728 x 90

«کشتارگاه دلتا» یا «کشتارگاه ولایت»

کشتارگاه دلتا
کشتارگاه دلتا

کشتارگاه دلتا، عنوان گزارشی از خبرگزاری حکومتی ایسنا است که در آن چند پرسش کلیدی مطرح کرده و از جمله پرسیده است: «آیا اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا متوقف شده است؟ آیا در شرایط فعلی عملاً ویروس از کنترل خارج شده و باید منتظر ماند تا خود فروکش کند؟» و بالاخره «وضع فعلی بیماری تا کی ادامه خواهد داشت».

اینها بخشی از سؤالات مردم از سران حکومتی است که هیچ مقامی در پاسخگو نیست. تا آنجا که به مقامات حکومتی بر می‌گردد در وعده‌درمانی و رسیدن واکسن هم دیگر اصرار نمی‌کنند و فقط مردم را مقصر می‌دانند.

حریرچی معاون وزیر بهداشت رژیم شیادانه علت را متوجه مردم و پایین آمدن میزان رعایت پروتکلها می‌داند.

«دکتر حریرچی گفت با توجه به این وضعیت روند فوتیهای کرونا در ایران تا یک ماه آینده صعودی خواهد بود» (شبکه خبر رژیم ۱۹مرداد ۱۴۰۰).

اما واقعیت چنان گویا و واضح و بزرگ است که از جای جای محافل حکومتی و در وحشت از انفجار خشم مردم بیرون می‌زند.

 

روزنامه حکومتی مستقل ۱۹مرداد در مطلبی با عنوان «مسئولان، متحیران خاموش در برابر کرونا» در پاسخ به این ادعای حریرچی، از زبان مو‌ذن‌زاده پزشک هماهنگ‌کننده متخصصان و قانون در رژیم می‌گوید: « شما اولویت اصلی را که عدم مدیریت در کشور هست را فراموش کردید. مسأله این است که مجموعه‌ٔ نگاه مدیریتی کشور به کرونا هیچگاه نتوانست پیشتاز باشد». این کارشناس حکومتی در ادامه به مجرمانه بودن عمل رژیم اذعان کرده و می‌گوید: «یکی از مواردی که می‌تواند کاملاً جرم تلقی شود رهاسازی وضعیت است». وی سپس به نقشه‌مسیر نظام آخوندی که همان رهاسازی مردم در میدان مین کرونا است اشاره کرده و می‌گوید: «سیاست فعلی که در نظر گرفته شده به‌نظر می‌رسد نوعی رها کردن ویروس دلتا برای رسیدن به واکسیناسیون گله‌ای به‌عنوان یک نظریه غیرانسانی است».

«نظریه غیرانسانی» مورد اشاره این کارشناس حکومتی عملاً تبدیل به رویه ضدبشری نظام آخوندی در انداختن کرونای ولایت به جان مردم شده است. روزنامه حکومتی همشهری ۱۹مرداد در خبری تمامی این نظریه و رویه ضدبشری را با تیتر «عدم تعطیلی بدون هیچ مخالفتی در ستاد ملی کرونا تصویب شد» به نمایش گذاشته است. روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور رژیم خبر داد که ستاد ملی کرونا» در حضور رئیسی پیشنهاد تعطیلی کامل دو هفته‌یی را رد کرده است.

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۹ مرداد۱۴۰۰ در همان مطلب «کشتارگاه دلتا» واقعیت تصمیمات فوق را به ناگزیر برملا کرده و نوشته است: «کرونا در کشور بیداد می‌کند؛ ابتلائها خانوادگی است و بیماران زیادی در جستجوی بیمارستان و دارو سرگردانند؛ ... . . افزایش شمار بیماران بدحال در بخش‌های ویژه بیمارستانها حکایت از وضعیتی هولناکتر از مرگهای کرونایی در روزهای آتی دارد؛ ... . و نمی‌توان آینده خوبی را در چنین شرایطی متصور شد».

 

واقعیت این است؛ از آنجا که کاملاً روشن است که خامنه‌ای به‌دلیل در پیش گرفتن سیاست کلان تلفات انسانی برای سد بستن در برابر قیام، مجرم اول و اصلی این وضعیت می‌باشد، مردم و جوانان شورشی در هر اعتراض و شعاری تیز شخص خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع را هدف قرار می‌دهند و خیلی روشن به جای «کشتارگاه دلتا» می‌گویند کشتارگاه کرونای ولایت.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec588711-8c4c-4e61-ace4-8bde97215993"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات