728 x 90

کنفرانس در سنای ایتالیا؛ شیطان‌سازی رژیم جنگ‌افروز علیه مجاهدین

سخن روز
سخن روز

در گرماگرم نعره‌های خامنه‌ای، روز پنجشنبه ۱۹اکتبر در سنای ایتالیا کنفرانسی تحت عنوان «ایران یک‌سال بعد از قیام، خشونت و پخش اطلاعات دروغ توسط رژیم ایران ادامه دارد» به ریاست سناتور جولیو ترتزی، رئیس کمیسیون روابط با اتحادیه اروپا در سنای ایتالیا برگزار شد.

امانوئله پوتزولو عضو کمیسیون خارجه مجلس ایتالیا، طی سخنانی با اشاره به ضرورت کوبیدن سر مار جنگ‌افروزی در تهران گفت: «[رژیم] ایران به‌وضوح اعلام کرده است که با تروریسم هم‌سو است! اکنون دیگر نوبت ماست، نوبت همه ما، فراتر از تفاوت مذهب، ایدئولوژی، فرهنگ، معنویت، فراتر از اینها نوبت همه ماست که به آزادی، به حقوق‌بشر، معتقدیم که انسان مقدم بر هر چیز است بگوییم: نه! و نه گفتن، یعنی تشخیص این‌که مشکل در تهران است! و این مشکل نه در دُم آن، بلکه در سر آن [مار] است که باید حل و فصل شود».

سناتور ترتزی رئیس کمیسیون روابط با اتحادیه اروپا در سنای ایتالیا با اشاره به استراتژی نفرت‌انگیز شیطان‌سازی و دلایل آن گفت: «آنچه که به همان اندازه نفرت‌انگیز است و وجدان را می‌آزارد، شکلی از تلاش برای القای باورهای نادرست نسبت به مقاومت سازمان‌یافته است. من راجع به مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران صحبت می‌کنم که بدون شک اولین و تنها نیروی سیاسی کشور است که در داخل کشور فعالیت می‌کند و میلیون‌ها نفر از آن حمایت می‌کنند». رئیس کمیسیون روابط با اتحادیه اروپا در سنای ایتالیا در ادامه با تشریح روشهای نفوذ و شیطان‌سازی افزود: «در این استراتژی نفرت‌انگیز، رژیم آخوندها اطلاعات دروغ، سانسور و تهدید را نفوذ می‌دهد. به پارلمان ایتالیا نیز نفوذ می‌کند، به پارلمانهای دیگر و به پارلمان اروپا نیز نفوذ می‌کند. بسیاری هستند که متقاعد شده‌اند تا از منابع مسموم اطلاعات دروغ بنوشند. سفارتخانه‌های رژیم ایران منبع این شیطان‌سازیها و شایعه پراکنی‌ها هستند، که متأسفانه علی‌رغم این‌که حملات تروریستی مانند حمله چهار سال پیش اسدالله اسدی در ویلپنت پاریس را ترتیب می‌دهند هم‌چنان میزبان آنها هستیم. ما هم‌چنان این سفارتخانه‌ها را در اینجا داریم و هم‌چنان مجبوریم از آلودگی‌های ناشی از آن رنج ببریم. و برخی به‌خاطر منافع اقتصادی از این اطلاعاتی می‌نوشند که مجاهدین خلق را شیطان جلوه می‌دهد».

در ادامهٔ جلسه خانم اینگرید بتانکور کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا با اشاره به رسوایی کارشناسان نفوذی رژیم در مراکز حساس ایالات متحده و آلمان و در رسانه‌های آمریکا و اروپا گفت: «وزارت امور خارجهٔ رژیم ایران، تصمیم گرفت یک استراتژی ایجاد کند تا بتواند یک کمپین اطلاعات غلط بسیار کارآمد علیه مقاومت ایران راه‌اندازی کند. آنها ابتدا به‌دنبال افرادی دو ملیتی رفتند. آمریکایی‌ها، آلمانی‌ها، سوئدی‌ها، فرانسوی‌ها، ایتالیایی‌هایی که ایرانی هم بودند. افرادی که ظاهراً اعتبار داشتند و با دنیای دانشگاهی ارتباط داشتند. و گروهی به نام ابتکار کارشناسان ایران ایجاد کردند... یعنی شیطان را آوردند و در کلیسا گذاشتند».

خانم نایکه گروپیونی عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا، با اشاره به نقش مرگبار رژیم آخوندی در ایران و منطقه و انتشار خبرهای جعلی و شیطان‌سازی علیه مقاومت گفت: «رژیم حاکم بر ایران آزادی را می‌گیرد و مرگ می‌کارد و همه ما باید برای حقوق مردمی که در این دنیا زندگی می‌کنند مبارزه کنیم. از خانم رجوی برای حمایت از همه ما در این نبرد تشکر می‌کنم. تنها جنگی که ارزش جنگیدن دارد، جنگ برای آزادی است».

پیش از این تام ریج، نخستین وزیر امنیت داخلی آمریکا، وحشت از قدرت و جدیت آلترناتیو دموکراتیک را علت اصلی شیطان‌سازی و تمرکز دیوانه‌وار رژیم آخوندی علیه مقاومت توصیف کرده و نوشته بود: «تمرکز بی‌وقفهٔ رژیم بر شورای ملی مقاومت و رئیس‌جمهور منتخب آن، مریم رجوی، گویای همه چیز است و ترس فزاینده تهران را از این تهدید برای موجودیتش آشکار می‌سازد... جهان باید در همبستگی قاطع با مردم ایران برای دفاع از ارزش‌های گرانقدر دموکراتیک، به‌خصوص در غرب، بایستد. با هم ما می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که سلطهٔ خفه‌کننده ملایان بر قدرت از هم بپاشد و آرزوهای مردم ایران برای آزادی، عدالت و شأن انسانی محقق گردد. زمان عمل همین حالاست؛ به‌خاطر مردم ایران، به‌خاطر آزادی، و به‌خاطر حفظ ارزش‌های مشترک دموکراتیک‌مان» (واشنگتن تایمز ـ ۵تیر ۱۴۰۲).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36557715-5e8d-44d6-af91-34d2cf8d59f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات