728 x 90

کهکشان ایران آزاد به‌سوی جمهوری دموکراتیک

سخن روز
سخن روز

شعبده انتخابات را درهم کوبید و نمایش غصب حاکمیت ملت ایران را به فجیع‌ترین شکست سلطنت مطلقه فقیه تبدیل کرد. یک روز بعد، شنبه ۹تیر، پرچم‌های پیروزی و سرفرازی مقاومت انقلابی و آلترناتیو دموکراتیک در گردهمایی و راهپیمایی عظیم ایرانیان آزاده در برلین و در اجلاس جهانی ایران آزاد، هر چه شکوهمندتر به اهتزاز درآمد.
پیام شکوفایی و جهش مقاومت در برق نگاهها و در گفتگوها و شعارهای ایرانیان آزاده که در خیابانهای برلین با شور آزادی میهن راهپیمایی می‌کردند، درخششی چشمگیر داشت. انبوه جمعیت از چند نسل، با کلاه‌ها و تن‌پوش‌های رنگارنگ فریاد حمایت از کانون‌های شورشی سرمی‌دادند و هم‌چون رنگین‌کمانی مواج، شادابی و پویایی شورشگران برای آزادی در خاک میهن را منعکس می‌کرد. ایرانیان آزاده در صفوف فشرده و خروشان خود هم‌چنین فریاد میلیون‌ها ایرانی را بازتاب دادند که یک روز پیش‌تر با «نه» بزرگ به تمامیت نظام، بساط شعبده مضحک خامنه‌ای را درهم پیچیدند.
اجلاس جهانی ایران آزاد با نمایش خیره‌کننده ۲۰۰۰۰پراتیک انقلابی توسط کانون‌های شورشی در شهرهای سراسر میهن آغاز شد و صدها شخصیت سیاسی از آمریکا، اروپا، کانادا و کشورهای عربی شامل رؤسای جمهور، معاونان رئیس‌جمهور، نخست‌وزیران، رؤسای پارلمان، مشاوران امنیت ملی، وزرای خارجه و وزیران پیشین دولت از کشورهای مختلف جهان در آن شرکت داشتند.
در این اجلاس، مایک پنس معاون رئیس‌جمهور قبلی آمریکا گفت: می‌پرسند چرا اینجا را انتخاب کردید؟ می‌خواهم جهان بداند به‌خاطر شماست. بادهای تغییر قوی‌تر از هر زمانی می‌وزد. رژیم خودبه‌خود کنار نمی‌رود. یک جنبش سازمان‌یافته می‌تواند این کار را بکند. جنبشی که فداکاری کند و قیمت آزادی را بدهد. خبر خوش این است که این جنبش وجود دارد. آخوندها از هیچ چیز بیش از شورای ملی مقاومت نمی‌ترسند. کانون‌های شورشی در سراسر ایران قوی‌تر شده‌اند. رئیسی در قتل‌عام ۶۷ برای نابود کردن مجاهدین شکست خورد. رژیم در نابود کردن کانون‌های شورشی هم شکست خواهد خورد.
گی فرهوفشتاد، نخست‌وزیر پیشین بلژیک، ضمن فراخوانی به رهبران اروپا برای به دور انداختن سیاست شکست‌خورده مماشات گفت: ما یک استراتژی جدیدی نیاز داریم. یک استراتژی مؤثر که باید بر ۴ستون بنا شود.
- شناسایی سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی
- متوقف کردن تلاش بیهوده برای زنده کردن برجام
- یک سیاست جدید برای مقابله با گروگانگیری
- به‌رسمیت شناختن اپوزیسیون دموکراتیک و معتبر یعنی شورای ملی مقاومت ایران
استفن هارپر نخست‌وزیر پیشین کانادا در این‌باره تأکید کرد: من از امضاکنندگان یک نامه هستم شامل ۱۳۷تن از رهبران جهان که از مقاومت سازمان‌یافته ایران حمایت می‌کنیم. تنها راه مقابله با این رژیم که یک سرطان است حمایت از این آلترناتیو است.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت درباره موقعیت سرنگونی رژیم آخوندها گفت: آن روز که رئیسی جلاد ۶۷ به هلاکت رسید، خروش شادی توده‌های مردم بیان رأی حقیقی مردم ایران بود. این انتخابات، آینه درماندگی سیاسی و استراتژیک رژیم ولایت فقیه است. یک آخوند خونخوار و ۵پاسدار تبهکار، قبل از هر چیز نمایان‌گر چنته خالی رژیم در مرحله پایانی بود. آمار و ارقام و حتی تعداد آرای باطله، صحنه بروز زوال پایگاه اجتماعی رژیم است...
خلیفه جبار ارتجاع، مثل همه دیکتاتورها که در مرحله پایانی از اشتباهی به اشتباه دیگر در‌می‌غلتند، ۳اشتباه استراتژیک مرتکب شد: با کشتار وحشیانه آبان ۹۸ و پائیز ۴۰۱ تخاصم جامعه با رژیم را به نقطه بی‌بازگشتی رساند، با خالص‌سازی ارتجاعی حکومتش، آن را دچار حداکثر شکنندگی کرد و با غلتیدن به باتلاق جنگ در خاورمیانه، رژیم را به لبه پرتگاه رساند. این است موقعیت سرنگونی و حتمیت سرنگونی. روزهای سیاه رژیم آخوندی در پیش است و شمارش معکوس آغاز شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3467f22e-949e-4629-b356-b53d47fc1c56"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات