728 x 90

گزارش اربعین با دجالیت اشباع‌ناپذیر ولی‌فقیه

فریبکاری خامنه‌ای در اربعین
فریبکاری خامنه‌ای در اربعین

اعتیاد به دروغ، همزاد درمان‌ناپذیر و نیاز اشباع‌ناپذیر نظام جمهوری اسلامی آخوندی از خمینی تا خامنه‌ای تا دستگاه تبلیغاتی این نظام بوده و هست. از این اعتیاد درمان‌ناپذیر، چه بهتانها و شیطان‌سازیهای جنایت‌آمیز که علیه مخالفان نظام دست‌وپا نکرده و چه فریب‌های عوامانه که برای تکیه‌گاه رژیم و حفظ آن به‌کار نگرفته‌اند!

 

یابوی دروغ و دجالیت که برشان می‌دارد، عرف و مبانیِ عقلانیت هم از سرشان می‌پرد و واقعیت محض را آن‌چنان قلب می‌کنند که شاهدان و ناظران واقعیت، مبهوت و حیرت‌زده، انگشت به دهان می‌مانند! چنین است بیش از چهار دهه رفت و آمد واقعیت‌های ایران، میان ولی‌فقیه و دستگاه تبلیغاتی‌اش از یک‌طرف و مردم و جامعهٔ ایران و حتی ناظران جهانی از طرف دیگر.

خمینی می‌گفت مجاهدین خرمن مردم را آتش می‌زنند!

خمینی برای گریز از پاسخ دادن به گزارشات مستند شکنجه در زندانهایش، ناگهان مخالفان نظام و استنادکنندگان به گزارشات شکنجه را متهم کرد که «خودشان خودشان را شکنجه می‌کنند»!

خمینی با پناه بردن به اوج دروغ‌گویی در زیر لوای مرجعیت مذهبی‌، در مقابل حیرت هر آدم مسلمان آشنا به قرآن، گفت: «در قرآن سوره منافقین داریم اما سوره کافرین نداریم»!

خامنه‌ای دربارهٔ علت قیام دی ۱۳۹۶ که توسط دانشجویان و دانش‌آموزان و نسل برانداز و قیام شکل گرفت، با اعتیاد به دروغ‌گویی مزمن نهادینه شده در ذات نظام آخوندی، مدعی شد که آمریکا و عربستان مسبب آن قیام بودند!

 

حالا خامنه‌ای چشم در چشم میلیون‌ها ایرانی و رسانه‌های ناظر داخلی و بین‌المللی که وضعیت افتضاح کارناوال اربعین ۱۴۰۱ را شاهد بوده‌اند و فیلم و عکس از آن تهیه کرده‌اند، با توسل به اعتیاد مزمن دروغ‌گوییِ لایتجزا از ساختار نظام آخوندی، با وارونه‌نماییِ حیرت‌انگیز واقعیت اربعین امسال، نزد به‌اصطلاح تعدادی دانشجو مدعی شده که:

«اربعین امسال از اربعین همهٔ سال‌ها، همهٔ تاریخ، پرشکوه‌تر انجام گرفت. این حضور، یک پدیدهٔ معجزه‌گون بود».

یک ویژگیِ بارزکنندهٔ ذات دجال‌گر این است که واقعیتی را که شاهدان واقعیت، «افتضاح» توصیف می‌نمایند، او مصادره به‌مطلوب می‌کند و این مصادره کردن را نشانه‌یی از «دست خدای متعال» توصیف می‌کند:

«با هیچ سیاستی امکان ندارد چنین حادثه‌یی پیش بیاید. پیداست که دست خدای متعال است»!.

 

پیداست خامنه‌ای آن‌قدر عجله داشته تا افتضاح اربعین امسال را وارونه جلوه دهد که حتی نگاهی به رسانه‌های خودی نظام هم نیانداخته تا لااقل قدری آب‌شسته‌تر حرف بزند. کافی بود خبررسانان به خامنه‌ای گزارش ۱۸شهریور سایت همشهری آنلاین رژیم از کارناوال اربعین امسال را برای ولی‌فقیه ارتجاع تهیه می‌کردند تا خامنه‌ای روز شنبه ۲۶شهریور دروغهای مفتضح به خورد مستمعین قسم خورده به خودش ندهد. دقت کنید:

سایت همشهری آنلاین، جمعه ۱۸شهریور ۱۴۰۱: «روایت عجیب زائران اربعین: زن و بچه مردم در خاکریز خوابیده‌اند!... خبرگزاری دانشجو در ویدئویی، نارضایتی زائران اربعین از نبود هیچ‌گونه امکاناتی را روایت کرده است. این زائران مجبور شده‌اند سفر را نیمه‌کاره رها کنند... زنجیره‌یی تا ۲۵ کیلومتر از اتومبیل‌ها که سرنشینان آن تشنه و گرسنه، ساعت‌های طولانی وسط بیابان در پایانهٔ مرزی در انتظار عبور از مرز ماندند. در دو سوی مرز هزاران نفر در راه مانده، در گرمای شدید بدون آب و غذا گیر افتاده‌اند. شماری گرمازده و بیمار شدند و چند تن جان خود را از دست دادند».

 

روزنامه حکومتی اطلاعات نیز وجهی از «اربعین پرشکوه‌تر از گذشته و پدیدهٔ معجزه‌گون» توصیف‌شده توسط خامنه‌ای را آشکار کرده و نوشته است:

«این بلبشو حاصل اصرار بر دولتی‌کردن همه‌چیز و دست‌اندازیهای دولت‌سالارانه است».

رسانه‌های غیردولتی هم وجه شکوهمندتری از اربعین ستودنی خامنه‌ای را گزارش دادند:

«دست‌کم ۹ ایرانی که برای نمایش سیاسی- مذهبی جمهوری اسلامی، راهی عراق شده بودند، جان خود را از دست دادند».

 

مشاهده می‌شود که اعتیاد به دروغ‌گویی، شیطان‌سازی و پروپاگاندای غلیظ با طنطنهٔ الفاظ، ظروف مرتبطهٔ ادبیات دجالگرانهٔ صدر تا ذیل جمهوری اسلامی آخوندی را شکل می‌دهند. خروجی این ظروف مرتبطه بیش از چهار دهه است که به آینهٔ افشاگر و حافظهٔ روشنگر مردم ایران خورده و با طنین «ننگ ما، ننگ ما رهبر الدنگ ما»، به ستون خیمهٔ نظام بازگشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8271a94d-c091-4a4e-b6bd-76ef212b798e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات