماس یک‌و‌نیم ساعتهٔ آخوند رئیسی با رئیس جمهور فرانسه می‌دانست، جنون‌آسا اقدام به خوشحالی کرد. سریال ریز و‌ درشت امام جمعه‌های خامنه‌ای در مورد تسلیم فرانسه به اراده و خواست رژیم یکی بعد از دیگری به صحنه آمده عربده‌کشی آغازیدند. کار به‌جایی رسید که دختر لاجوردی، سرجلاد اوین نیز در مجلس ارتجاع آفتابی شد تا به «امت نالان» و سوگواران سیاه‌پوش ۱۷۰۰۰تن اعلام کند کار مجاهدین دیگر تمام شد.

«بعد از گذشت ۴۲سال از جنایات منافقین و در سالگرد وقایع تروریستی ۳۰خرداد سال۶۰ بحمدالله شاهد خبری مسرت بخش بودیم حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم آلبانی برای ورود پلیس به مقر منافقین به‌دلیل رفتارهای خلاف قوانین آنها در آلبانی و هم‌چنین اعلام ممنوعیت برگزاری تجمع سالانه این گروهک تروریستی در فرانسه بعد از ۱۵سال و اروپایی‌ها بعد از سال‌ها خدمات دهی به منافقین خلق بالاخره متوجه تهدیدات امنیتی آنها شدند (خبرگزاری دانشجو رژیم ۴تیر).

پاسدار اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع از هول حلیم در دیگ افتاد و در مصاحبه با روزنامهٔ حکومتی همشهری (۶تیر) گفت: «اکنون که مجاهدین مأمن خود را در اروپا و به وی‍ژه در کشور آلبانی از دست داده‌اند و اسناد و مدارک تخلفاتشان را ثابت کرده است باید به ایران بازگردانده و دادگاهی شوند. مسئولان نظام باید پیگیر این کار باشند».

آخوند کریمی تبار امام جمعه خامنه‌ای در ایلام ۲تیر ۱۴۰۲ در اظهاراتی مشابه خواستار استرداد مجاهدین شد:

«برای اولین بار در تاریخ این سیه روزها می‌بینیم که فرانسه تسلیم اراده جمهوری اسلامی می‌شود و به آنها اجازه تجمع نداد مثل این‌که غرب و آمریکا و اروپا پذیرفتند از این منافقین سیه روز ساخته نیست لذا امیدواریم که در آینده نزدیک تلاش جمهوری اسلامی برای استرداد آنها و محاکمه آنها دنیا با ما همراهی کند و اینها در کشور ما به دست عدالت سپرده شوند» (تلویزیون حکومتی ایلام ۳تیر).

نظری خانقاه، عضو مجلس ارتجاع پا را از این فراتر گذاشت و خواهان اخراج مجاهدین از آلبانی شد.

«در ادامه تلاش‌های سیاسی برای اخراج منافقین که هفده‌هزار نفر را شهید کردند را از آلبانی خواستارم و اقدام شان، اقدام ریاست محترم جمهوری در مذاکره با دولت فرانسه را در راستای لغو اجلاس این عناصر مفسد قابل تقدیر می‌دانم» (۴تیر ۱۴۰۲).

از همه جالب‌تر آخوند عاملی، امام جمعه اردبیل بود که به زد‌وبند پشت‌پرده و معاملهٔ سخیف و نافرجام برجام برای اعمال محدویت علیه مجاهدین اشاره کرد و گفت:

«این دولت بزرگترین موفقیتش یکی این بود که مذاکراتی که پشت‌پرده انجام شد با اروپایی‌ها و مذاکرات شد غیرمباشر، غیرمستقیم آمریکایی‌ها این دولت را متقاعد کرد هم اروپایی‌ها را هم آمریکایی‌ها را که اگر شما از سازمان تروریستی منافقین حمایت کنید این اشتباه است بین شما و ما تفاهمی صورت نمی‌گیرد و مطالبات هسته‌یی که از ما دارید اون هم هیچ وقت محقق نمی‌شود».

این آخوند رقت‌انگیز با سخافت تمام، آنچه را که سند افتخار مجاهدین است با صدای بلند جار زد:

«عجیب این هست که فرانسه هم توی این هفته گفت این کنفرانس را نمی‌گذارم اجرا کنید الله الله الله چه می‌بینم؟! ما چکار می‌کنیم؟! چشمهایتان را باز کنید حالا صحبت‌های وزیر خارجه را که این هفته اعلام کرد گفت که آمریکا این سازمان منافقین چون یک سازمان دموکراتیک نیست، نمی‌تواند ملت ایران را نمایندگی بکند، ما اصلاً از اینها حمایت نمی‌کنیم، حمایت مالی نمی‌کنیم و هیچ‌گونه حمایتی نداریم و به دولت آلبانی می‌گوییم دستت درد نکند! حمله کردی به اردوگاه الله الله الله اتفاق عجیبی افتاده، ببینید چقدر اینها منفور شده‌اند، ببنید چقدر منفور شده‌اند که وزرات خارجه آمریکا این هفته اعلام کرده گفته ما نه به اینها پول دادیم نه آموزش دادیم و اصلاً ما با اینها ارتباطی نداریم».

و بعد هم زد‌و‌بند بین فاشیسم دینی و حامیان استعماری‌اش را «کار خدا!» دانست:

«یکی این است که آلبانی که آمد حمله کرد آلبانی در تاریخ ما اصلاً خطری ندارد کار خدا را باش درست افتاد روزی که سال۱۳۶۰ سی خرداد که اینها اعلام جنگ مسلحانه کردند علیه ایران درست افتاد همان روز فکر می‌کنید این کار بدون حساب و کتاب بوده» (تلویزیون شبکه سبلان رژیم ۲تیر).

آنچه در این عرو‌تیزها و جفتک‌پرانی‌ها آشکار شد این بود که هم ارتجاع و هم استعمار به‌نوعی جایگزین دموکراتیک را به مردم ایران و جهان آدرس دادند. مشخص شد که چه نیرویی ایران آزاد را نمایندگی می‌کند و حاضر نیست منافع ایران را به قراردادهای اسارت‌بار بفروشد.

پیروزی عدالت و آزادی نشان داد که قدرت مقاومت ایران و نیروی حقانیت بسا فراتر از ارادهٔ ارتجاع و استعمار و پیش‌برندگان سیاست نخ‌نمای مماشات است. برای چندمین بار اثبات شد که در هرکجا یک قطره عدالت باشد، برندهٔ هر کارزار حقوقی، مجاهدین و مقاومت ایران هستند؛ آنها طی چهل‌و‌چند سال حضور قانونی در کشورهای جهان هیچ کار غیرقانونی انجام نداده‌اند.

بر مردم داغدیده و عاصی ایران، کانون‌های قهرمان شورشی، حامیان و همبستگان مقاومت ایران، جبهه بزرگ براندازی و ایرانیان آزاده در خارج از کشور، این پیروزی شگرف و خیره‌کننده مبارک باد!

ما با اتحاد دستها و قلب‌هایمان ایرانی آزاد و آباد را بر خرابه‌های استبداد و ارتجاع بنا می‌نهیم. آن روز بسیار نزدیک است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f11fbd97-0236-4ef1-9247-34a19fb0672a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات