728 x 90

چند نکته قابل تأمل و بمب سوخته خامنه‌ای

... بمب سوخته خامنه ای
... بمب سوخته خامنه ای

کشف یک بمب ساخته شده با ماده TATP همراه با یک مکانیزم چاشنی انفجاری تازه‌ترین اقدام تروریستی دیکتاتوری آخوندی علیه مقاومت ایران می‌باشد. دستگیری دو نفر در بلژیک و نیز طراح اصلی این عملیات، اسدالله اسدی، دیپلومات تروریست رژیم در آلمان توسط پلیس، پرده از عمق توطئه برداشت. این طبعاً آخرین تشبثات آخوندها در مقابله با مقاومت ایران و حذف فیزیکی تنها آلترناتیو تعیین‌کننده و محبوب در سطح داخلی و بین‌المللی نیست اما جدیدترین آن است.

این بار آخوندها پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و می‌خواستند گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس را هدف قرار دهند. آنها می‌خواستند بمبی را در سالنی منفجر کنند که گردهمایی در آن جریان داشت. که حداقل هدف این بمب به شکست‌ کشاندن و توقف گردهمایی بود؛ البته حضور رئیس جمهور برگزیدهٔ مقاومت در آن گردهمایی باضافهٔ شخصیت‌های دیگر بین‌المللی و بیش از ۱۰۰هزار تن از هموطنانمان انفجار احتمالی این بمب را از حساسیت ویژه‌یی برخوردار می‌کرد. طبعاً هدف اول رژیم از این‌گونه اقدامات مشخص است.

 

 

نقش سفارتهای رژیم در پیشبرد تروریسم 

مقاومت ایران بارها به‌طور آشکار اعلام کرده است که سفارتهای رژیم در کشورهای مختلف و به‌طور مشخص کشورهای اروپایی، نقش لانه جاسوسی و استخدام تروریسم برای مقاصد مختلف دارند. رژیم مهره‌های امنیتی و نفرات وزارت بدنام خودش را تحت عنوان دیپلومات به این کشورها اعزام می‌کند تا با پوش مصونیت دیپلوماتیک مقاصد شوم خودش را دنبال کند. بدون استثنا در هر جا که رژیم اقدامی انجام داده، رد پای آن به سفارتهای رژیم رسیده است. این بار این مجاهدین نبودند که انگشت روی این موضوع گذاشتند،‌ بلکه ردیابی اطلاعاتی بلژیک و.. این موضوع را کشف کرد.

همان‌طور که در اطلاعیهٔ ۱۱تیر۹۷کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت آمده بود:‌ «دیپلومات تروریست رژیم آخوندی به‌نام اسدالله اسدی، طراح اصلی حمله تروریستی به گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس بود که در آلمان دستگیر شده است. این دیپلومات تروریست از مرداد۱۳۹۳ ایستگاه اطلاعات رژیم آخوندی در اتریش بوده است».

 

اسدالله اسدی دیپلومات تروریست دستگیر شده

اسدالله اسدی دیپلومات تروریست دستگیر شده

 

مجاهدین، هدف شماره یک اقدامات تروریستی حکومت آخوندی 

اقدامات تروریستی رژیم در کشورهای خارجی، به‌طور مستقیم مقاومت ایران را هدف قرار می‌دهد. این امر پیشینه‌یی دراز دارد. هنگامی که مجاهدین در عراق مستقر بودند، رژیم با گسیل داشتن مزدوران عراقی وابسته به خود، دست به ترور و آدم‌ربایی، شلیک مینی‌کاتیوشا، کاتیوشا، کاتیوشای تقویت شده، خمپاره‌ و نیز موشکهای ساخت صنایع دفاعی خودش می‌کرد. این اقدامات با سرجمع شدن رزمندگان ارتش آزادیبخش در کمپ لیبرتی شدت و حدت یافت.

در سال ۲۰۱۷ ادارهٔ حراست از قانون اساسی ایالت بادن ـ وورتمبرگ آلمان گزارشی منتشر کرد که در آن به فعالیت‌های جاسوسی رژیم آخوندی علیه اپوزیسیون پرداخته شده و توطئه‌های وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس هم‌چون «جمع‌آوری اطلاعات سیاسی، تجاری و علمی، مراقبت بر گروه‌های اپوزیسیون، فعالیت‌های ضدتبلیغی (علیه آنان)» را دربر می‌گیرد. این گزارش تأکید می‌کند که این فعالیتها به‌‌ویژه سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران را هدف قرار می‌دهد.

با انتقال مجاهدین به آلبانی، طبعاً رژیم نیز دست روی دست نگذاشت. صدای این اقدامات زمانی درآمد که ادی راما، نخست‌وزیر آلبانی، در پاسخ به سؤالی در مورد تهدیدات تروریستی علیه مجاهدین در این کشور به سخن درآمد. او در تاریخ پنجشنبه ۳۰فروردین ۱۳۹۷گفت: «من معتقدم در رابطه با مجاهدین ما کار درستی را انجام دادیم. ما به گروهی که مورد آزار و تعقیب بودند، جا دادیم. در رابطه با سؤال شما حول امنیت و تهدیدات، ما در سمت درست تاریخ قرار داریم.‌ ما جزو گروه کشورهای اروپایی-آتلانتیک هستیم که به شیوه مشابه مورد تهدید هستند. من معتقدم تمام این کشورها علیه تهدیدات تروریستی اقدام می‌کنند».(تلویزیون ویژنپلاس - ۱۹آوریل ۲۰۱۸)

مقاومت ایران همان موقع اعلام کرد آنچه مورد اشاره نخست‌وزیر ادی راما قرار گرفته است، بخشی از طرح و برنامه‌ها و اقدامهای گسترده تروریستی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران در کشورهای مختلف از مجاهدین در آلبانی تا آلمان و آمریکاست. مقاومت ایران در اطلاعیه‌یی در تاریخ ۳۱فروردین ۹۷ اعلام کرد بیش از یک‌ ماه است درگیر یک کارزار فشرده برای خنثی کردن توطئه‌های رژیم برای ترور و حملات تروریستی به دفاتر شورا و مراکز مجاهدین، از جمله مراکز مجاهدین در آلبانی است. یکی از این توطئه‌های تروریستی هنگامی برملا شد که روز ۲فروردین(۲۲مارس ۲۰۱۸) رسانه‌ها از دستگیری ۲مأمور ایرانی مشکوک به فعالیتهای تروریستی در تیرانا با اسامی «ف. ز» و «س. م» خبر دادند که «خود را خبرنگار معرفی می‌کردند». به گزارش رسانه‌های آلبانی «این ۲تبعه ایران برای تحقیقات بیشتر توسط آژانس‌های ضدتروریسم و به‌دنبال دریافت اطلاعات از شرکای بین‌المللی آلبانی مبنی بر این‌که (مأموران رژیم ایران) می‌خواهند عملیات تروریستی انجام بدهند، دستگیر شدند». در روز ۲فروردین ۹۷ریپورت تی‌.وی در آلبانی خبر داد از قریب به ۲۰روز پیش آژانس‌های اطلاعاتی و ضدتروریسم ۱۰نفر را که گفته می‌شود می‌توانند فعالیت تروریستی را در آلبانی سازماندهی کنند، زیر نظر دارند. این تلویزیون گزارش داد که دوائر ذیربط به‌طور خاص نگران کسانی هستند که توسط سرویس‌های مخفی تهران ممکن است به‌کار گرفته شوند تا بتوانند برای صدمه زدن به حفاظت ۳۰۰۰نفر از مجاهدین در آلبانی دست به اقداماتی بزنند». (۱)

 

سراسیمگی مضحک وزیر خارجه رژیم برای لاپوشانی بمب بیرون زده از عبای خامنه‌ای! 

مضحک‌ترین موضعگیری در رابطه با بمب سوخته! مربوط است به محمدجواد ظریف، وزیر خارجه دیکتاتوری آخوندی. او در توییتی برای ایزگم کردن نوشت: «همین که ما سفر در سطح رئیس‌جمهور را به اروپا آغاز کردیم، ظاهراً عملیاتی ایرانی اتفاق افتاده و توطئه‌گران آن دستگیر شده‌اند. ایران صراحتاً هر گونه خشونت و ترور را در هر جایی که باشد محکوم کرده و آمادگی دارد تا با همه طرف‌های ذینفع برای پرده برداشتن از چیزی که یک طرح شیطانی عملیات فریب است، همکاری کند!».

مصرف نام‌هایی مانند «ایران» و «اسلام» در مواقعی است که رژیم قصد دارد چهره دراکولایی خود را تزیین کند. مضحک‌تر این‌که طرف با وقاحت آخوندی می‌خواهد دست پیش بگیرد تا پس نیفتد. اما همین موضع بیانگر ضعف دیکتاتوری آخوندی است که در مقطع کنونی حتی توان آن را نیز ندارد که به قدرت‌نمایی پوشالی پرداخته و مسئولیت بمب سوخته خود را به عهده بگیرد.

 

نتیجه‌گیری و تنها راه کار درست 

اوج‌گیری قیام در شهرهای شورشی و به لرزه درآمده خیابانها در زیر پای ولی‌فقیه، او را وادار می‌کند که از سر استیصال دست به هر کاری بزند. این بار البته این تشبثات از موضع تدافعی است. این اقدام تروریستی مکمل جنگ نرم و شیطان‌سازی از طریق گسیل مزدوران و بریده مزدوران به خارج کشور است. در کنار این هر دو، صنعت آلترناتیو تراشی و وانمود کردن این‌که مجاهدین پایگاهی در داخل ندارند، نیز بخشی از اقدامات مقابله با آلترناتیو اصلی این رژیم یعنی شورای ملی مقاومت و نیروی محوری آن (سازمان مجاهدین خلق ایران) است. رژیم آخوندی بیش از هر زمان دیگر به توطئه علیه اپوزیسیون اصلی خود نیازمند است.

تلاش برای کارگزاری بمب در داخل سالن گردهمایی ایرانیان آزاده، نشان می‌دهد که کشتار انسانهای بی‌گناه و گرفتن جان کودکان که بخشی از جمعیت شرکت‌ کننده در مراسم بودند، یک عمل جنایتکارانه و تروریستی است و به هیچ‌وجه نباید ساده‌انگارانه با آن برخورد کرد. تنها راه مقابله با این اقدامات تروریستی [همانگونه که در اطلاعیه مورخ ۱۱تیر۹۷کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت آمده بود] «بستن سفارت خانه‌ها و نمایندگیهای رژیم آخوندی، مراکز ترور و جاسوسی و اخراج مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی» است.

 

پانویس: ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۱) اقتباس از مقاله «ارتباط اوجگیری قیامهای مردمی و توطئه‌های رژیم علیه مجاهدین در آلبانی ـ‌ سایت مجاهد»
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2350605-bd85-4f6e-9060-ba3b2166a0c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات